Tutaj pod zakładką geometria są wymiary ramy https://www.canyon.com/pl-pl/spectral-on-al-7.0/50006668.html?utm_source=csemail&utm_medium=email&utm_campaign=customer-email&campaigndate=20200309 nie jest to rower wysoko zawieszony. I tak te parę mm obniżenia w dół potrafi bardzo przeszkadzać.
@itrmleko + wkładki antyprzebiciowe i problem łapania snake się rozwiązuje. Wkładka zabezpiecza też samą obręcz. Kombinuje z tymi oponami, obręczami bo ciężko jest mi ten rower rozpędzić, jest za mało dynamiczny + duże opory toczenia. Przy e-bike cudów nie będzie ale myślę, że to co mam teraz jest na tyle mało optymalne pod względem oporów toczenia i masy, że da się to usprawnić.
W tej chwili sama opona której używam ma masę 1,4 kg do tego dochodzą wkładki antyprzebiciowe + sama szerokość 35. Koło 2,75 na oponie 2.8 chce sobie zostawić na wycieczki górskie, jazdę w zimie gdzie przy jeździe pod górkę ma to sens bo jest lepsza przyczepność. Natomiast do samych zjazdów to IMHO się to mało nadaje raz że ciężko rozpędzić, dwa taka szeroka opona ma straszne opory toczenia. Zmiana bieżnika wcale dużo tutaj nie musi pomóc bo powierzchnia styku z podłożem i tak zostanie bardzo duża.
@Tyfon79 to nie jest oryginalny pomysł w Enduro często spotyka się taką konfigurację gdzie z przodu masz szerszą oponę, a z tyłu węższą. Chodzi o zmniejszenie oporów toczenia, masy rotacyjnej na kole napędowym przy jednoczesnym zachowaniu przyczepności na przednim kole.