Skocz do zawartości

raven82

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Rybnik

Ostatnie wizyty

971 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika raven82

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Od roku
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka

Ostatnio zdobyte

24

Reputacja

  1. No ugięty ma być przy pomiarze, najlepiej do końca... Niedawno kupowałem znajomej XLC BF-A02, ale on jest na piwoty a nie tarcze
  2. 1. usiądź na rower i niech ktoś zmierzy odległość osi piasty do korony widelca i takiego szukaj. rozmiar koła oczywiście 28, rura sterowa prosta nie taperowana 2. nie, jeśli zachowasz zmierzoną w odległość. Jak będzie dużo mniejsza, to będziesz orał pedałami o ziemię na zakrętach. 3. zależy od materiału sztywnego widelca, choć w przypadku Twojego "amora" to nawet stalowe mogą być droższe
  3. to jest tak zrobione, bo może ktoś chciałby założyć sobie hamulec hydrauliczny jeśli nie, to właśnie stosuje się redukcje takiego typu (są też np. metalowe) jak podlinkował @eloo
  4. AKS-630 RS authora
  5. Zadajesz głupie pytania, to uzyskujesz podobne odpowiedzi, a o sarkazmie też pewnie nie słyszałeś... Możesz mieć szosę za 4k, górala też za 4k i fatbike'a też za 4k. Który Twoim zdanie pojedzie szybciej?
  6. jak to ma być tak wysoko, to może za mały rower masz? jak napisał kolega wyżej, takie kombinowanie może się źle skończyć
  7. Qrde ja chyba jakiś dziwny jestem, całe życie wszystkie rowery (było ich trochę) pompowałem, pompuję i będę pompował bez manometru i żadnych problemów nie uświadczyłem. Co za czasy. MUSI być tensometr do zaplatania, manometr do pompowania, bikefitting dla amatorów. Ludzie nie dajcie się zwariować ....
  8. Kij ci w szprychy. Nie mam szklanej kuli, nie znam cię i nie wiem co masz w głowie, nie wiem czy tak jeździsz. Ludzie na tym forum zadają pytania typu "czy mogę jeździć na szosie w kasku mtb". Podajesz szczątkowe informacje, a oczekujesz konkretnych odpowiedzi. Potem jeszcze masz czelność mieć jakieś pretensje. Żeby nie być gołosłownym, zadałeś to samo pytanie na innym forum i dostałeś taką samą odpowiedź jak moja. Na zdjęciach nie ma niczego dziwnego poza tym przekosem. Długość łańcucha jest ok, tym bardziej, że wcześniej nie było problemu, a wątpię że wydłużył się o tyle, żeby nie dało się kompensowac tego śrubą B. Z resztą wystarczy go skrócić żeby sprawdzić czy rozwiąże to problem. Potem kup sobie nowy, ale jak już pisał kolega wyżej może się okazać, że będziesz musiał wymienić też kasetę, a może i korbę.
  9. nie jeździ się na skrajnych przełożeniach , bo wtedy łańcuch ma za duży przekos odległość kółka regulujesz śrubą B, jeśli się nie da, to może po prostu sprężyna jest już zmęczona
  10. jedno słowo - marketing, a ludzie lubią modne rzeczy, niezależnie od tego czy ich potrzebują (czy w ogóle się przydadzą) czy nie
  11. nie musi wejść do końca, ale brakuje Ci jeszcze "bacika", żeby zablokować kasetę podczas odkręcania coś takiego https://www.decathlon.pl/p/mp/force/bacik-klucz-do-sciagania-kasety-force/_/R-p-ab5f9423-c27e-43f7-9458-498488edfa93?mc=ab5f9423-c27e-43f7-9458-498488edfa93_c1&cd=19728193814&ad=&kd=&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=pl_t-perf_ct-pmax_ts-gen_f-cv_o-roas_xx-marki-mp&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIpNTY6ebbhgMV80eRBR0daA6GEAQYAyABEgKdWvD_BwE
  12. może po prostu masz dziurę w dętce, albo nieszczelny wentyl? jest wielu wiodących producentów dętek, wybierz sobie jednego i już, każdemu może zdarzyć się "feler" kup sobie na zapas 2-3 innych firm, o ile nie kupisz dętki lateksowej, to przecież nie majątek.....
  13. nie wiem jaką koleś ma ramę, mówię tylko czego użyłem, nie obchodzi mnie czy u Was magnes działa czy nie (u mnie zadziałał w kilku ramach) rozwiązań jest wiele
  14. ja ostatnio używałem sznurka z gwoździem na końcu + silny magnes
  15. w przerzutce jest śruba która regulują tą odległość (ta co dotyka haka przerzutki )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...