Skocz do zawartości

Kano

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Kano

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Collaborator
  • Od roku
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Dzięki za wszelkie odpowiedzi. A jak myślicie, ile kosztowałoby koło zamontowana fabrycznie w tym rowerze? Czy jest to bardziej przedział 100-200 zł czy może 200-400 zł? Niestety nie znalazłem żadnej wiarygodnej specyfikacji technicznej tego roweru. Wiem tylko że są tam zamontowane łożyska kulkowe a na obręczy pod nazwą Kross jest nr AL6063T6.
  2. Witam. Mój rower to Kross A2 level z hamulcami typu v-brake kupiony w 2010 roku. Obręcze mają rozmiar 559 x 19. Rodzaj napędu to kaseta. Jeżdżę 2-4 max razy w tygodniu po ścieżkach rowerowych, leśnych, drogach szutrowych, asfalcie. Średni dystans jaki pokonuję to ok. 15-20 km a mój dotychczasowy rekord to 44 km. Podczas ostatniej wycieczki i zjeździe po szutrowej drodze pękła mi tylna obręcz koła, więc muszę kupić nową. Dodam, że te koła miałem od nowości. Wymieniane były jedynie opony. Miałem wybrać jakiś gotowy zestaw (obręcz, szprychy, piasta), ale po przewertowaniu internetu widzę, że ludzie często dobierają te rzeczy osobno. I tu pojawia się pytanie a właściwie kilka. 1. Czy można znaleźć jakieś gotowe przyzwoitej jakości koło czy lepiej dobrać jego składniki osobno? Jeśli to drugie, to czy lepiej wymienić wszystkie elementy, czy np. piastę mógłbym zostawić? 2. W jakim przedziale cenowym mógłbym się zamknąć szukając koła dla moich potrzeb, żeby nie przepłacać? 3. Czy moglibyście mi doradzić jakieś konkretne produkty? Niżej zamieszam linki do zdjęć obecnego koła: https://ibb.co/C2R9WkX https://ibb.co/wgyjNTr Pozdrawiam
  3. Kiedyś zastanawiałem się nad tym Zefalem, którego polecił Donayo. Jest też znacznie bardziej przystępny cenowo od Mudrockera czy mudhuggera. Choć zastanowię się też nad SKS x-tra-dry, który zaproponował Paweł.
  4. Coś takiego nie wchodzi w grę. Chciałbym żeby błotnik chronił rower także poniżej linii siodełka.
  5. Jeżdżę w terenie, ale niezbyt intensywnie. Głównie szutry, ścieżki rowerowe, leśne ścieżki aczkolwiek ten błotnik, który podlinkowałeś wygląda całkiem obiecująco acz cena dość wysoka. Co do pełnych błotników, to już kiedyś przymierzałem podobny model jak ten, który podlinkował Maciek i był problem z obejmą zakładaną do ramy, która wadziła o linkę przerzutki. Trzeba by go jakoś przerabiać. Być może uciąć obejmę, dokręcić do niego jakiś kawałek plastiku, zrobić dziurę na śrubę i przykręcić go u dołu ramy, ale nie za bardzo mi się chce tak kombinować, bo rzadko jeżdżę w wilgotnych warunkach.
  6. Witam. Zamierzam kupić tylny błotnik montowany na sztycę. Coś w tym rodzaju: https://allegro.pl/oferta/blotnik-rowerowy-tylny-accent-dry-board-2-14701255890 Ma oczywiście dobrze chronić plecy, trzymać się sztycy (nie latać na boki). Fajnie by było jakby miał też możliwość jakiejś regulacji np. kąta nachylenia, aczkolwiek nie jest to wymóg. Co moglibyście mi polecić? Rower Kross A2, rozmiar opon 26" x 2", szerokość sztycy 27,2 mm. Pozdrawiam
  7. Dzięki Mike. Z tych dwóch na oko bardziej podobna do starej opony jest Schwalbe. A może ktoś jeszcze mógłby coś polecić?
  8. Witam. Poszukuję opony w rozmiarze 26 x 1.75 do jazdy głównie po asfalcie i ścieżkach rowerowych, czasami po płaskich leśnych drogach. Pokonywane dystanse to najwyżej kilka kilometrów 3-4 razy tygodniowo. Obecnie w rowerze założone są SCHWALBE RANGE CRUISER. https://www.rowerystylowe.pl/p-6214/opona-schwalbe-range-cruiser-26-x-175-47-559 Szukam czegoś podobnej jakości, w takim samym rozmiarze i z podobnym bieżnikiem. Co moglibyście mi polecić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...