Pooglądajcie sobie i poczytajcie jak wygląda sprawa regeneracji najnowszych baterii w Bosch-ach, Shimano, Gianta, itp... BMS ubijany jest automatycznie w przypadku ingerencji w zasilanie, a do tego widziałem na YT jak gość rozbiera Bosch-a powertube'a... masakra, jak to tam jest upakowane. Kiedyś na fb była dyskusja na którejś z ebajkowych grup gdzie gość chwalił się, że niby podpina podtrzymanie zasilania, jakieś wynalazki podpina do komunikacji po CAN itp.. jakaś czarna magia, efektem był chyba pakiet, którego nie można było rozładować bo był totalny blackout i zgon systemu. Generalnie tak jak napisałem taki Apple opcją chyba najsensowniejszą jest dorobienie sobie pakietu w małem zgrabnej bidonówce i podłączenie na krótko przez rozgałeziacz. Widziałem, że dużo włochów takie cuda robi i podpinają się pod fabryczne rowerki np. ekstra 300-400Wh i śmigają. Niektóre rowery mają mniej lub bardziej dostosowane instalacje pod battery extendery.
BTW zobaczcie co się dzieje obecnie na rynku, 750W Bosch wprowadza +1kg w stosunku do 625Wh... a podobno rowery mają być lżejsze. Norco 900Wh, Bulls chyba 950Wh ... niedługo rowery będą ważyć 27kg ale będzie 1000Wh. To chyba jednak wolę te 600-700Wh i np. extender jak masz ochotę na długi trip.