Witam Panowie a wiec w w/w sprawie długo to trwało ale poszło rower oddałem do reklamacji po długim oczekiwaniu naprawdę długim dostałem nagle meila ze tzw,,produkt ,, jest do odebrania w sklepie , nie ukrywam z duszą na ramieniu poszedłem do sklepu i ku memu zdziwieniu rower został wymieniony na drugi w idealnym stanie bez dyskusji bez problemu mogłem go odebrać ale niestety był jeszcze nie złożony i był w kartonie bo nie było pracownika który zajmuje się montażem rowerów w sklepie.Umówiłem się z jego szefową na dzień kiedy będzie w pracy, kilka dni potem przyjechałem po odbiór i niestety rower nadal w kartonie ale nic czekam wreszcie dochodzi do montażu za który zapłaciłem,wszystko poszło ok rower sprawdziłem stan idealny. Złożony zabieram go do garażu ,dokumenty w reku wypisana gwarancja.W garażu oglądam dokumenty a tu paragon jest wystawiony na rower kupiony w listopadzie zeszłego roku a gwarancja i karta pierwszego montażu na stycznia tego roku, no to ciśnienie rozszerzyło żyły i dzida do sklepu ,podchodzę do faceta i mowie grzecznie o problemie a gość mi mówi ze on nie widzi problemu i nie wystawi mi re faktury bo nie ma takiej możliwości zrobiłem obrót i do jego szefowej a ona ja rozumiem jest mi przykro,same grzeczności ble ble ble no nie kobieta myśli ze gada z debilem.Wyszedłem ze sklepu i zadzwoniłem do biura obsługi marketu ,wyjaśniłem sytuacje,przekazałem ze pozwę ich do sądu ale trafiłem na wyrozumiałą osobę poprosiła mnie o adres sklepu i kazała mi wrócić do sklepu i czekać.Wróciłem i stoję i widzę ze dzwoni telefon odbiera szefowa i słyszę ,,tak jest nie ma problemu, oczywiście,, odkłada słuchawkę jest purpurowa i się mnie pyta czy musiałem? odpowiadam ze tak musiałem.Zawołała sprzedawce co montował mi rower coś tam pogadali szeptem i pan przekazał mi informacje bardzo urzędowo ze on wyśle prośbę do producenta o dostarczenie nowej książeczki gwarancyjnej i może to potrwać kilka dni aż przyjedzie nowy druk , na razie mija tydzień i nadal czekam na telefon ale rower mam żebym wiedział to w życiu nie kupił bym u nich jak odbiorę gwarancje to nawet nie spojrzę w stronę tego sklepu a wszystkie inne zakupy będę robił online bo wtedy w systemie będzie ślad o zakupie i nie będzie olewaszczego podejścia do klienta.Pozdrawiam i dzięki za wszelkie informacje od was i ukierunkowanie jak może się skończyć sprawa.Pozdrawiam