Ja miałem problem z AXS, łapał nieusuwalny SAG bo IFP puszcza powietrze do komory olejowej, traci się na tym skok, sztyca robi się miękka, jedyna opcja to serwis, oglądałem filmik na YT i to nie jest aż taka prosta sprawa i trzeba się zaopatrzyć w kilka narzędzi specjalistycznych. W moim przypadku sztyca pierwszym razem została przeserwisowana przez SRAM, po 3 miesiącach wyszedł ten sam problem, wymienili mi ją na wersję A2, która jest tym samym co A1 (moja pierwotna), w międzyczasie zmieniłem rower z mniejszą średnicą rury i po prostu ją sprzedałem. Trochę czytałem na ten temat i generalnie problem lubi się często pojawić, gadałem z mechanikiem z Not Bad Suspension, pisał mi, że ND Tuned ma pakiety serwisowe do AXS, które znacznie poprawiają działanie tej sztycy i eliminują ten problem.
Jeszcze znalazłem info, że ten problem może być wywołanym przechowywaniem roweru z opuszczoną sztycą, co mogło mi się za pierwszym razem zdarzyć, ale to podobno wymaga długotrwałego przechowywania w ten sposób, albo podnoszenie roweru za opuszczoną sztycę, tego nie robiłem. Więc może miałem niefart...