Skocz do zawartości

Kadirax

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    184
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Lublin

Ostatnie wizyty

2 011 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Kadirax

Znachor

Znachor (6/13)

  • Od roku
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

10

Reputacja

  1. Suport na kwadrat (bsa) odkrecasz w stronę kierownicy, czyli od strony napędowej, w prawo bo ma lewy gwint, natomiast od strony nie napędowej w lewo. Jak jest dziadostwo zapieczone to podgrzej opalarką, palnikiem. Warto też zaopatrzyć się w coś takiego, bo może klucz ci się ślizga https://allegro.pl/oferta/przyrzad-super-b-do-podtrzymywania-klucza-suportu-15281086049, potem duża przedłużka i musi pójść. Przedłużkę jak nie masz to pojedź na złom to może coś tam znajdziesz.
  2. Jeżeli, to jest korba na kwadrat, to masz w sumie kilka opcji.: 1. Najmniej inwazyjna, oraz najdroża to kupić ściągacz na kwadrat, z gwintem stożkowym, coś takiego https://allegro.pl/oferta/sciagacz-do-korb-unior-unr-1662-4-stozkowy-13718368636, . Ten ściągacz tylko trzeba ładnie wkręcić, oraz bardzo mocno. Jest tak zrobiony, że wgryza się w uszkodzony gwint, i wtedy bez problemu powinno zejść. 2. Druga opcja, przecinak młotek i mocne uderzanie, w korbę. 3. Trzecia opcja, szlifierka kontowa i tniemy przy suporcie, no ale w tedy całość do wymiany, suport i korba. 4. Kupić ściągacz 3 ramienny , i próbować ściągnąć. Chociaż, duża szansa jak dziadostwo zapieczone, że prędzej blaty, zaczną się wyginać, a niżeli to zejdzie. Ale najlepiej to ten ściągacz stożkowy kupić.
  3. Masz oponę 622-19 c i dętka musi mieścić się w tym przedziale. Potrzebujesz dętki 19-23c. Jeszcze kwestia wetyla. Jeśli masz cienitki tzn presta to taki i potrzebujesz. Ponieważ z innym wentylem może nie przejść przez obręcz. Natomiast jak masz samochodowy to kup taki sam.
  4. Do 2 mm może być tolerancji. Jak masz 115mm to możesz instalować od 113 do 117 mm. Oczywiście jak najbardziej zbilozny.
  5. Powinno być po 9 kulek z każdej strony, w rozmiarze 1/4 cała.
  6. Czasami zdarza się, że kołnierz konusa zahacza o nakrętkę kasety. Możliwe, że trzeba ten kołnierz konusa delikatnie dobić, aby się schował. Najlepiej do tego użyć, nasadki o wymiarze zbliżonym do kołnierza i delikatnie puknąć gumowym młotkiem. Ale naprawdę z wyczuciem uderzyć, aby nie odkształcić kołnierza.
  7. Tam masz patrząc na specyfikację avid db1 .teoretycznie te powinny pasować https://allegro.pl/oferta/avid-db1-db3-db5-klocki-hamulcowe-polmet-jagwire-9744830541?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_term=test&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_uzsd_sport_rowery-akc_pla_pmax&ev_campaign_id=17967208976&gclid=Cj0KCQjwuLShBhC_ARIsAFod4fKheLw1Tg7iL-Wfhu6LpduAwmOeq52zlQU0HK4IU8f60x-zqT4iUssaAjKBEALw_wcB Ale najlepiej zdejmij okładziny i porównaj z tymi co ci wysłałem.
  8. Jest sens dobry np parktool to wydatek 500-600 zł a pewnie użyjesz raz czy dwa razy w roku
  9. coś takiego masz najlepiej jakbyś zdjęcie zrobił https://www.rmdbike.com/pl/p/Stolen-Mob-v4-korba-BMX-165mm-Black/4085?gclid=CjwKCAiAnZCdBhBmEiwA8nDQxUuhdLAryVB3tN6TWxdTX25BvwWvNnyGcTEUNwLjw-PYoN-rLXuO9RoCJ4YQAvD_BwE
  10. a w bmx nie masz korby 1 częściowej ?
  11. Mówisz o śrubie B Tego nie przegwintujesz
  12. Czyli co miski sterow nie są odpowiednio spasowane chodzi mi ciasne Miska lata luźno
  13. Witam Mam takie pytanie. W jakich sytuacjach warto splanować mufe suportu, czy sterów rowerowych? Bo rozumiem np suport kiedy wymieniamy z kwadratu na hollowtech II, lub gdy rama jest po malowaniu trzeba pozbyć się lakieru , lub gdy Są nierówności na mufie suport. Kiedy jeszcze? Planowanie sterów to pewnie znowu lakier po malowaniu lub ubytki. Jak się domyślam zluzycie rury sterowej a kiedy jeszcze to robimy ? No pewnie też warto splanować kiedy rama przyszła po spawaniu i chcemy zmniejszyć skurcze spawalnicze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...