Skocz do zawartości

Electronite

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    528
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Goteborg

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Electronite

Pro

Pro (9/13)

  • Automat Rzadka
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Reaktywny
  • Collaborator
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

217

Reputacja

  1. Hamulce są hydro, jest sztywna oś. Można brać. Reszta i tak się stopi jak tym jeździć zaczniesz.
  2. Pzerabiałem to chwilę temu. Ksyriumy mają wkręcane nyple i to było by widać na zdjęciu. Bo i szprycha jest wtedy aluminiowa i znacznie grubsza. Sam nypel też inaczej wygląda. Tutaj poprostu wyrwało główkę. Możesz spróbować dać podkładkę od DTswisa, od nypla Squorx. Jak nie przeleci to będzie trzymać,
  3. Aksium, nie jest gwintowana. Obręcz na śmietnik.
  4. Nie nie. To ma sens dla ludzi który po prostu potrafią to zrobić. Wiedzą jak samemu poskładać baterię o parametrach ich satysfakcjonujących, jak dobrać silnik, jak zaprogramować kontroler. Wtedy współczynnik performance/zł jest absolutnie nie osiągalny dla jakiegokolwiek innego rozwiązania.
  5. Olewam, nalałem kleju anaerobowego i zacisnąłem Pressmasterem. Akurat miałem szczękę 28mm. Pierwsze dociśnięcie tylko lekko dygło, ale owinąłem rurkę tulejkę taśmą aluminiową o grubości 1mm i zagniotłem 2x przez tą taśmę. Idealnie zawinęło się do prostego. Tm już korozja była między sterówką i koroną, więc to stare uszkodzenie, teraz tylko się skrzywiło od strzała. Dalej jest leciutko kąt natarcia odchylony, ale kierownica obraca się wzorowo. Kleju weszło od groma, więc jak to zwiąże, to amen - do końca roweru.
  6. Wszadziłem w imadło i faktycznie, rusza się na boki. Pierwsza próba rwania śrubą za gwiazdkę skończyła się wyrwaniem gwiazdki.
  7. Nie.nie. To jest wbite. Ta tulejka po lewej (srebrne) to jest kawałek widelca i w nią jest wbita rura sterowa(czarne). I to się "ruszyło" wysunęła się 1, może 1,5mm. Jest tam korozja i widać, że ta korozja poszła między oba elementy. Pytanie czy to olać, czy i jak, wyrwać i próbować osadzać na nowo. Ja się boję, że jak to wyciągnę to luz się zrobi i nie wyosiuję ponownie. A jestem prawie pewien, że to było na ciepło osadzane (korona grzana palnikiem, żeby się rozszerzyła i potem prasowana rurka).
  8. Ale piastę mam novateka D791 i obręcz DTswiss RR511. Więc wyjmę se koreczki i mam 12mm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...