Skocz do zawartości

radoo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika radoo

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. no właśnie dokładnie dobieram pod kątem mojego zastosowania, o czym pisałem wyżej. Jak na razie nic bardziej pomocnego niż ta strona nie znalazłem. Złapią mnie nieoptymalne warunki, to nie wiem... pojadę wolniej?
  2. No są chyba dosyć oczywiste rzeczy. Z tym, że ja nie szukam opony na niskie temperatury, błoto, deszcz, każde warunki czy co tam sobie wymyślisz. Ma być szybko na w miarę równej nawierzchni lub niezbyt wymagający szutrach w umiarkowanej lub wyższej temperaturze, tylko tyle. A to mniej więcej odpowiada warunkom testowym. Tak czy inaczej opony już kupiłem, jak będzie źle (lepsze wrogiem dobrego) to wrócę do starych, z których generalnie jestem zadowolony.
  3. na szosę ja bym polecił jakąś dobrą lampkę do jazdy dziennej i/lub radar
  4. tak, pewnie wezmę te Caracale, zanim wyszły ich testy myślałem właśnie o Strada Binaca i ewentualni Rene Herse (chociaż tu potencjalnie słaba odporność na przebicia oraz w szczególności cena mocno zniechęcały). Poczekam jeszcze na pozostałe testy, bo na razie i tak za dużo nie będzie mi się chciało jeździć. Co do kasety to niestety rozpiętości też potrzebuję.
  5. @chrismel no właśnie ja to jestem bardziej gravelowy, asfalt jest bardziej dodatkiem i częściowo także przez kolegę szosowca, który właśnie dokupił gravela więc pewnie w przyszłym sezonie szosy będzie trochę mniej. Do tego mam napęd 1x, który średni mi pasuje na szosie na obecnych przełożeniach. Chyba pójdę na razie za głosem rozsądku (bo taniej) i przetestuję jakieś "szybsze" opony gravelowe.
  6. @chrismel orientujesz się może kiedy mniej więcej mogą pojawić się te testy (caracal widzę jest - słabo)? Nie chcę rezygnować z szerszej, gravelowej opony, a wiem, że nie będzie mi się chciało zmieniać kół, także opcja drugiego, szosowego kompletu raczej odpada. Rozważam więc zakup jakiejś "szybkiej" gravelowej 40mm+. Mam na radarze Caracale Race, ale może warto poczekać na te testy o których piszesz, no i jeszcze zastanawiam się na ile faktycznie poczuję różnicę względem sworks pathfinderów, które mam teraz.
  7. Tak, tego cuba na pasku też widziałem. Generalnie w przypadku canyona bardzo dużym plusem był kolor i to, że się podobał wizualnie, co jak wiadomo też bywa istotne. Trochę może niesłusznie obawiam się paska, jako coś trudniejszego do serwisowania i mniej popularnego. Nigdy nie miałem do czynienia z takim napędem, przez co generalnie moje polecenia idą trochę bardziej w kierunku zwykłych przerzutek.
  8. Cześć. Siostra szuka nowego roweru. Główne wymagania: niezbyt agresywna geometria, w miarę lekki (poniżej 12kg?), napęd 1x (10 lub więcej), rama z niską górną rurą w stylu damki, raczej bez amortyzatora, opony min 40mm. Budżet okolice 5k. Wstępnie do rozważenia jest trek dual sport 3 gen 5, może coś z serii trek fx, liv thrive, cube hyde. Macie może coś jeszcze podobnego do polecenia?
  9. Aa ok, to nie zrozumiałem, ramy rzeczywiście powinny być takie same, chciaż nadal nie za miękko by było. Jak nie znajdziemy ciekawej alternatywy to będę z tym myślał
  10. @HSM pytałem, ale tak jak się spodziewałem nie robią żadnych indywidualnych zmian, pewnie gdyby to była stacjonarna sprzedaż to łatwiej byłoby się dogadać. No nic, jeszcze raz dzięki, siostra zdecydowała, że jednak nie chce ryzykować, choć sam rower bardzo się podoba.
  11. dzięki, trochę liczyłem, że coś źle ustawiłem na kalkulatorze z przełożeniami. Siostra szuka roweru i ten wygląda całkiem spoko, niby płasko, ale jednak nadal mam wątpliwości. No nic, najwyżej odeśle jak się zdecyduje
  12. a rzeczywiście, nie zwróciłem uwagi, ale jednak nadal szału nie ma, trochę mnie dziwią takie twarde przełożenia w rowerze miejskim
  13. cześć, mam pytanie odnośnie takiego roweru: https://www.canyon.com/pl-pl/rower-hybrydowy/rowery-miejskie/commuter/commuter-5-mid-step/2923.html jest w nim napęd nexus 8 (Przekładnia w piaście HUB SHIM SG-C6001-8D 32H R 10x135), korba Gates CDN S150 55T i zębatka Gates CDN 24T, czy faktycznie te przełożenia będą tak wyglądały jak niżej, czy ja coś źle ustawiałem, bo wydaje mi się dosyć twardo: https://www.gear-calculator.com/?GR=SNI8&KB=55&RZ=24&UF=2220&TF=90&SL=2.6&UN=KMH&DV=speed
  14. ja jak wyżej, nigdzie nie wpisywałem minimalnego, a jeśli chodzi o maksymalne, to wydaje mi się, że jak osiągniesz wyższe niż masz wpisane, to garmin sam powinien zaktualizować wartość
×
×
  • Dodaj nową pozycję...