Skocz do zawartości

hailyo

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika hailyo

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Wracam z jeszcze jednym pytaniem, Rose określa limit wagowy (rowerzysta + rower + bagaż) na 110 kg. Planowałem w tym roku kilka wypadów z sakwami i tu pojawia się mały zonk, bo ja sam ważę w okolicach 90 kg, do tego rower prawie że 10 (liczę z koszykami, pedałami, licznikiem itp) i na bagaż zostaje w sumie 10 kg - co nie jest taką dużą wartością. No i pytanie czy ktoś ma doświadczenie z tym jak to wygląda ? Ten limit to tylko taka dupokryja czy faktycznie to jest coś czego absolutnie należy się trzymać i nie przekraczać w żadnym stopniu ? Zakładam że to jeszcze zależy od sposobu użytkowania i jeżeli ktoś tak obładowanym rowerem postanowił by poskakać to jest o wiele większe prawdopodobieństwo że go uszkodzi niż podczas normalne spokojnej jazdy po szosie, no właśnie tylko że gravelem to nie zawsze po gładkiej szosie się jedzie.
  2. @skom25 Niestety dobrze, chciałbym żeby było inaczej ale taki ze mnie wybryk natury już Tak jak @Fikander napisał wychodzi mi ok 3 - 4 cm ponad kokpit więc źle nie jest. Dziękuję raz jeszcze wszystkim za pomoc. .
  3. Dzięki, wygoda to rzecz względna Ten Rose ma stack do reach większe niż np. Grail ergo jest wygodniej czy dużo czy mało to już kwestia indywidualna. Swoją drogą to dziwne że gravele mają bardziej sportowe geometrie niż szosy endurance, wiem że nie są to rowery szosowe z zacięciem do ścigania ale np. taki Grizl również nie
  4. Na stronie Rose właśnie mają podane tylko wg "Inside leg length" Ja mam 181cm, wolę bardziej komfortową pozycję, dlatego też mni, zrezygnowałem ostatecznie z Canyona bo Grail czy Grizl wymuszają bardziej agresywną pozycję niż Rose.
  5. Przekrok 81, tabela niby pokazuje 53, ale od 82 zaczyna się już 55, a na dobrą sprawę jak mierzyłem to i 82 mi wyszło też, zależy w którą stronę drgnęła ręka różnica 10 mm jest w zasadzie niewielka jeżeli się to mierzy ale już może mieć ogromne znaczenie jeżeli chodzi o ramę - zdaję sobie z tego sprawę. Tak się zastanawiam czy łatwiej skorygować ewentualne niedogodności na ramie większej czy mniejszej ?
  6. Niby na pierwszy rzut oka, wydaje się że faktycznie 2x jest lepsze niemniej jednak wybiorę 1x, z kilku powodów. Dziękuję wszystkim za okazaną pomoc. Pozostaje mi tylko poczekać na maila od Rose z informacją odnośnie rozmiaru, bo tu Ciągle mam dylemat.
  7. Dzięki Panowie @Mihau_ & @skom25 O kwestii rozwalenia nie myślałem, macie rację! To ostatnie dwa (mam nadzieje) pytania, w Canyonie koła są od DT (markę znam i czytałem że są raczej więcej niż przyzwoite) natomiast Rose ma jakieś swoje, jak jest u nich z jakością wykonania ? Zapewne dobrze, ale wolę zapytać Co do napędu to do gravela to właśnie mam dylemat, bo niby w teren bym wolał 1x, ale z racji że szukam raczej takiego roweru do wszystkiego to 2x wydaje być się rozsądniejsze ale z kolejnej strony jeżeli nie planuje pobijać KOMów i brać udziału w szosowych ustawkach to 1x nie brzmi już tak źle, a na pewno jest trochę prostsze i na ten "czyściejszy look" Zastanawia mnie też trochę rozmiar, bo przy przekroku 81 w zasadzie mogę brać 53 jaki 55 od Rose, Canyon natomiast jasno wskazuje M. Czy ramy Rose są takie bardziej standardowe w swojej rozmiarówce czy może trochę mają zaburzoną i np. 53 jest stosunkowo duże ?
  8. Posprawdzałem jak to jest z dostępnością i faktycznie kiepsko, w związku czym zawęziłem wybór do 3 modeli https://www.rosebikes.pl/rose-backroad-grx-rx600-1x11-2692724?product_shape=*blue+haze https://www.canyon.com/pl-pl/gravel-bikes/bike-packing/grizl/cf-sl/grizl-cf-sl-6/3243.html?dwvar_3243_pv_rahmenfarbe=GY%2FBK https://www.canyon.com/pl-pl/gravel-bikes/all-road/grail/al/grail-7-etap/3094.html?dwvar_3094_pv_rahmenfarbe=YE%2FBK dwa pierwsze na karbonie i ostatni aluminiowy ale za to z fajnym osprzętem, wszystkie zgodnie z informacją na stronie dostępne w okresie ok 2 - 2,5 mc-a więc nie jest źle. Tylko pytanie tak na dobrą sprawę to którym z nich prezentuje się najciekawiej patrząc na stosunek ceny do tego co się dostaje i pod kontem ewentualnych dalszych modyfikacji ?
  9. Dzięki za wszystkie propozycje, doszedł mi do puli jeszcze jeden https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2022-headlands-2 Marka marin kojarzy mi się tylko z drabinastym 4corners, ale ten chyba prezentuj się nie najgorzej pomimo korby FSA, nie rozumiem też za bardzo sensu pakowania dropera, ale to nie problem w zasadzie, mogę wymienić na karbonowy wspornik a ten sprzedać.
  10. A to nie jest tak że jakieś 90% producentów ma ramy budowane chinach właśnie ? Jeżeli chodzi o Ridleya to obawiam się tylko tego że nie do końca przypasuje mi pozycja na nim, a nie mam nigdzie w okolicy możliwości żeby na żywo się przymierzyć i sprawdzić samemu.
  11. Właśnie Rose najmniej mi wizualnie pasuje z tych wszystkich Oczy mówią ridley ale zawsze rowery ridley kojarzyłem jako sportowe ściganty, a że lata lecą to i wygodniejszą trochę pozycję chciało by się zająć Ten cube też dość zacnie się prezentuje, a od włoskich marek wolę się trzymać z daleka po niezbyt miłych doświadczeniach
  12. Witajcie, szukam roweru który będzie dawał możliwość zjechania z asfaltu ale i również na asfalcie żeby dawał dużo radości więc oczywistym wyborem stał się gravel. Chciałbym żeby spełnił kilka moich oczekiwań, rama i widelec - karbon, wewnętrzne prowadzenie linek, hydraulika, grx (może być 1x, ale równie dobrze może być i 2x), wstępnie rozważam którąś z tych opcji: https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-szosowe/rowery-gravelowe/checkpoint/checkpoint-sl-5/p/32558/?colorCode=greendark https://www.ridley-bikes.com/en_ES/bikes/SBIXTCRID098 https://www.canyon.com/pl-pl/gravel-bikes/bike-packing/grizl/cf-sl/grizl-cf-sl-7/3244.html?dwvar_3244_pv_rahmenfarbe=GY%2FBK https://www.rosebikes.pl/rose-backroad-grx-rx600-2702780?product_shape=*blue+haze https://7anna.pl/product-pol-12482-Rower-Rondo-2021-Ruut-CF2.html Chciałbym aby pozycja nie była bardzo agresywna, raczej coś w stylu szosowego endurance niż racingowej, może być nawet bardzo endurance Mam też 2 komplet kół szosowych, które planuje zakładać na typowo szosowe wypady, tak że w sumie koła gravelowe nie są tu priorytetem, fajnie jak by były wytrzymałe, nie musze być super wycieniowane. Chyba że może ktoś ewentualnie podpowie inną markę ? Budżet to w okolicach 16 tyś.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...