Skocz do zawartości

Robi68

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Pruszków

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Robi68

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Reaktywny
  • Collaborator
  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Dedicated Rzadka

Ostatnio zdobyte

8

Reputacja

  1. Zmieniłem kierownicę w grawelu na prostą. Na tyle mi pasuje, że póki co chyba tak zostanie. Jedyny problem, niedogodność to klamki hamulcowe. Te które użyłem na próbę są toporne. Na oku mam klamki Deore, Sory, Tiagry a może Avid byłby lepszy?. Pamiętacie te linkowe czasy i macie porównanie, które by były najlepsze do zacisków szosowych Tektro C550 FM. Z doświadczenie pamiętam że nie wszystkie klamki pasują do konkretnych zacisków. Np w Marinie Stinsonie te klamki ze zdjęcia słabo działały z zaciskami Tektro M280, natomiast te same zaciski z klamkomanetkami szosowymi Sory to była zupełnie inna bajka:)
  2. Jak rozważasz Eskera 1.0 to zerknij tez w CR skoroś z Raszyna na Felta Broama 60 lżejszy od Eskera fabrycznie 11kg. Ja w swoim niewielkim kosztem zszedłem poniżej 10kg. Jak Cię nie ciągnie w góry, choćby Beskidy to jest jakieś rozwiązanie. Felt Broam to grawel uniwersalny z wygodną geometrią i sakwy założysz i przycisnąć można. Z tymi trasami wokół to ja już trochę mam dosyć po okolicy, lasy objeżdżone, ale jest ok:)
  3. A może takie "dziwadło" komfortowe, mega wygodne i uniwersalne na oponach grubych jak w góralu. Mam i polecam zjechałem na nim kawałek Polski. https://sprint-rowery.pl/rower-miejski-marin-stinson-1-2024?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=[HBGR][CSS%3A Google][PMax] Rowery do 30k&utm_id=21014728078&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA4-y8BhC3ARIsAHmjC_GBrSUAa5nZlmPJiz4Zp5SKtV5px7OQkgLXLhIhtdqmF8DgT6L9uV4aAlGeEALw_wcB
  4. dzieki wielkie, skąd masz takie precyzyjne informacje, na stronach producentów licho jest.
  5. Może rzeczywiście TRP https://www.bike-discount.de/en/trp-tr-25-disc-rotor-center-lock by pasowały wyglądają na szerokie, a i wygląd ciekawy. Shimano https://www.bike-discount.de/en/shimano-sm-rt70-center-lock-disc-rotor-1 też wyglądają na szerokie, może ktoś ma i potwierdzi. swisstop znalazłwm https://www.bike-discount.de/en/swissstop-catalyst-pro-centerlock-disc-rotor te są chyba węższe.
  6. Które na CL TR25?
  7. Zmieniłem koła na centerlock i poszukuję tarczy 140 i 160 do Tektro C550 FL, czarne klocki Galfera. Myślałem o RT-MT800, ale one chyba będą za wąskie? Może SM-RT70 czy one są szersze? Obecnie założyłem zrace z ali, wyglądają ładnie, ale to hamuje o wiele gorzej od oryginalnych TR22. Jak się przyjrzeć to z przodu klocek jest za nisko, a z tyłu wystaje poza tarczę. Tektro C550 mają wysokie klocki takie jak w podstawowych shimano. Z pasującymi tarczami CL jest kłopot.
  8. Unikaj siodełek wypukłych, grubych to tylko pozornie obiecuje wygodę. Siodełko musi być dopasowane, a tyłek tez masz podejrzewam wypukły Po drugie jak długo i często jeździsz, bo jak zaczynasz to dupogodziny trzeba odcierpieć i żadne siodełko nie pomoże.
  9. Robi68

    [Koła] Szosa

    Żle nie jest, ale to TPU i nie ma nakrętki, więc na pustą dętkę tylko pompka z wężykiem dała radę.
  10. Robi68

    [Koła] Szosa

    Odebrałem właśnie moje CSC 45x28 szły z Francji przyszły w 9dni. waga 1390g z piastą d272 rachet. Wentyle tylko na styk
  11. Moim zdaniem najpierw wykończ fabryczne, bo masz dobre opony a po 2mm to nawet szkoda roboty.
  12. Nie masz podkładki pod kaseta może? Czy bez linki można ustawić przerzutkę żeby pracowała na najmniejszej zębatce? Czy tam nie jest bębenek MTB przypadkiem, a kasete masz road.
  13. Z oficjalnej, legalnej dystrybucji będącej w zgodzie z obowiązującymi przepisami nie ma rowerów co by jeździły same, manetka max 6km/h. Tak więc zostaja Ci wspomniane chińczyki, lub kombinacje jak zdjąć ograniczenia. Ewentualnie elektryfikacja posiadanego roweru. A to temat szeroki jak rzeka. Więcej informacji znajdziesz na innym forum https://pojazdyelektryczne.org/viewforum.php?f=60
  14. Waga Kentfielda lekko ponad 13kg A jak zmieniłbyś suport na sztywną oś to z 500g można urwać. A ten co jest to i tak długo nie pociągnie, bez skrzypienia. Taki urok Marinów. Fajne ramy, osprzęt niedomaga.
  15. Jak to się stało, uderzenie czy fabryczna niedoróbka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...