Skocz do zawartości

DarekH

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    116
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    3City

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika DarekH

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

19

Reputacja

  1. @Ireneuszz to już musisz ocenić, czy masz realną potrzebę. Ja akurat miałem pod ręką tarcze 160 to zrobię sobie zmianę na lepsze, ale generalnie pewnie zmiana tarcz już coś powinna dać, choć dla mnie i tak te heble w porównaniu do czterotłoczków SLX-a to spowalniacze, ale że jakiś specjalnych gór na pomorzu nie mam, więc myślę, że to co jest fabrycznie ujdzie. Zgoda z @Mihau_, że 2x140 też zatrzyma ten rower i nie dajmy się zwariować.
  2. @Ireneuszz tak jak najbardziej, dajesz adapter pod flat mount na 160 i wejdzie bez problemu. Są materiały na YT gdzie taki mod robią.
  3. @Ireneuszztak dokładnie taki zestaw, ale idzie już "apgrejd" do 2x160mm RT-MT800
  4. @nomnom ja mam Superiora X-Road GR to ten sam frameset, ale na kołach gravelowych i przy 181cm wzrostu jest jak najbardziej ok L-ka
  5. @IreneuszzWg. mnie jest ok. na moje 181cm i przekrok to czuję się na nim komfortowo. Wprawdzie nie mam jakiś dużych dystansów za sobą i jeszcze mam nawyki z ebike trailowego, więc ciężko mi mieć wyrobioną opinię. Ale jest sztywny i zrywny, ale na płaskim szybko dobijam do kadencji, w której to bardziej galop na siodle niż jazda, stąd na płaskim będę zakładał duży blat.
  6. @IreneuszzNie mam dużych doświadczeń z karbonowymi ramami, ale nie mam się do czego przyczepić. Matowy kolor to ma swoje "zady i walety" ale daje go do obklejenia folią. Jedyną rzeczą na początek była skrzypiąca sztyca, ale pasta do karbonu i dokręcenie kluczem dynamometrycznym załatwiło sprawę. No i blat wpadnie na pewno większy, do jazd po płaskim bo jest baaaardzo miękko. Licznik to Garmin 130 tylko silikonowa osłonka od majfrendów jest
  7. @tomasz777rama to L-ka. Ja mam 181cm i przekrok ok 82cm. Geo porównywałem i L od Sup-a jest blisko M od Canyona. Gdyby nie to że za Sup-a dałem trochę ponad 8k to pewnie też bym brał Canyona. Ale stwierdziłem że wolę w tym budżecie mieć lepsze koła niż elektronikę.
  8. Hej, @tomasz777 W końcu udało mi się upolować matowego w kolorze szaro-niebieski matowy. Muszę jednak obiektywnie przyznać, że ten zielony w połysku jest też piękny. Ja już skończyłem swoje męki, więc podoba mi się to co mam. Ale matowy lakier muszę zabezpieczyć folią. Ja postanowiłem po sprzedaży elektryka, że nie spędzę kolejnych miesięcy na udrękach ze znalezieniem roweru.
  9. @tomasz777a ja wziąłem Superiora i jest mega... choć na płaskim to jest miękko, chyba wleci co najmniej 44T z przodu na bardziej płaskie pojeżdżawki. Generalnie rower sztywny, zrywny. Po zamleczeniu waga 9,3kg na minimalnym ciśnieniu ok. 3Bar naprawdę całkiem komfortowo. Byłem napalony na DI2 albo AXS-a ale szczerze na razie GRX działa bardzo płynnie
  10. No i @Lextalionis wybrałeś w końcu coś ? Ja też mam rozterki, pomiędzy SCOTT Speedster Alu na AXS czy Superior X-road GR w carbonie. Ten Superior w oliwkowym wygląda zjawiskowo no i dziś zrobiłem rundkę pod sklepem i rewelka wrażenia.
  11. No tyle ma wspólnego co wcześniejszy... czasami warto zerknąć trochę szerzej na to jak "my" zachowujemy się na drodze... sam codziennie, ale naprawdę codziennie widzę przejeżdżających na czerwonym rowerzystów. Tam gdzie mieszkam, jest przejście/ddr przez 2 jezdnie i torowisko, codziennie walą tam na czerwonym wszelkiej maści użytkownicy od ubero/glovo gońców po zwykłe szaraki... szlag mnie trafia jak widzę jak ludzie mają w d... sygnalizator i sami proszą się o tragedię.
  12. A tak dziś wpadło... też byście gonili, czy to nie hołota ?
  13. "To Go goń..."tym co wyprzedzają na pasach też wymierzasz sprawiedliwość szeryfie Tak serio napiszę, że poza niekwestionowanym złamaniem przepisów dotyczących pierwszeństwa pieszego na pasach jakie to ma znaczenie czy to zrobił, rower, motorower, hulajnoga, batmobil, czy Beatka Szydło w Audi A8, czy dostawca Glovo no jaki??
  14. Pooglądajcie sobie i poczytajcie jak wygląda sprawa regeneracji najnowszych baterii w Bosch-ach, Shimano, Gianta, itp... BMS ubijany jest automatycznie w przypadku ingerencji w zasilanie, a do tego widziałem na YT jak gość rozbiera Bosch-a powertube'a... masakra, jak to tam jest upakowane. Kiedyś na fb była dyskusja na którejś z ebajkowych grup gdzie gość chwalił się, że niby podpina podtrzymanie zasilania, jakieś wynalazki podpina do komunikacji po CAN itp.. jakaś czarna magia, efektem był chyba pakiet, którego nie można było rozładować bo był totalny blackout i zgon systemu. Generalnie tak jak napisałem taki Apple opcją chyba najsensowniejszą jest dorobienie sobie pakietu w małem zgrabnej bidonówce i podłączenie na krótko przez rozgałeziacz. Widziałem, że dużo włochów takie cuda robi i podpinają się pod fabryczne rowerki np. ekstra 300-400Wh i śmigają. Niektóre rowery mają mniej lub bardziej dostosowane instalacje pod battery extendery. BTW zobaczcie co się dzieje obecnie na rynku, 750W Bosch wprowadza +1kg w stosunku do 625Wh... a podobno rowery mają być lżejsze. Norco 900Wh, Bulls chyba 950Wh ... niedługo rowery będą ważyć 27kg ale będzie 1000Wh. To chyba jednak wolę te 600-700Wh i np. extender jak masz ochotę na długi trip.
  15. Warte podkreślenia jest to, że to nie jest tak że w całym USA jest limit 20mph. Tam co stan to inne prawodawstwo to tak dla uściślenia. @tobo po co brniesz w jakieś dziwne uzasadnienie. To czy Ty uważasz coś za rower czy nie, to jest oddzielna sprawa, jednak jeżeli już chciałbyś sobie legalnie pojechać DDR no tam już KD obowiązuje nie wiem czego nie rozumiesz. Czy to jest logiczne czy nie to nie można książkę napisać o nielogicznych przepisach. @abdesign można i ustalić limit prędkości np. z tego co pamiętam w Sopocie nie wiem czy nadal jest znak ograniczenia do 10kmh (sic!) tylko to jest fikcyjny przepis. Tak samo jak obecne przepisy dotyczące hulajnóg elektrycznych... tyle, że patrząc przez pryzmat 3miasta to po prostu fikcja, nikt tego nie jest w stanie wyegzekwować, i to można nazwać głupim prawem. Ale prawo choćby najlepsze czy najgłupsze nie zwalnia z myślenia. To tak samo jak z rowerem szosowym, wg. prawa KD mówi o tym, że masz obowiązek poruszania się po wyznaczonej DDR no a jak jest w rzeczywistości.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...