
AdrianoPL83
Użytkownik-
Liczba zawartości
118 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia użytkownika AdrianoPL83
-
[ostateczne starcie] Ochraniacze kontra Buty Zimowe
AdrianoPL83 odpowiedział TheJW → na temat → Odzież dolna
Panowie co by nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj, mam nadzieję że autor wątku się nie obrazi. Są dwa rodzaje noskow Shimano, czy warto dopłacać do tych niby cieplejszych? Przy rozmiarze buta Shimano 44 który rozmiar noska wybrać? -
[Hamulec tarczowy] Problem z ustawieniem
AdrianoPL83 odpowiedział AdrianoPL83 → na temat → Naprawa i konserwacja roweru - zrób to sam
Była krew, pot i niezłe wkur.... Po trzech godzinach walki udało się ustawić te nieszczęsne hamulce. Z tyłem poradziłem sobie w miarę szybko( jak zawsze bo tam był zawsze mniejszy problem) natomiast przód to dramat. Zobaczymy jak będą po pierwszej, dłuższej jeździe ale mam nadzieję że się nic nie przestawi. Dobrze że zamówiłem ostatnio sprytny klucz do ustawiania tarcz, mega przydatne narzędzie przy większych problemach, polecam swoją drogą. Wyczyściłem całe zaciski, klocki oraz tłoczki( wypychalem delikatnie raz jednego raz drugiego przytrzymując jeden z nich łyżka do opon) teraz działają trochę lepiej i rowniej. Tarcza z przodu lekko skrzywiona, dosłownie o kartkę papieru, trzeba kupić klucz i podprostowac ale czy aż tak mały odchyl moze powodować tyle problemów? Klocki do wymiany w niedługim czasie bo już cienizna, przelać płyn i odpowietrzyć i tak będę musiał niestety. Myślę że po tych zabiegach będzie łatwiej ustawić ta tarcze. Zacisk z przodu, od góry lekko wytarty od obcierania, zdarty lakier, rysa. W tym właśnie miejscu zawsze ta tarcza mi ucieka, delikatnie obciera i ciężko to ustawić. Zaciski mt200 bodajże ale tarcze nie pamiętam, zajrzę następnym razem i napisze. Kurde o tym też nie pomyślałem że tarcza może być za gruba, ale w nowym rowerze przechodzącym przez serwis? W sumie to po zakupie 3 lata temu w serwisie też nie potrafili ustawić aby nie było tego cholernego, metalicznego podzwieku, jak zwykle tak ma być, nie da się. Już mam w mieście sklep który tak nazywam, NIC SIE NIE DA. Dziękuję panowie za podpowiedzi. -
[Hamulec tarczowy] Problem z ustawieniem
AdrianoPL83 odpowiedział AdrianoPL83 → na temat → Naprawa i konserwacja roweru - zrób to sam
SKY87 Dzięki za radę, na razie spróbuję jeszcze raz trochę rozruszać te tłoczki zanim zdecyduje się na przelanie płynu. Te zaciski są tak tanie że szkoda mi ich serwisować, to tylko MT 200 bodajże. Najwyżej dwa razy będę musiał przelać płyn hydrauliczny jeśli zdecyduje się na wymianę. PAWELW84 Sprawdzę ten przeswit, aczkolwiek na oko wydaje się wszystko w porządku. KIPCIOR To ma sens , nie pomyślałem nawet o tym, zaraz zabieram się do roboty i sprawdzę. Jeszcze zamontuje trytytki i zobaczę czy na pewno tarcze są proste, raz już sprawdzałem ale jeszcze raz nie zaszkodzi. W nowym rowerze wystarczyło odkręcić lekko zacisk, zacisnąć hamulec i jest idealnie a ten stary doprowadza mnie do szału. To już tylko rower na przejażdżki rodzinne, miasto i do pracy od czasu do czasu ale mimo wszystko nawet najmniejszy szmer mnie irytuje i nie mogę tego tak zostawić. Dziękuję panowie za rady. -
[Hamulec tarczowy] Problem z ustawieniem
AdrianoPL83 odpowiedział AdrianoPL83 → na temat → Naprawa i konserwacja roweru - zrób to sam
Już to robiłem, nie pomogło ale jutro spróbuję raz jeszcze pobawić się tymi tłoczkami. -
[Hamulec tarczowy] Problem z ustawieniem
AdrianoPL83 odpowiedział AdrianoPL83 → na temat → Naprawa i konserwacja roweru - zrób to sam
To mnie pocieszyłeś. Teraz zauważyłem że tłoczki jednak nierówno pracują i chyba tu będzie problem. Zresztą z tymi hamulcami od początku miałem problem, jest bardzo mało prześwitu, w nowym rowerze jest o wiele więcej. Chyba będę musiał odpowietrzyć hamulce i przelać nowy płyn hydrauliczny. -
Witam. Panowie mam notorycznie problem z ocierająca tarcza hamulcowa, jakbym nie ustawił zawsze gdzieś słyszę jakiś szmer i strasznie mnie to wkurza. Nieraz wydaje się że jest ustawione, żadnych dźwięków a gdy wrócę z przejażdżki znowu słyszę ten pieprzony metaliczny podzwiek. Kupiłem specjalnie przyrząd do ustawiania tarcz i dalej to samo, tarcza prosta. Próbowałem już różnych sposobów ale ciągle to samo. Czy problemem mogą być nierówno pracujące tłoczki ? Spróbować odpowietrzyć hamulce i przelać płyn hydrauliczny? Nawet już szlifowałem trochę klocki ale jak włożę nowe( a niedługo trzeba będzie) to problem ponownie wróci. Rower już zostaje tylko do jazdy po mieście i na przejażdżki rodzinne bi kupiłem nowy ale problem muszę rozwiązać bo jest irytujący. Swoją drogą poleci ktoś jakiś zestaw naprawczy, uniwersalny do odpowietrzania układu.
-
Pewnie, proszę bardzo https://www.bike-discount.de/en/zipp-303-s-carbon-disc-tubeless-wheelset-sram/shimano
-
Mam mechaniczna, dziękuję. Tak myślałem że ta śruba się reguluje, we wcześniejszych modelach regulacja była chyba pod klamka. Ja wchodzę na stronę Shimano to wiele odnośników pokazuje że nie znaleziono strony. Mam pdf z instrukcjami komponentów ale akurat o regulacji klamki nie ma słowa. Dziękuję.
-
Witam. Czy ma ktoś instrukcje obsługi w/w klamek ? Na stronie Shimano nic nie ma. Chciałbym zmienić zasięg klamki. Jedna śruba jest na zewnątrz klamki , nie wiem do czego. Na YT pokazują że reguluje się śruba która znajduje się pod klamka ale ja tam żadnej śruby nie widzę.
-
Dzięki za foto. Przemyśle jeszcze ten Twój temat, jest kilka opcji. Wszedłem na kilka linków z ALI, wszystko płynie od skośnookich, nie ma w magazynach europejskich więc czas dostawy ponad dwa miechy. Ceny też wyższe pokazuje ale może ja nie potrafię tam szukać. W każdym razie dziękować za poświęcenie cennego czasu.
-
PIETRASH Dzięki za linka, tych kół nie widziałem, bardzo fajna opcja, będę brał pod uwagę. KAIDO2 Moja reakcja jest jakaś nie na miejscu? Po prostu napisałem o swoich odczuciach co do chińskich producentów kół ( i nie tylko kół)) mają różne opinie na necie, lepsze ,gorsze. Jeśli jest bardzo dużo negatywnych opinii to jednak zapala się u mnie lampka i włącza tryb głębszego przemyślenia tematu. Są marki które złych opinii mają naprawdę znikoma ilość na tle pozytywnych, wówczas masz większą pewność że kupisz coś co spełni Twoje oczekiwania i nie będziesz miał z tym problemów. Jeśli twierdzisz że produkt CSC jest zadowalający bo jesteś bądź byłeś użytkownikiem to ja Ci wierzę, przemyśle jeszcze ten temat. Odnosząc się tylko do wagi kół które wspominales to nigdzie takich nie znalazłem na Ali, najlżejsze znalazłem chyba 1450 gram.
-
Na fulcrum patrzyłem, są niewiele tańsze, niewiele lżejsze, mają stożek 34mm, odrzuciłem je wolę dołożyć te 200 zł i kupić dt Swiss. Panowie, dzięki za podlinkowanie kół ale typowych Chińczyków jak wspominałem nie chce. Jeśli miałbym iść w chinole to wolałbym kupić same obręcze z ali, kupić osobno piasty, szprychy, nyple i dać komuś do złożenia. Wiem że to tylko koła ale jakoś nie mam zaufania do produktów chińskich które cholera wie czy przechodzą jakiekolwiek testy wytrzymałości i bezpieczeństwa, śmiem wątpić.
-
Witam. Chciałbym kupić do swojego roweru szosowego trochę lżejsze, lepsze koła. Obecnie zamontowane są fabryczne koła Giant PR-2 25 mm. stożek które ważą, no właśnie ile, różne są wartości podawane na necie, 1915, 1950 gram. Nie chce mi się na razie demontować wszystkiego, po zmianie na pewno wrzucę je na wagę z czystej ciekawości. Początkowo myślałem o karbonowych kołach ale ceny są zaporowe( znalazłem na jednej ze stron ZIPP 303s w cenie 3500k PLN ale hooklesow nie chce, moja waga jest na styku max ciśnienia wbijając w kalkulatory)więc postanowiłem poszukać czego z aluminium. Myślałem również o polskich kolodziejach np PRO-WAY, dobra cena w pre orderze ale jakoś mnie nie przekonują te polskie chińczyki.Zamówione już dętki TPU oraz nowe opony, zwykłe, haczykowe. Chciałbym coś na stożku 30mm znalazłem coś takiego: https://cyklomania.pl/kola-szosowe-cx-gravel/dt-swiss-kola-ar-1600-spline-30-cl-oem.html?fv[37][528]=528&price_from=699&price_to=9910&price_min=699&price_max=9910 Wagowo nie porywają ale ścigał się nie będę. Wiem że na stożku 25mm waga schodzi do około 1590g ale będę jeździł w "płaskopolsce" a wyższy stożek pozwoli na łatwiejsze utrzymanie prędkości, przynajmniej tak mówią i piszą :). Jeszcze opcja aby komuś zlecić złożenie kół na takich obręczach ale czy da się z tego urwać jeszcze trochę wagi? Ktoś coś doradzi, podpowie?
-
[Nowy rower] giant tcr czy felt fr
AdrianoPL83 odpowiedział przemo202690 → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
Dzięki za info ale zagraniczne sklepy nie wchodzą w grę z wielu powodów o których nie będę pisał. Gdybym mieszkał bliżej granicy to mógłbym szukać w promieniu 300 km. -
[Nowy rower] giant tcr czy felt fr
AdrianoPL83 odpowiedział przemo202690 → na temat → Jaki rower kupić do X złotych?
Właśnie się zastanawiałem w którym roczniku jest nowa, lżejsza rama, dzięki za uświadomienie. Karbonowe koła pro way w tej chwili można kupić za 3,3k PLN, slr 1 w podobnej cenie pojawiają się na OLX. Pozostałe to już ponad 4 klocki, tyle nie wydał na koła. Trafiają się promyki od Vinci czy No Limited też koło 3,3k PLN. Mnie osobiście te slr2 w zupełności wystarcza , nie będę się ścigał, nie trenuje więc dla mnie będą ok, waga też nienajgorsza a że hookless, cóż. Ta technologia i tak będzie się rozwijała , niedługo na pewno będzie większa dostępność opon pod ten system. Moim zdaniem najlepsza opcja to ten za 12k na di2 bo dostajemy kompletny rower, a te dwa przewody, trudno. Nie ukrywam że marzy mi się ten biały z 2025 ale nigdzie niedostępny, tylko Giant store a tam o jakimkolwiek rabacie można zapomniec bo już pytalem.Jest na YT koleś który pokazuje jak pochować przewody , trochę kombinacji pytanie czy bezpieczne. Do końca grudnia mam czas.