Skocz do zawartości

Raukos

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Raukos

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Od roku
  • Collaborator
  • Dedicated Rzadka
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Ciężko ocenia się bez zobaczenia mechanizmu, ale w mojej ocenie to błąd ustawienia tylnej orzerzutki, w grx400 powinna sie korba kręcić dowolna strone i łańcuch nie pownien spadać. Wiec jest dobrze, nie rozkręcaja korby. Masz opcje: 1. Jeździj i czekaj na serwis, troche to bedzie kosztowało nerwow ale szkoda sezonu (ja tak jezdzilem rok z głośnym napędem zanim udalo sie moj grx400 ustawić) 2. Nie jeździj do czasu serwisu (ale szkoda sezonu) 3. Spróbuj wyregulować sam tylna przerzutkę, jeżeli masz umówiony serwis to nawet jak cos sknocisz to na pewno Ci pomogą to ustawić. Wiadomo najlepiej doradza sie innym, ale naprawdę szkoda sezonu btw. co to za rower ??
  2. To skróci, czy kupi 114 czy 116 ogniw wystarczy prosty skuwacz i zwykła spinka do łańcucha do złączenia, ja bym tak zrobił.
  3. z tego co wiem, klamko manetki GRX nie będą współpracować z przerzutką Deore (były tematy o kompatybilność grupy MTB z szosowymi i to nie działa w Shimano), co do hydrauliki nie mogę stwierdzić, ale chyba powinno chyba, ale powinien się ktoś bardziej obeznany w tym temacie wypowiedzieć.
  4. jak masz stary łańcuch połóż obok niego nowy i samo wyjdzie ile ma być ogniw, ja tak zrobiłem i działa wszystko.
  5. hmm u mnie co chwilę rzut śladu obraca się w granicach 20 stopni w lewo prawo (co jest uciążliwe) ... próbowałem kalibrować kompas jednak nie znalazłem opcji wymuszenia kalibracji, w instrukcji też tego nie ma. Dzięki za poświęcony czas, zegarek bez podkładu z mapami miał za zadanie być na wypadek awarii głównej nawigacji, więc nie miałem wygórowanych oczekiwań i gdyby nie ten mankament z obracaniem śladu całkowicie by mi to wystarczyło. Bedę teraz codziennie włączał kompas i gdy tylko będzie kalibracja przyłożę się do tego zadania, tak że chyba mi ręka odpadnie od kręcenia
  6. dokładnie jest tak jak piszesz, przy zablokowaniu "Północ u góry" działa to sprawnie zarówno przy umieszczeniu zegarka na ręce jak i na kierownicy. Problem jest w opcji Widok nawigacji > "Do góry", gdzie ślad porusza się nawet przy braku ruchu zegarkiem (spoczynek), co utrudnia kostrzynianie z zegarka jak z nawigacji. Chciałem upewnić się że nie jest (jest) to wada tylko mojego egzemplarza.
  7. Ponawiam, czy któryś z właścicieli zegarka T-Rex2 ma patent jak nawigować za jego pomocą jako alternatywna nawigacja na kierownicy, pisałem dwa razy do Amazfita ale nic to nie daje, nie aktualizują tej funkcji.
  8. Spoko, na pewno będziesz zadowolony ... może jakaś mini recenzja ??
  9. chyba naprawili ten problem, miałem podobny w Bolt v2, też mi się rozładował (podczas ładowania xD) i po ponownym podłączeniu nie chciał naładować powyżej chyba 50% (to było tak dziwne że nie pamiętam co to były za cuda), teraz jest ok.
  10. Ja mam Wahoo bolt v2, w wersji ROAM jak i Bolt niestety nie wyznaczysz w aplikacji od Wahoo trasy i nie dodasz punktów POI, umożliwi to chyba opcja płatna Ride With GPS (Trasa + POI), planowanie na komórce tzrab wykonać w innej aplikacji. Stravy nie mam wiec nie wiem czy da radę dodać dodatkowe punkty do pliku GPX i by wyświetlał wahoo je na podczas jazdy, nie wiem czy jakikolwiek darmowy serwis pozwala to zrobić, sprawdzałem chyba większość i próbowałem edytować pliki w Vikingu, nie udało się. trimmOne LITE - ma planowanie z aplikacji producenta na telefon, bateria pozwala na długą jazdę, ma dodatkowe ładowanie solarne i chyba rerouting, z puntami na mapie nie wiem czy jest takie planowanie w tej aplikacji.
  11. Dzięki za radę, nie przydała się XD tzn. przydała się, doktoryzowałem się z dokumentacji shimano by ogarnąć rzeczy z filmu. Pojechałem do kolejnego serwisu (to był 4 już), gotowy do tłumaczenia, ie zdążyłem zareagować, facet dokładanie robił to co mówi shimano ... udało się, pierwszy raz od zakupu roweru napęd nie ociera. Mogę jedynie zareklamować serwis, południe polski woj. śląskie, jeżeli ktoś potrzebuje proszę pisać wiadomość pryw.
  12. Mam ten sam kłopot, łańcuch na dużym blacie 46 ociera o teflonowy ślizg, w serwisie (dobrym wg. mnie, nie u jakiegoś kolegi czy innego Pana, ale moge sie mylić) nie mogą tego ustawić. Ocieranie wystepuje pomimo trymowania, na tarczach 5-10 (10 najmniejsza zebatka). Tarcza jest prosta (w miarę). Ja planuje nawet starcie papierem sciernym troche slizg, jest to mega denerwujace. Jak ktos miał podbny przypadek dajcie znać.
  13. Jeszcze raz się udzielę, Marin Bikes, ma ciekawa ofertę rowerow cross i miejskich w Twoim budżecie np. Presidio 1 czy Fairfax, czy goszczący na kanale YT Mikroprzygody - Marin Muirwoods
  14. Zobacz też ten rower: https://www.bikeatelier.pl/gravel/3958-5309-rower-mbike-grv-100.html#/1-wariant-s Masz ta siec na Śląsku można sie przymierzyć. Nieststy wszystko poza budżetem 😕
×
×
  • Dodaj nową pozycję...