Cześć, właśnie robiłem samodzielnie serwis dampera rs Monarch xx i mam problem z blokada hydrauliczną. Serwis ograniczył się do rozebrania go, nasmarowania oringów, wymiany oleju i ponownego złożenia wiec szybka sprawa. Po złożeniu napotkałem problem całkowitego zablokowania skoku. Powiem szczerze że nie zaglądałem do mechanizmu blokady bo nie miałem ja to czasu. Może jest ktoś kto to robił i jest mi w stanie dać jakieś wskazówki przed drugim podejściem? Teraz zamierzam rozebrać część z mechanizmem hydraulicznym i tam coś pokombinować.
Pozdrawiam
Dodam że:
1. poprzednio serwis amortyzatorów zrobił taki patent że blokada była otwarta.
2. Robiłem wcześniej rs Monarch rt z blokada i nie było takiego problemu.
3. Sprawdzałem tłumik olejowy "na sucho" na shafcie, żeby dowiedzieć się czy rebou d działa i było ok.