Skocz do zawartości

SpinOff

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    351
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika SpinOff

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Conversation Starter
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

91

Reputacja

  1. Próba chodzenia w tak sztywnych i śliskich butach nie może się skończyć dobrze. Na szosowy blok można przynajmniej założyć gumową osłonę i całkiem spoko się chodzi.
  2. @adamsanders W darmowej wersji nie da się skonfigurować maili o utracie KOMa?
  3. Liv robi też małe ramy https://www.liv-cycling.com/pl/devote-1
  4. @HSM Zapachniało trochę Elektrodą
  5. @KNKS W sensie że XL ma inną charakterystykę niż L? 590mm stacku przy 580mm TTH i długim, poziomym mostku to wciąż dosyć agresywny rower. Nie wiem ile tam jest podkładek, ale przekrok 94cm i tak swoje zrobi. @Davitt87 Tak z ciekawości, jak masz jakieś pomiary od fittera, albo jak już rower przyjdzie, to daj znać ile cm nad kierownicą będziesz mieć siodło.
  6. @KNKS Żeby zostać dobrze zrozumianym - nie twierdzę, że w tym przypadku korba 165mm będzie najlepszym rozwiązaniem, bo to kwestia indywidualna i biorąc pod uwagę długość nóg, może być trochę zbyt ekstremalna, no ale kto wie. Sam rozmiar roweru nie ma tu raczej znaczenia, bo biodra mamy wszyscy te same i każde ułatwienie im życia wyjdzie na dobre. Kolega kupił jednak rower wyścigowy i za sprawą przekroku będzie miał na nim agresywną pozycję. Zawodowcy mają trochę trudniej, bo oprócz posiadania krótszych korb, muszą wykonywać ćwiczenia rozciągające. Tak teraz myślę, że fitter musiał wziąć pod uwagę kąt uda w górnym położeniu korby i jeśli stwierdził że jest ok, to pewnie nie ma sensu jej zmieniać o ile w grę nie wchodzą osobiste preferencje, ale o tym już pisałem.
  7. @Davitt87 Krótsza korba przydaje się gdy ma się na rowerze mocno pochyloną pozycję, bo nie trzeba wtedy tak wysoko podnosić uda. To jest już kwestia Twoich preferencji, ale jak miałbyś zmieniać to od razu lepiej iść w 170mm albo nawet 165mm.
  8. To jest raczej ogólnie kwestia wprawy jazdy na rowerze, bo bez stożków i przy tej wadze nie powinien to być problem. No chyba, że masz szosę vintage z malutką kierownicą, albo jeździsz na topach, to wtedy sobie nie pomagasz.
  9. @michalr75 Im konkretniejszy postulat, tym większa szansa na jego realizację i zaadresowanie w świadomości ludzi. Grupetto to głównie grupa szosowa, więc to naturalne, że wzięli się za napoważniejszy problem z ich punktu widzenia. @Tyfon79 Może kierowcy na Mazowszu to po prostu same czubki, albo żyję w jakiejś bańce, bo jeszcze nie spotkałem ziomka co by nie uważał tego za poważny problem. Dopóki sam nie zobaczyłem jak jest to nagminne, nie zdawałem sobie z tego sprawy.
  10. Ja bym poprosił trasę z centrum do Otwocka. Do POW jest fajna opcja przez Trakt Lubelski, ale potem zaczynają się schody. Często śmigam nadwiślanką bo nie mogę wytyczyć trasy przez Józefów bez napotkania tej genialnej infrastruktury. Być może po prawej stronie torów jest jakaś alternatywa. Drogi rowerowe w okolicy Wiązownej są akceptowalne. Trochę uperdliwe, ale da się żyć. Jedna która pozytywnie mi zapadła w pamięć, to ta prowadząca do Duchnowa. Co do tras, to fajne są też tereny na Zachód w kierunku Leszna i na wschód w okolicach Tłuszcza. Ciekawe tereny są też w okolicach Nasielska, ale problematyczny jest dojazd, bo wszystkie mosty są dosyć mocno obłożone ruchem.
  11. O ile co do zwiększenia wymaganej odległości mam ambiwalentny stosunek, to za nie zachowanie nawet tego 1 metra, kary powinny być dużo wyższe. Jak ktoś wpadnie pod koła, to nie będzie tłumaczenia "Panie władzo, wąsko było". Ostatni punkt o agresji to zdecydowanie coś co powinno być uregulowane i to nie tylko w przypadku rowerzystów. Takie akcje jak celowe spychanie z drogi, czy brake checki, powinny skończyć się czymś więcej niż mandatem.
  12. @zate Klamka DI2 jest wielkością i kształtem bardzo podobna do mechanicznej z hamulcami na linkę. Mechaniczne klamki hydrauliczne są zdecydowanie większe i można je dalej łapać od kierownicy.
  13. @MMPL Canyon podaje na swojej stronie reach+ i stack+, czyli pozycję kierownicy. Pomierz rower miarką i wymień mostek na taki, żeby pozycja była taka sama i zobacz czy Ci będzie pasować.
  14. Zigfir - 3287 km (mtb, szosa + trenażer) [ 779 km outdoor] Bliitz - 3130 km (szosa, gravel, trenażer) michalr75 - 1300 km (Terenówka, Mieszczuch (vintage MTB) Zbyszek.k - 1221 km. (trenażer + gravel) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 840 km SpinOff - 839 km (gravel, trenażer) Przeciętny - 810 km (mtb, grv) smw44199 - 708 km (cross) Electronite - 696km (szosa) thorcik - 687.3km (MTB) provayder - 652km (szosa, MTB) revolta - 622 km ( MTB ) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy ) dfq - 554 km (MTB, trenażer) CoolBreezeOne - 546 (MTB) Jacekddd - 500 km (velomobil - rower poziomy) Przeciętny -480 km (mtb, grv) JWO - 346 km (MTB) Sansei6 - 333 km (MTB) Lextalionis - 323 km (gravel) Grochu86-240km(gravel,szosa) Joker86 - 225 km ( gravel) NeefMe - 183 (MTB) spidelli - 119 km (35 szosa, 52 gravel, 32 MTB), 146 km trenażer (nie liczę do dystansu) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  15. @zate Mógłbyś rozwinąć tę myśl? Nie bardzo łapię to połączenie między sztywnością ramy a bocznym wiatrem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.