Skocz do zawartości

lukkrzywy

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    https://kmbbikes.com/

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Skąd
    Łódź

Ostatnie wizyty

184 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika lukkrzywy

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Kto co lubi Mimo, że jestem fanem produktów Shimano to realnie patrząc Shimano nie ma trwałych konstrukcji łańcuchów 😕 A jeśli już to najlepiej wypadają Ultegry CN-HG701. Na Shimano napęd będzie ciszej chodził. Od HG701 lepiej wypada KMC X11TT, ale weź to u nas gdzieś kup
  2. Najprościej mówiąc, rozpędzasz się ok 25km, i trzymasz lekko klamkę nie do końca, żeby był już opór ale jeszcze nie blokowało koła. Robisz tak z kilka razy (5-10). Z czasem siła hamowania powinna wzrastać. A na pewno nie genialne pomysły szwagra "złapie się auta rozpędzi mnie do 50km, zahamuje i dotarte".
  3. Pytanie, czy poprawnie dotarłeś hamulce. Bo jeśli nie to nawet najlepsze heble uja dadzą. Zeszklone okładziny, świecące się tarcze i tylko wymiana któregoś podzespołu wchodzi w grę. oby tylko okładziny. Możliwe, że szlifowanie okładzin pomoże i na nowo dotarcie.
  4. Śruby LH są od ustawiania zakresów, czyli H jak daleko przerzutka może wysunąć się w prawo (patrząc od tyłu) a L jak daleko w lewo w stronę szprych. A to jak zmieniają biegi ustawia się najpierw naciągając dobrze linkę a później śrubą baryłkową, jeśli np. łańcuch nie chce wskoczyć na kolejny bieg. Jest jeszcze śruba od "opasania" ale w Tourney one nie działają xD Podobno jest to do naciągu sprężyny
  5. Na odległość ciężko coś radzić. W pierwszej myśli wygląda to na zabrudzenie, i należałoby po prostu zdjąć bębenek. Zdejmij kasetę i palcami kręcąc sprawdź czy jest nadal szum, jak tak zdemontuj i sprawdź czy nie ma zabrudzeń. Z tego co widzę to jest Sun Ringle SRC i tam raczej bębenek będzie na maszynówkach i to też można sprawdzać czy nie szumią łożyska.
  6. Też tak myślałem, zanim poszedłem na etat do sklepu Na pewno, to nie chodź na skróty i nie rób druciarstwa. Już widziałem agentów, którzy GRX przód chcieli podginać, bo łańcuch ocierał o prowadnice. Jak wspomniał @KSikorski manuale od producentów, szkolenia. I dobre kontakty. W sklepie na pewno przyda się cierpliwość, dokładność i brak oczekiwań że będziesz robił same zaiste fury, bo często będzie sporo gruzu, że ręce opadają 😕
  7. 31T1... Pierwsza wartość przed T to tydzień a następna to rok. Gdzie możemy mieć 2011, 2021, to dokładnie który to już raczej poznasz po generacji. 10 lat różnicy będzie widać A dlaczego nie 2001 bo z tego okresu nie ma w bazie.
  8. A no zapowietrzył bo np. nie miał wcześniej serwisu, mimo super oringów układ nie jest szczelny w 100% Wchodzisz na https://trailhead.rockshox.com/ i szukasz serwis manuala, masz w nim procedurę odpowietrzania. Sam proces jest dość prosty.
  9. Mam już kolejny przypadek gdzie nie mogę zidentyfikować zestawów do serwisu. Teraz Reba RL a wcześniej damper monarcha RL i za każdym razem po skorzystaniu z Trailhead brak informacji na ich temat. Na zasadzie ustalenia, z którego to rocznika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...