Skocz do zawartości

SpinOff

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    342
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika SpinOff

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Conversation Starter
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

89

Reputacja

  1. Ja bym poprosił trasę z centrum do Otwocka. Do POW jest fajna opcja przez Trakt Lubelski, ale potem zaczynają się schody. Często śmigam nadwiślanką bo nie mogę wytyczyć trasy przez Józefów bez napotkania tej genialnej infrastruktury. Być może po prawej stronie torów jest jakaś alternatywa. Drogi rowerowe w okolicy Wiązownej są akceptowalne. Trochę uperdliwe, ale da się żyć. Jedna która pozytywnie mi zapadła w pamięć, to ta prowadząca do Duchnowa. Co do tras, to fajne są też tereny na Zachód w kierunku Leszna i na wschód w okolicach Tłuszcza. Ciekawe tereny są też w okolicach Nasielska, ale problematyczny jest dojazd, bo wszystkie mosty są dosyć mocno obłożone ruchem.
  2. O ile co do zwiększenia wymaganej odległości mam ambiwalentny stosunek, to za nie zachowanie nawet tego 1 metra, kary powinny być dużo wyższe. Jak ktoś wpadnie pod koła, to nie będzie tłumaczenia "Panie władzo, wąsko było". Ostatni punkt o agresji to zdecydowanie coś co powinno być uregulowane i to nie tylko w przypadku rowerzystów. Takie akcje jak celowe spychanie z drogi, czy brake checki, powinny skończyć się czymś więcej niż mandatem.
  3. @zate Klamka DI2 jest wielkością i kształtem bardzo podobna do mechanicznej z hamulcami na linkę. Mechaniczne klamki hydrauliczne są zdecydowanie większe i można je dalej łapać od kierownicy.
  4. @MMPL Canyon podaje na swojej stronie reach+ i stack+, czyli pozycję kierownicy. Pomierz rower miarką i wymień mostek na taki, żeby pozycja była taka sama i zobacz czy Ci będzie pasować.
  5. Zigfir - 3287 km (mtb, szosa + trenażer) [ 779 km outdoor] Bliitz - 3130 km (szosa, gravel, trenażer) michalr75 - 1300 km (Terenówka, Mieszczuch (vintage MTB) Zbyszek.k - 1221 km. (trenażer + gravel) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 840 km SpinOff - 839 km (gravel, trenażer) Przeciętny - 810 km (mtb, grv) smw44199 - 708 km (cross) Electronite - 696km (szosa) thorcik - 687.3km (MTB) provayder - 652km (szosa, MTB) revolta - 622 km ( MTB ) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy ) dfq - 554 km (MTB, trenażer) CoolBreezeOne - 546 (MTB) Jacekddd - 500 km (velomobil - rower poziomy) Przeciętny -480 km (mtb, grv) JWO - 346 km (MTB) Sansei6 - 333 km (MTB) Lextalionis - 323 km (gravel) Grochu86-240km(gravel,szosa) Joker86 - 225 km ( gravel) NeefMe - 183 (MTB) spidelli - 119 km (35 szosa, 52 gravel, 32 MTB), 146 km trenażer (nie liczę do dystansu) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  6. @zate Mógłbyś rozwinąć tę myśl? Nie bardzo łapię to połączenie między sztywnością ramy a bocznym wiatrem.
  7. Ważę poniżej 70kg, rower jest lekki i tak naprawdę dopiero przy 1,5bara tył zaczyna pływać. Pewnie jakbym pojechał na jakiegoś singla to może bym poczuł różnicę, ale dodatkowy komfort poprawia wszystkie inne parametry, w tym generowanie mocy. Nie wiem czy kiedykolwiek dobiłem do obręczy, choć momentami na kamieniach na pewno było blisko. Obręcz jest z tych szerszych, bo ma 23mm i opona fajnie się układa. Tak naprawdę można by nawet pójść w 25mm.
  8. @CoolBreezeOne Ja sobie wyrobiłem nawyk jazdy metr od krawędzi jezdni. Jeśli czuję że samochód za mną jest zbyt blisko, to sam sobie robię odstęp. Teraz nie muszę nawet o tym pamiętać, bo robię to automatycznie. Ostatnio też wyskoczyłem na rower i już 2 kilometry od domu musiałem uciekać na pobocze, żeby uniknąć czołówki.
  9. @bolololo Nie przekopywałem się przez 4 strony tematu, ale miałem podobne odczucia z jazdy gravelem jak Ty. Na dętkach, oponach 40mm i ciśnieniu 35PSI każde zjechanie z asfaltu kończyło się nieprzyjemnym wytelepaniem. Nie wspominam nawet o łataniu dętek po spotkaniu z kolcami roślin. Po założeniu opon 47mm na mleku, byłem w stanie zejść z ciśnieniem do 1.5/1.8 bara i to jest zupełnie inna jazda. Tak naprawdę jedyne przeszkody które powodują jakiś dyskomfort to mocno wystające korzenie i wysokie kocie łby. W terenie w którym jeżdżę, pewnie lepiej by się sprawdził MTB, ale baranek i agresywna pozycja dają więcej frajdy z jazdy.
  10. SpinOff

    [5~~6k] Pierwsza szosa?

    100kg to normalna waga. Nawet jak bedziesz musiał centrować koła co jakiś czas, to nie warto tylko z tego powodu odmawiać sobie przyjemności jazdy szosą.
  11. @Davitt87 Nie ładują się załączniki które wstawiłeś. Trochę mi się nie składa to co piszesz. Jeżeli masz wyjątkowo długie ręce i dobrą mobilność, to nie wiem jakim cudem potrzebujesz mostka 80mm w tej Emondzie. Podobną budowę do Twojej ma Mathieu van der Poel - 184cm wzrostu i bazując na wysokości siodełka, 90cm przekroku. W 2022 roku jeździł on na Aeroadzie z TTH 573mm i kokpitem CP0015 o długości 130mm. Porównując to z proponowanym XL Scotta (580mm TTH + kokpit 110mm) dostajemy coś trochę krótszego i wyraźnie wyższego, więc jeśli masz od niego dłuższe ręce, a przekrok na to wskazuje, ten setup nie wydaje się już taki ekstremalny. Najlepiej by było jakbyś porozmawiał z fitterem na ten temat, bo to on Cię zmierzył i doszedł do wniosku, że będzie Ci na tym rowerze wygodnie. Rozumiem zdezorientowanie, ale pamiętaj, że ludzie z forum nie są w stanie doradzić Ci lepiej niż on.
  12. SpinOff

    [tarmac] specialized szosa

    Widać że było jeżdżone, więc wpisanie stanu jako nowy to trochę nadużycie. Z zębatek blatu nie zdążyła zejść jeszcze farba, więc pewnie tylko trochę było pokręcone. Według mnie to wciąż okazja, szczególnie jeśli właściciel nie zarejestrował jeszcze roweru na stronie.
  13. bliitz - 18215 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 17502 km (szosa + Gravel, MTB, trenażer) TheJW - 15455 km (MTB, szosa, commuterogravel) / + 571 km trenażer, ale wirtualnych konsekwentnie nie wliczam. SpinOff - 12784 km (szosa, gravel, trenażer) dfq - 12519 km (MTB, trenażer) provayder - 12402 km (szosa, MTB) bashey_pl - 11091 km (Cross) michalr75 - 9029 km (MTB, vintage MTB do miasta) ernorator - 6859 km (szosa, gravel, trenażer) Cross90 - 6402 km (Szosa, MTB, Cross, trenażer) Jacekddd - 5550 km (rower poziomy - velomobil) hulk14 - 5408 km (gravel, szosa, trenażer) Grochu86 -5315 km (gravel,szosa) smw44199 - 4338km (cross) spidelli - 4321 km (gravel - 4182 km w tym "szosowy" - 1476, MTB - 139 km, trenażer - nie liczony - 1562 km) Strek - 4131km (MTB, Cross, Gravel, Trekking) szczupak56 - 3800 (3074 cross/ 224 mtb/ 381 fitness / 121 gravel) keltu - 3674 km (gravel) NerfMe 3641 km (MTB) mpogor - 3001 km (MTB, jazda miejska) zjeżdżam do bazy na 2 miesiące i do zobaczenia w lutym Gang - 2795 km (Trekking, Szosa) Sansei6 - 2500 km (MTB) revolta 2260 km (MTB) Zbyszek.K - 2008 km (trenażer/Cross 200 km) - na tę chwilę Donayo - 288 km (MTB)
  14. @wolf24 Pomierz swój obecny rower i porównaj z geometrią tego ultimate'a. W tabelce jest stack+ i reach+
  15. bliitz - 15205 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 15034 km (szosa + Gravel, MTB, trenażer) TheJW - 13089 km (MTB, szosa, commuterogravel) / + 571 km trenażer, ale wirtualnych konsekwentnie nie wliczam. SpinOff - 12410 km (szosa, gravel, trenażer) provayder - 11468 km (szosa, MTB) bashey_pl - 11091 km (Cross) dfq - 10939 (MTB, trenażer) michalr75 - 8050 km (MTB) Cross90 - 6006 km (Szosa, MTB, Cross, trenażer) hulk14 - 5408 km (gravel, szosa, trenażer) jacekddd - 5231 km (rower poziomy - velomobil) spidelli - 4095 km (gravel - 4009 km w tym "szosowy" - 1476, MTB - 86 km, trenażer - nie liczony - 1562 km) szczupak56 - 3800 (3074 cross/ 224 mtb/ 381 fitness / 121 gravel) keltu - 3674 km (gravel) Strek - 2850km (MTB, Cross, Gravel, Trekking) NerfMe - 2817 km (MTB) Gang - 2795 km (Trekking, Szosa) Sansei6 - 2366 km (MTB) mpogor - 2351 km (MTB, jazda miejska) Zbyszek.K - 2008 km (trenażer/Cross 200 km) - na tę chwilę revolta 1902 km (MTB) Donayo - 288 km (MTB)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...