Czyli wniosek jest taki że jak rower wyjdzie z fabryki trzeba go rozebrać przesmarować złożyć i dopiero jeździć czy z hulajnagą , skuterem ,motorem i autem też tak trzeba robić , nie należy ufać producentom tak to mam rozumieć ?
Osobiście mam 2 rowery Krossy Evado 7 i Level 6 już kilku letnie i wiem jak są wykonane osprzętowo porównując do roweru żony Unibike Emontion Comfort ale ten prosty amorek na 1 sprężynie XCT V2 na pewno coś daje i działa osobiście testowałem.
Dzięki , rozumie że obniżenie wagi jest ważne każdy gram ale dla wyczynowców , zawsze ten amorek na kamieniach i wertepach daje komfort tym bardziej dla kobiety a waga tego modelu Suntour C7V to 2.4 kg i nie jest drogi 150 zł nowy tylko muszę znaleźć odpowiednią długość rury sterowej.
Do roweru żony na wycieczki rowerowe między 20 -40 km kilka razy w tygodniu a wartość roweru przy zakupie nowego była 1400 zł mam kupić amora za 1000 zł , proszę kolego o rozsądek , obecny amor spełnia oczekiwania komfortu tylko skorodowały golenie górne i dlatego kupuje podobnej klasy.
Na moim amortyzatorze wyżej wymienionym po 12 lata pokazuje się korozja na goleniach górnych rurach chromowanych przed każdym sezonem rowerowym czyszcze to papierem wodnym 2000 do połysku i smaruje ale wraca i myślę na wymianą całego amora bo samych rur goleni gornych nie mogę znaleźć w sprzedarzy upatrzylem sobie SR Suntour C7V chyba podobnej klasy co mialem ale jest problem z dlugoscią rury sterowej albo krótka albo zadługa , myslalem o skruceniu ale obawiam się o długość gwintu czy potem wystarczy , kolo 26 ".