Skocz do zawartości

pecio

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 503
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana pecio w dniu 1 Marca

Użytkownicy przyznają pecio punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Z pod samiuśkich Tater

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika pecio

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Od roku
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1,6tys.

Reputacja

  1. @dfq nylonowy jest bardzo wygodny. Komfortowo nosi się busolę. Ale to wszystko na etapie suchego paska . Chłonie pot i moment robi się mokro a co za tym idzie poprzednie " miłe " odczucia odlatują. Po za tym syf w postaci piachu , błota ma fajne gniazdko i trzeba więcej zachodu aby go eksmitować. Zresztą tego typu dywagacje silikon czy nylon można porównać do dyskusji o wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą. Innymi słowami - każdy ma swoje preferencje.
  2. @spidelli Fakt.
  3. Robisz to na zegarku. Np. podczas trwania aktywności rowerowej naciśnij i przytrzymaj chwilę ekran . Wyskoczy na dloe tak beleczka z opcjami. Przyciskami po lewej stronie ( dwoma dolnymi , albo dolnym i środkowym 😁) przewijasz do menu "rytm" zatwierdzasz , wyskakuje lista i tam wybierasz - rytm lub coś innego. Inna opcja to edycja ekranów w ustawieniach. Opiszę później bo jestem cały czas w locie .
  4. Na sztywnych osiach nie ma. Ale na qr' kach z " otwartymi hakami już sobie można wujowo koło " zacisnąć" .
  5. Tak . Ustawić musisz odpowiednie pole danych .
  6. Generalnie na co dzień też nie używam nogawek i rękawków. Ale jak już turystycznie np. walę przez Alpy to zabieram obowiązkowo. Nie zabierają miejsca i prawie nic nie ważą. A na przełęczach potrafi być niezła lodówa zwłaszcza na zjazdach. Osobiście męczę od skorpionka Nano Flexy. Jedyna uwaga na rozmiarówkę . Ja mam max. rozmiar bo w tych "katalogowych wymiarach były za małe na mnie.
  7. Daszek sobie daruj . Przy dolnym chwycie lub "pozycji zjazdowej" ogranicza pole widzenia . Z tego samego powodu kaski szosowe nie mają daszków.
  8. Możesz jeszcze trochu poczekać jak nie goni bo będą wyprzedaże / promocje na Forki 955/965 . A to wszystko w związku z objawieniem się nowej kolekcji chronometrów dla triatlonistów.
  9. @spidelli wulkanizatorzy przy osadzaniu opony chwilowo przekraczają to co jest napisane na oponie. Aby po osadzeniu zejść momentalnie do wartości roboczych przeznaczonych dla danej opony i warunków eksploatacji. Zresztą zaznaczyłem , że nie więcej niż 4 bar . Zresztą mam nadzieję ,że jesteśmy "istotami rozumnymi" 😉 i nikt nie będzie prał atmosfer aż oponę rozpindoli. @spidelli nie dopatrzyłem się żadnych podtekstów / zwidów , prawnie nie usankcjonowanych w oficjalnej doktrynie religijnej obowiązującej na terenie naszego państwa. 🤣
  10. Oba robią jako nawigacja. Ale powiem szczerze zegarek raczej kiepsko się w tej roli sprawuje za sprawą rozmiaru ekranu. Można to traktować jako "awaryjny system" . Docelowo szybko zapragniesz czegoś innego.
  11. Skoro to ma być zegarek do brylowania na salonach ........ to Fenix. Ale jeżeli masz trochu inne , bardziej praktyczne / pragmatyczne podejście to F 955. Na rower o niebo lepiej się nadaje niż busola zwana Ognistym Ptakiem .
  12. Chodziło w moim zamyśle o to , że taki zestawik na silikonowym pasku lepiej i szybciej umyję niż na nylonowym lub z pupy krokodyla.
  13. Idź w Forka 955. Lepiej się go nosi i błyskawicznie zapominasz o zegarku na ręce. Bez problemów też z nim się śpi. Fenix jest wielki , ciężki i na mniejszych nadgarstkach prezentuje się jak budka dla szpaków. Jeżeli chodzi o funkcje to nawet połowy w Forku tego co tam jest nie potrzebujesz a co dopiero w Fenix'ie.
  14. Dedykowany tej "profesji " Descent może wytrzymać 20 ATM . Fenix , Enduro , Tactix, Instinct , Marq - 10 ATM . Forki ,Vívoactive , Venu ,itd już tylko 5 ATM. W wypadku tych ostatnich jest wzmianka w instrukcji o "nie nadużywaniu " wody.
  15. Po pierwsze -- sprawdź poprawność zamocowania koła w ramie. W tym celu popuść zamykacz , rower stojący na kołach dociśnij do ziemi i z powrotem dźwignię zamknij. Sprawdź rezultat. Jeżeli dalej bije to w kolejnym kroku sprawdź poprawność osadzenia opony na obręczy. Jeżeli są odchyłki to dobij ciśnienia ( nie więcej niż 4 bar ) aż usłyszysz trzask wskakującej opony na rant. Potem ciśnienie ustaw do roboczych wartości. Jeżeli opona jednak była dobrze osadzona to zostaje ostatnia opcja - źle wycentrowane koło. W tym celu udaj się na serwis aby "wyrównać " naciąg szprych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...