Skocz do zawartości

raven82

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    105
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Rybnik

Ostatnie wizyty

1 027 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika raven82

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Od roku
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka

Ostatnio zdobyte

27

Reputacja

  1. Pianka eps jest właściwie wieczna. Najbardziej szkodzą jest promienie uv, zamieniają ją w co2, stąd 3-5 lat wymiana. Zależy jak się jeździ i w jakich warunkach. Tak, że jeśli kask siedzi w pudełku w magazynie/sklepie (nie w oknie na słońcu :P). to nic mu się nie dzieje.
  2. Tani kask musi spełniać te same normy co drogi. Czemu drogi jest drogi? Dlatego, bo stoją za nim technologie, które powodują że jest lżejszy/cieńszy itp., a mimo to spełnia te normy. No i dopłaca się do mipsa czy innych waveceptorów.
  3. Primo. Tylny. a nie tylni (to jakby było więcej niż jeden), tak tylko się czepiam Secundo. Z tego co widzę sram core r jest na dot 5.1, jak z resztą chyba wszystkie sramy. Nie można sobie wlewać co popadnie. Nieprawidłowy olej m. in. źle wpływa na uszczelki (pęcznieją, rozpuszczają się). Po waszych zamieszaniach kto wie co za syf tam powstał.
  4. spróbuj "zresetować" tłoczki, tzn. wycofaj je do pozycji początkowej (jakby były nowe tarcze i klocki),
  5. stery skręcane 1 cal, jak chcesz taki mostek, to musisz zastosować przejście coś takiego https://www.rowerowaholandia.pl/p89437-adapter-do-wspornika-z-gwint-1-na-ahead-1-1-8
  6. No ugięty ma być przy pomiarze, najlepiej do końca... Niedawno kupowałem znajomej XLC BF-A02, ale on jest na piwoty a nie tarcze
  7. 1. usiądź na rower i niech ktoś zmierzy odległość osi piasty do korony widelca i takiego szukaj. rozmiar koła oczywiście 28, rura sterowa prosta nie taperowana 2. nie, jeśli zachowasz zmierzoną w odległość. Jak będzie dużo mniejsza, to będziesz orał pedałami o ziemię na zakrętach. 3. zależy od materiału sztywnego widelca, choć w przypadku Twojego "amora" to nawet stalowe mogą być droższe
  8. to jest tak zrobione, bo może ktoś chciałby założyć sobie hamulec hydrauliczny jeśli nie, to właśnie stosuje się redukcje takiego typu (są też np. metalowe) jak podlinkował @eloo
  9. AKS-630 RS authora
  10. Zadajesz głupie pytania, to uzyskujesz podobne odpowiedzi, a o sarkazmie też pewnie nie słyszałeś... Możesz mieć szosę za 4k, górala też za 4k i fatbike'a też za 4k. Który Twoim zdanie pojedzie szybciej?
  11. jak to ma być tak wysoko, to może za mały rower masz? jak napisał kolega wyżej, takie kombinowanie może się źle skończyć
  12. Qrde ja chyba jakiś dziwny jestem, całe życie wszystkie rowery (było ich trochę) pompowałem, pompuję i będę pompował bez manometru i żadnych problemów nie uświadczyłem. Co za czasy. MUSI być tensometr do zaplatania, manometr do pompowania, bikefitting dla amatorów. Ludzie nie dajcie się zwariować ....
  13. Kij ci w szprychy. Nie mam szklanej kuli, nie znam cię i nie wiem co masz w głowie, nie wiem czy tak jeździsz. Ludzie na tym forum zadają pytania typu "czy mogę jeździć na szosie w kasku mtb". Podajesz szczątkowe informacje, a oczekujesz konkretnych odpowiedzi. Potem jeszcze masz czelność mieć jakieś pretensje. Żeby nie być gołosłownym, zadałeś to samo pytanie na innym forum i dostałeś taką samą odpowiedź jak moja. Na zdjęciach nie ma niczego dziwnego poza tym przekosem. Długość łańcucha jest ok, tym bardziej, że wcześniej nie było problemu, a wątpię że wydłużył się o tyle, żeby nie dało się kompensowac tego śrubą B. Z resztą wystarczy go skrócić żeby sprawdzić czy rozwiąże to problem. Potem kup sobie nowy, ale jak już pisał kolega wyżej może się okazać, że będziesz musiał wymienić też kasetę, a może i korbę.
  14. nie jeździ się na skrajnych przełożeniach , bo wtedy łańcuch ma za duży przekos odległość kółka regulujesz śrubą B, jeśli się nie da, to może po prostu sprężyna jest już zmęczona
×
×
  • Dodaj nową pozycję...