Skocz do zawartości

TurboRower_18

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika TurboRower_18

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny
  • Od roku
  • Collaborator
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Nieprawda. Kasety szosowe mają też skok o jeden ząb. Ale ich zakres jest wąski 11-28 lub 11-32
  2. Witam. W moim gravelu z napędem 1x11 brakuje mi przełożeń ( zbyt wielkie skoki kadencji po zmianie biegu) w okolicach prędkości 27 do 35 kmh. Z przodu korba 40T Moja kaseta ma koronki 11,13,15,17....42 Nie mieszkam w górach i chciałbym mieć więcej przełożeń na wysokie prędkości a mniej przełożeń górskich ale jednocześnie nie rezygnować z zakresu 11 do 42 Czy istnieje kaseta do GRX z takimi przełożeniami lub podobna? 11,12,13,14,15,17,19,22,26,32,42 czyli gęsto dla dużych prędkości i duże skoki dla nischich prędkości (okazjonalne podjazdy są możliwe ale większość czasu prędkości powyżej prędkości 27kmh gdzie miałbym dostępne przełożenia 11,12,13,14,15. Zamiast 11,13,15) Pozdrawiam
  3. Z tego co słyszałem (od znajomego który ma canyona) to głównym problemem tych rowerów jest suport wciskany (a nie skręcany). Powoduje to czasami trzaski lub w najgorszym wypadku wycieranie mufy i kombinowanie z nadwymiarowymi łożyskami. A do serwisu rower trzeba wysyłać..... i czekać..... (jeśli się mylę to mnie poprawcie) Ja w tej cenie bym kupił bym coś innego a może poczekał na krossa eskera RS
  4. ok, dzięki. Dziwnie to wygląda Bo od eskera 6.0 pasował mi rozmiar L, a ponoć 7.0 jest taki sam tylko w Karbonie a nie Alu (tak pisze w internatach i sprzedawca mówił w sklepie)
  5. Witam Zastanawiam się nad zakupem Kross Esker 7.0 (tego karbonowego). Mam 180cm i nogę 88cm. Więc raczej rozmiar L? Jeździłem na Kross esker 6.0. Czy 7.0 ma taką samą geometrię ja 6.0? TO jest rower raczej sportowy czy neutralny? Pytam bo już go chciałem kupić przez Internet ale w tabeli wymiarów widzę że ma jednak inne wymiary od 6.0. Szczególnie dziwi mnie bardzo niska wartość stack (568mm) Warto jeszcze interesować się tym rowerem? (cena okolice 7200zł)
  6. Czyli mogę założyć że piaty / obręcze i inne w Giant Revolt będą co najmniej porównywalnie dobre lub lepsze od shimano / DT Swiss. W takim razie nie ma się nad czym zastanawiać. Dzięki
  7. nie podaję się za eksperta, wręcz przeciwnie. Chciałbym zrozumieć efekt, którego nie rozumiem. Nie chcę tu wstrzyknąć konfliktów, a raczej się nauczyć czegoś przed zakupem roweru (bo zdecydowałem się na ramę alu). Zauważ że niczego nie stwierdzałem a jedynie zadawałem pytania.. Nie wszystkim artykułom w Internecie ufam, i jak ktoś pisze w recenzji roweru że rama karbonowa podnosi komfort jazdy, nie rozumiem tego zjawiska. Szukałem też artykułów naukowych na ten temat ale mowa w nich jest jedynie o sztywności (odporności na skręcanie i ugięcie) a nie ma mowy o komforcie czy pochłanianiu drgań.
  8. przekonaj mnie jak rama karbonowa tłumi drgania? O jakich drganiach mówimy? Częstotliwość/amplituda? Ile taka rama może mieć ugięcia w momencie najazdu na korzeń? Opona może odkształcić się o 30mm... Sztyca może o 20mm... A rama? o 1mm? Proszę o wyjaśnienie tego zjawiska. Z góry dziękuję. Rozumiem że rama z karbonu jest bardziej lekka i sztywna (dla zastosowań pro) ale jak ona tłumi drgania?
  9. Do Gianta nie przekonuje mnie: - system zmiany długości tylnego trójkąta - boje się że może to być nietrwałe i pękać? - opony / piasty / obręcze - wszystko własny wyrób Giant- Inni mają Markowe opony Schwalbe piasty shimano / DT Swiss w tej cenie
  10. kross esker 8.0. Giant Revolt 1 i Revolt Advanced. (jazda testowa) Ja nie wyczułem żadnej znacznej w komforcie różnicy pomiędzy ramą ze stopu aluminium a włókien węglowych (jazda po nierównym chodniku i asfalcie).
  11. zgadzam się w 100% Niektórzy myślą że rama karbonowa w jakiś magiczny sposób będzie tłumiła nierówności w postaci kamieni i korzeni. Rama karbonowa co najwyżej wytłumi delikatne drgania nierównego asfaltu o wysokiej częstotliwości. Lepiej zainwestować w karbonową sztycę i lekkie koła na najlepszych oponach. Ja bym poszedł w ramę alu + upgrade kół + elektroniczny napęd ( w zależności od zasobności portfela) Najwygodniejszą geo miał dla mnie Giant Revolt
  12. Który rower wybrać? Mam 3 do wyboru: - nowy Kross Esker 5.0. - giant revolt 1. - canyon grizl AL 7. Byłem w sklepie i kross wydawał mi się długi( rozmial L) . Musiałem się wyciągnąć trochę aby prawidłowo ułożyć ręce na klamkach. Podczas przyspieszania wydawało mi się że kierownica 'ucieka', jakby sam chciał skręcać w losowym kierunku. Siadłem na Giant revolt (rozm ML) i czułem się jak bym tym rowerem jeździł od zawsze... Revolt wydawał się całkiem innym rowerem, bardziej łatwym w prowadzeniu. Jak ma się do tego Canyon Grizl? Chodzi mi wyłącznie o porównanie geometrii i jakości wykonania rowerów. Dodatkowo nie rozumię po co producenci podają na stronach jakieś zaawansowane tabele z wymiarami stack/reach skoro wszystko się zmienia w zależności od ilości podkładek pod kierownica..
  13. Czyli da się przynajmniej gdzieś kupić korbę 42/30 ? Nie mogę nigdzie znaleźć
  14. Witam Pytanie ogóle do napędów GRX400 (Szczególe do tych w rowerach Kross (2x10). Czy w standardowej korbie można wymienić zębatki z 46/30 na bardziej miękkie np 42/26 albo coś podobnego? Jakie są opcje (aby zostać przy standardowej przerzutce) dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...