Skocz do zawartości

Tomekkz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

293 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Tomekkz

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Od roku
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Dzięki, faktycznie są rysunki zlozeniowe shim stacków. Wracając do tematu to chodzi cały czas o odblokowanie obiegu lockoutu hydraulicznego. Damper ma spowolniony przepływ oleju na tyle że przy minimalnym ciśnieniu jest bardzo twardy. Chyba prościej się nie da
  2. Przecież rysunek zbliżeniowy w manualu nie pokazuje dokładnej kolejności podkładek w tłoczku.. Pytanie jak to w samym damperze zrobić bo mechanizm blokady jest prosty i zablokowałem go na patencie. To nic nie dało niestety. Masz jakiś pomysł jak to zablokować?
  3. Wogóle nie mam manetki, chciałem zablokować mechanizm hydrauliczny by działał bez niej. Zresztą napisałem w punktach wyżej że serwis amortyzatorów zrobił to tak, że działało to bez lockout'u jeździłem na tym damperze bez manetki cały rok aż postanowiłem wymienić oleje. Damper złożony identycznie jak wcześniej z tym że teraz się zablokował. Najwięcej mówi ten film który pokazuje jak to działa. Gdy lockout jest wciśnięty to damper można uginać. Odwrotnie gdy jest otwarty. Amortyzator rozebrałem i złożyłem już 3x. Raz w miejsce pod tym metalowym elementem wsadziłem pina który blokował chowanie się tej części. Drugim razem wsadziłem dość twardą sprężynkę która również wypychała metalowy element. Ani jedna ani druga opcja nie działa. Jak będę go znowu rozbierał to wstawie zdjęcia jak to w środku wygląda bo to ciekawe rozwiązanie. Podsumowując, moje przypuszczenia są takie że jest to kwestia ułożenia podkładek w tłoczku na shafcie bo wygląda to tak jakby mocno hamowało przepływ oleju. Mam nadzieje na więcej odpowiedzi bo temat jest ciekawy i na żadnym forum taki temat nie był poruszany.
  4. Akurat to złożenie jest zbyt proste. Oficjalna instrukcja nic nie mówi o odblokowaniu obiegu bez manetki.
  5. Cześć, właśnie robiłem samodzielnie serwis dampera rs Monarch xx i mam problem z blokada hydrauliczną. Serwis ograniczył się do rozebrania go, nasmarowania oringów, wymiany oleju i ponownego złożenia wiec szybka sprawa. Po złożeniu napotkałem problem całkowitego zablokowania skoku. Powiem szczerze że nie zaglądałem do mechanizmu blokady bo nie miałem ja to czasu. Może jest ktoś kto to robił i jest mi w stanie dać jakieś wskazówki przed drugim podejściem? Teraz zamierzam rozebrać część z mechanizmem hydraulicznym i tam coś pokombinować. Pozdrawiam Dodam że: 1. poprzednio serwis amortyzatorów zrobił taki patent że blokada była otwarta. 2. Robiłem wcześniej rs Monarch rt z blokada i nie było takiego problemu. 3. Sprawdzałem tłumik olejowy "na sucho" na shafcie, żeby dowiedzieć się czy rebou d działa i było ok.
  6. @Enadxx to prawda, albo wyrobiona uszczelka albo brak smaru na niej. Udało mi się zrobić serwis bo i tak w chargerze musiałem zmienić olej i póki co to widze że to była przyczyna. Jak sytuacja się powtórzy to po prostu zmieniam uszczelki.
  7. Problem z głowy panowie, @piter614 dzięki za radę bo to było to. @Dokumosa ja akurat zrobiłem miałem tak to zblokowane że napompowałem do 70 psi, trzymałem kierownice i nogą wypychałem koło. Inaczej nie dało rady tego wyciągnąć. Pozdro
  8. siemano, mam problem z działaniem widelca na pełnej długości skoku. Sprawa wygląda tak że przy ustawieniu 75 psi pod moją wagę amortyzator chowa się do ponad 30% sagu. Ma ktoś jakiś pomysł co się dzieje? Wygląda to jakby tworzyło się podciśnienie. Dodam jeszcze że dopiero po nabiciu 150 psi amortyzator otwiera się, chociaż też nie do końca bo nadal ma 10 % sagu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...