No właśnie się różnią te dwie klamki bo jedna to Deore a druga SLX i po za napisem jest tak jak napisałem. Jedna ma regulacje a druga jej nie ma, jedna ma nawiercone otwory na dźwigni a druga nie. Nie chcę nowych klamek m6100 bo mi wyglądem nie odpowiadają, jakoś tak dziwnie by to wyglądało. Te co mam teraz są fajne i także mają servo oraz są lepsze od m200 chce tylko zmienić zaciski tarcze i okładziny. W kwestii finansowej nie robi mi różnicy czy ten jeden zacisk będzie tańszy o 50zł czy droższy o 100zł
Z przodu mam 180mm to może by dać ten lżejszy słabszy m6100 a na tył mam 160mm do bym dał mocniejszy m6120. Kompletnie nie wiem czy faktycznie brać cztery tłoczki i czy na przód i tył, czy może tylko tył. Domyślam się że i tak jest przepaść między m200 a m6100 nie wiem tylko czy właśnie nie lepiej te m6120 skoro nie dużo większą waga. Sęk w tym że nie mam jak sprawdzić, które by mi bardziej pasowały (nie tylko wygląd) chodzi o siłę hamowania, raczej nie chce 0/1-dynkowo wolę stopniowe hamowanie.