Skocz do zawartości

nishii

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika nishii

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Od roku
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. @zekker Nic nie wspominałeś o energizerach czy są okej, tylko wymieniłeś marathony, więc zinterpretowałem to tak, że są po prostu złe
  2. @zekker jakie 20-30zl. Continentale ride tour to koszt 61zl za jedną oponę, to gdzie dostanę za 80-90zl wymienione przez ciebie marathony? Zwykle marathony greenguard to minimum 100zl, a zwykle 365 to koszt 110zl
  3. @itr @zekker Z tym że marathony kosztują około 110zł za jedną oponę, a ja patrzyłem na takie o prawie połowę tańsze. 😕 Jazda tym rowerem tyle co do pracy i z powrotem, dziennie około 15km.
  4. Znazlem jeszcze taki filmik w którym oceniane byly continentale ride tour, contact i marathony. Mimo najniższej ceny za te ride tour to dostały tyle samo punktów za przyczepność co te marathony @itr jak się tak przebijają to czemu są polecane? Marketing? @rowerowe_lowe który model polecasz?
  5. Podjąłem decyzję, zamawiam Schwalbe Energizer Plus, według testów praktycznie to samo co Marathon, a różnica ceny ponad 20zł na jednej sztuce https://www.bicyclerollingresistance.com/tour-reviews/compare/schwalbe-energizer-plus-2015-vs-schwalbe-green-marathon https://www.bicyclerollingresistance.com/tour-reviews/compare/schwalbe-energizer-plus-2015-vs-schwalbe-marathon-2015
  6. Patrząc na popularność takiego continental ride tour to aż żal nie zestawić ich z tymi „dobrymi” budżetowymi @zekker Tak to mój główny środek transportu, będę nim jeździł po śniegu i deszczu. U nas tej zimy jest tyle co nic, więc nie chce się bawić w dwa komplety opon. Rower za 1000zl a opony za 500zl? Nie no, lekka przesada. Poprzednią zimę przejechałem na btwin trekking speed https://www.decathlon.pl/p/opona-rowerowa-trekking-speed-700x38/_/R-p-192736 i co prawda lekko się ślizgały na lodzie, ale to trzeba w takich warunkach jeździć z głową a nie zasuwać ile fabryka dała z myślą że mnie opona uratuje.
  7. @chrismel sugerowałem się tą tabelą stąd propozycja energizer plus. Z tych co wymieniłem w poście to w sumie tylko ta opona się znajduje na tym teście, więc ciężko porównać
  8. Mam świadomość tego, że nie da się mieć najlepszej opony w tej cenie, ale szukam czegoś z dobrym stosunkiem ceny do jakości. Jeździć nie jeżdżę szybko, rzadko kiedy przekraczam 25 km/h bo nawet nie mam gdzie utrzymać takiej prędkości. Czy tej kostki nie zajadę na asfalcie przy teraźniejszych pogodach? Okaże się, że do zimy to mało co z niej zostanie @Greg1 Co osoba to inny model opony poleca. Znów czytając na temat tych Smart Sam dowiaduję się, że są mocno podatne na przebicia. Opory toczenia aż tak mnie nie interesują, jak opona będzie się dobrze kleić w różnych warunkach atmosferycznych to nie widzę problemu. I tego się obawiałem. Będą polecane opony ponad założony budżet, a gdy będę rozglądał się za np. tym Marathonem to się okaże, że 10zł drożej są jeszcze lepsze... i tak w nieskończoność.
  9. aż tak budżetowe nie muszą być. Chciałbym wrócić cały i zdrowy po deszczu czy śniegu (oczywiście zachowując ostrożność ze swojej strony). Obecnie mam Btwin Trekking Speed, kilka razy na lodzie trzeba było uważać, ale gleby nie było. Niestety dziura na boku opony się zrobiła i stąd zmiana. @chrismel No przy tym modelu to robi się już ponad 200zł, u mnie roczne przebiegi to około 3000km. Serio nic bliżej mojego budżetu nie ma?
  10. Dużo osób mówi, że bez amortyzatora da się jeździć po mieście i wcale go nie brakuje. Chyba że to sami masochiści, i prawda jest zupełnie inna. Z crossowych to faktycznie najlepiej wypada Riverside 920 z racji powietrznego amortyzatora, z wyglądu na drugim miejscu jest dla mnie Canyon Pathlite 5, Unibike też niczego sobie ale waga już robi swoje. Spoko opcją był Radon Scart Light 9.0 na powietrznym amortyzatorze ale wycofali go. Giant to wpadł do listy fitness/gravel przypadkiem, może trochę popłynąłem ale dostać go w swoim rozmiarze i jeszcze bliżej 4000zł to faktycznie może być problem Trek i Specialized znalazł się tam jedynie przez brak amortyzatora i tak sobie interpretuje te "wynalazki", że jak nie mają amortyzatora a mają prostą kierownicę to dla mnie to fitness. Pozycję mam lekko pochyloną ze względu na aktualną budowę roweru, a dwa że jeżdżę z prędkościami 20 - 25km/h, więc nie widzę potrzeby składać się na 30 sekund, żeby zaraz hamować na skrzyżowaniu i się prostować, stąd celuję w rowery z prostą kierownicą. @NerfMe Jak wspomniałem wyżej, jeżdżę z lekko pochyloną sylwetką. Co do przymiarki to może być lekki problem, z takich sklepów w mojej okolicy to chyba jedynie Decathlon wchodzi w grę, bo szukać po małych sklepach rowerowych konkretnego modelu to może być ciężkie do zrealizowania. Również pasek wydaje mi się ciekawą opcją, jedynie boje się tego serwisu. Z używanych znalazłem jeszcze takiego Cube Hyde na pasku https://www.olx.pl/d/oferta/rower-cube-hyde-race-CID767-ID11jYfb.html
  11. Szukam dobrych, budżetowych opon na dojazdy do pracy w każdych warunkach pogodowych. Aktualnie posiadam oponę 700x38c, fajnie by było dostać coś szerszego, do 42c maksymalnie. Na jedną oponę chciałbym przeznaczyć ~80zł, zrobiłem lekki research i oto lista: Schwalbe energizer plus CST Pika EPS Continental Ride Tour Schwalbe Land Cruiser Plus Któraś z nich nada się na mokre warunki, czy dostanę coś lepszego w tej cenie?
  12. Powoli przymierzam się do wymiany Riverside 500 na coś lepszego, niby przejechałem nim już 3 sezony, ale nadal nie potrafię zdecydować jakiego konkretnie roweru potrzebuję. Rower na ten moment służy mi głównie na dojazdy do pracy przez cały sezon (docelowo będę go doposażał w błotniki, bagażnik i sakwy), jakieś 80% pokonanych kilometrów to trasa dom -> praca i w drugą stronę, ale chciałbym nim zacząć też jeździć w trasy, teren asfaltowy i lekkie szutry. Jak już wspomniałem, zastanawiam się nad dwoma opcjami fitness/gravel (flat bar), wydaje mi się, że jeździć z barankiem po mieście to będzie lekka męczarnia ale nigdy nie jeździłem, więc nie odrzucam, oraz cross / trekking z amortyzatorem dla zwiększenia komfortu. Zrobiłem lekki research i: Fitness/gravel; - FELT Verza Speed 20, - FELT Broam 60 EQ, - Specialized Sirrus 3.0, - GIANT Roam 1, - Cube Nulane, - Cube Nuroad, - TREK Dual Sport 3 Gen 5, - Bergamont Sweep 6, - Canyon Roadlite 6, - Kellys PHYSIO 50, - Merida Speeder 300, - Marin DSX 1, - Marin Fairfax 3, - Marin Presidio 3, (jako ciekawostka, na pasku) - Romet Mistral 2 (również napęd na pasku) Cross / Trekking: - Riverside 920, - Canyon Pathlite 5, - Unibike Crossfire, - Unibike Viper, - Merida CROSSWAY 300, - Radon SCART LIGHT 8.0. Lista jest mega długa, ale ciężko jest mi się zdecydować na coś konkretniejszego, i chciałbym posłuchać waszej opinii co lepiej się sprawdzi fitness czy cross / trekking, oraz które modele wstępnie wykreślić i dlaczego (zapewne modele, które nie posiadają hamulców hydraulicznych)
  13. Rower w głównej mierze używam jako środek transportu do pracy, więc zimą powroty po godzinie 16 bywają już ciemne, rano przed 8 również jest jeszcze ciemno. Chciałbym coś zrównoważonego żeby nie oślepiać innych, ale samemu być widocznym.
  14. Poszukuję oświetlenia na tył, jazda tylko po mieście, przez cały rok. Ważne aby trzymał baterię przez minimum 6h zimą. Budżet w okolicach 70zł, moje typy: - Prox Minor, - Walle, (baterie) - Cateye omni 3/5, (baterie) - Knog Plus, (na plus dioda sygnalizująca poziom naładowania akumulatora) - Enfitnix Cubelite III Opłaca się jeszcze kupować urządzenia na baterie czy to już przeżytek i lepiej mimo wszystko wbudowany akumulator?
  15. @WaGiant Nie wiem czy wspomniałem ale ten bagażnik z crosso również mógłbym kupić używany wraz z tymi sakwami w cenie nowego z Decathlonu. Bardziej mnie zastanawia jak to z tymi mocowaniami będzie, czy faktycznie sprawi problem i będę musiał kombinować, aby zamontować ten bagażnik, czy siądzie bez większego problemu @loswiaheros chyba się nie rozumiemy. Nigdzie nie napisałem że chcę tani bagażnik, tylko bagażnik który będzie pasował do mojego roweru, ponieważ z tego co zauważyłem to z bagażnikiem od crosso może być problem z osadzeniem go na mojej ramie, stąd propozycja zakupu dedykowanego z Decathlonu aby tego uniknąć. Jeżeli się nie mylisz i jedyna przeróbka to dołożenie tulejki to nie będę kombinował i wezmę ten z crosso.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...