Skocz do zawartości

radoo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika radoo

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. nie wiem czy to reguła z tym rozszczelnieniem, nie szukałem opinii, ale rower w każdym razie stał dosyć długo bardzo mało używany. Widziałem też filmik jak to naprawić, ale nie za bardzo miałem narzędzia i czas żeby się w to bawić więc kupiłem nowy. Czy polecam? Ciężko mi jednoznacznie powiedzieć, bo jak pisałem wcześniej, zmiana była dawno temu i nie mam już bezpośredniego porównania z tym jak było. Ale na pewno była jakaś poprawa. Generalnie części kupisz na aliexpress pewnie za około 150zł wiec nie jest to majątek. Mi udało się też podmienić zaciski bez zmiany linki i pancerza, chociaż jak pisano wyżej może to też warto zrobić.
  2. żona ma tribana gravel 120, zmieniłem zacisk na zoom xtech hb100 (z przodu potrzebny jest dodatkowo adapter: SM-MA-F160P/D). Na pewno poprawiło się trochę hamowanie, ale czy jakoś dużo to nie pamiętam, bo wymieniałem to kilka lat temu. Wtedy też jakoś specjalnie nie rozglądałem się za innymi opcjami, przez przypadek trafiłem na taką modyfikację, a że nie wychodziło drogo to zmieniłem. Niedawno musiałem też kupić nowy zacisk, bo jeden się rozszczelnił, mimo, że rower nie był dużo używany ostatnio.
  3. tego nikt Ci nie powie, bo nie wiadomo jakie masz zakresy ruchów, ograniczania, z czego wynikają dolegliwości, itp. Dla przeciętnej osoby, bez jakichś większych ograniczeń kalkulator canyona sprawdza się raczej dobrze. Natomiast sam grail jest raczej dosyć "sportowy" jak na gravela więc pytanie czy to w ogóle dobry kierunek.
  4. https://www.canyon.com/pl-pl/grail-7/2370.html tu masz kalkulator, L powinna być ok
  5. no właśnie dokładnie dobieram pod kątem mojego zastosowania, o czym pisałem wyżej. Jak na razie nic bardziej pomocnego niż ta strona nie znalazłem. Złapią mnie nieoptymalne warunki, to nie wiem... pojadę wolniej?
  6. No są chyba dosyć oczywiste rzeczy. Z tym, że ja nie szukam opony na niskie temperatury, błoto, deszcz, każde warunki czy co tam sobie wymyślisz. Ma być szybko na w miarę równej nawierzchni lub niezbyt wymagający szutrach w umiarkowanej lub wyższej temperaturze, tylko tyle. A to mniej więcej odpowiada warunkom testowym. Tak czy inaczej opony już kupiłem, jak będzie źle (lepsze wrogiem dobrego) to wrócę do starych, z których generalnie jestem zadowolony.
  7. na szosę ja bym polecił jakąś dobrą lampkę do jazdy dziennej i/lub radar
  8. tak, pewnie wezmę te Caracale, zanim wyszły ich testy myślałem właśnie o Strada Binaca i ewentualni Rene Herse (chociaż tu potencjalnie słaba odporność na przebicia oraz w szczególności cena mocno zniechęcały). Poczekam jeszcze na pozostałe testy, bo na razie i tak za dużo nie będzie mi się chciało jeździć. Co do kasety to niestety rozpiętości też potrzebuję.
  9. @chrismel no właśnie ja to jestem bardziej gravelowy, asfalt jest bardziej dodatkiem i częściowo także przez kolegę szosowca, który właśnie dokupił gravela więc pewnie w przyszłym sezonie szosy będzie trochę mniej. Do tego mam napęd 1x, który średni mi pasuje na szosie na obecnych przełożeniach. Chyba pójdę na razie za głosem rozsądku (bo taniej) i przetestuję jakieś "szybsze" opony gravelowe.
  10. @chrismel orientujesz się może kiedy mniej więcej mogą pojawić się te testy (caracal widzę jest - słabo)? Nie chcę rezygnować z szerszej, gravelowej opony, a wiem, że nie będzie mi się chciało zmieniać kół, także opcja drugiego, szosowego kompletu raczej odpada. Rozważam więc zakup jakiejś "szybkiej" gravelowej 40mm+. Mam na radarze Caracale Race, ale może warto poczekać na te testy o których piszesz, no i jeszcze zastanawiam się na ile faktycznie poczuję różnicę względem sworks pathfinderów, które mam teraz.
  11. Tak, tego cuba na pasku też widziałem. Generalnie w przypadku canyona bardzo dużym plusem był kolor i to, że się podobał wizualnie, co jak wiadomo też bywa istotne. Trochę może niesłusznie obawiam się paska, jako coś trudniejszego do serwisowania i mniej popularnego. Nigdy nie miałem do czynienia z takim napędem, przez co generalnie moje polecenia idą trochę bardziej w kierunku zwykłych przerzutek.
  12. Cześć. Siostra szuka nowego roweru. Główne wymagania: niezbyt agresywna geometria, w miarę lekki (poniżej 12kg?), napęd 1x (10 lub więcej), rama z niską górną rurą w stylu damki, raczej bez amortyzatora, opony min 40mm. Budżet okolice 5k. Wstępnie do rozważenia jest trek dual sport 3 gen 5, może coś z serii trek fx, liv thrive, cube hyde. Macie może coś jeszcze podobnego do polecenia?
  13. Aa ok, to nie zrozumiałem, ramy rzeczywiście powinny być takie same, chciaż nadal nie za miękko by było. Jak nie znajdziemy ciekawej alternatywy to będę z tym myślał
  14. @HSM pytałem, ale tak jak się spodziewałem nie robią żadnych indywidualnych zmian, pewnie gdyby to była stacjonarna sprzedaż to łatwiej byłoby się dogadać. No nic, jeszcze raz dzięki, siostra zdecydowała, że jednak nie chce ryzykować, choć sam rower bardzo się podoba.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.