Skocz do zawartości

leejoonidas

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 202
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

5 462 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika leejoonidas

Mentor

Mentor (11/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

571

Reputacja

  1. Krótszy mostek zmniejszy amplitudę drgań. Polecam rogi wewnętrzne mogą być Innerbarends SQLAB lub innej firmy, takie rogi pozwalają operować klamkami hamulca i biegami w przeciwieństwie do rogów zewnętrznych na końcach kierownicy.
  2. Skoro Cię nie interesuje to nie pokażę. Ale za to podam nazwę Kross Level R8 roz. S. Aaa... I jeszcze miałbyś piastę tył na 36T w której nie pękają zapadki.
  3. Wiedziałem że ciągnie Cię do stali, rama nie jest zrobiona z byle kanalizacji jak dla przykładu Marin tylko z rurek Tange.
  4. Dziwi mnie że ten rower kupiłeś, wystarczyło tu na forum zadać pytanie czy ktoś ma na zbyciu jakiś fajny lekki rower dla Ciebie, nie wymagający tak dużego wkładu i za niewielkie pieniądze. Akurat mam taki rower 10,2kg, na kółkach 27,5 RS Reba, sztywne ośki, jeżdżony przez kobietę, przebieg chyba 1500 kilometrów. Po wymianie dwóch rurek od siedzenia i kierowania zszedłbyś poniżej 10kg.
  5. Jak nie planujesz jeździć na spd to po co to kupować, ja kiedyś też tak nie planowałem i kupiłem z spd a potem wywaliłem całe pedały bo coś mi pod butem wystawało i źle trzymało buta na pedale. Kup sobie w Polsce WELLGO M195 z pinami wykręcanymi lub z pinami stałymi. Pedał ma dłuższą oś co przekłada się na to że korby z boku nie będziesz wycierał butem. https://city-sport.pl/pedaly-wellgo-m195-mtb-platformowe-piny-alu.html
  6. Poniżej jest rower na tej ramie Fuji, jest podana geometria i rozmiarówka. Ludzie piszą że z tyłu chyba nie wejdzie opona 38mm, góra 35mm, z przodu ponoć wchodzi 38mm. https://99spokes.com/en-EU/bikes/fuji/2018/touring
  7. Co Ty z tym gravelem? Pytający nic nie wspominał o gravelu.
  8. No co Ty? Wszystko jest pisane żartem na poważnie. Chłopie spuść powietrze, to jest tylko wymiana zdań i opinii. Jednemu pasuje to drugiemu tamto. Mimo że jeżdżę na Shimano to uważam że Campagnolo jest najlepsze, a Ty sobie jeździj na tym Sramie jak ci pasuje, bo dla mnie to już pisałem jak wypada działanie Srama.
  9. Jak przełożysz linkę w przerzutce na drugą stronę śruby to jakoś to działa.
  10. No to nie komentuj skoro jest ci tak ciężko. Jeździłem na Campagnolo i bardzo mi działanie odpowiadało, chyba najbardziej intuicyjne, wsiadasz patrzysz i już wiesz która manetka jest do czego, jeździłem i jeźdże na Shimano tutaj również działanie jest przyjazne, wsiadłem na Srama i nie potrafiłem wyczuć ile mam wcisnąć tą manetkę. Nawet tutaj na forum opisywali co niektórzy co kupili rower na Sramie i nie pasowało im działanie klamkomanetki potem zamienili go na Shimano GRX.
  11. Jak koniecznie chcesz stal to jest jeszcze to https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-rondo-ruut-st2-pd30519/?v_Id=177583&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI4fSsisSUjAMVG0eRBR3teS2HEAQYAiABEgJMt_D_BwE
  12. Genesis z Allegro. Kaseta w Genesis fugio widać że złożona z dwóch różnych kaset, największe koronki mają dużo większe zużycie niż te mniejsze, przednia zębatka na wykończeniu, prawdopodobnie jazda po sporych dziurach szybko zweryfikuje czy jest w stanie utrzymać łańcuch na zębach. Opona tył mocno zmęczona, szczególnie widać to na tej beżowej części, mogą być już drobne pęknięcia struktury gumy i oplotu, sporo przytarć na obręczach i na osprzecie. Tarcze hamulcowe mogą być już blisko granicy zużycia. Po stanie przedniej zębatki i zużyciu kasety zrobionej z dwóch, można określić że rower przejechał tysiące kilometrów. Skoro kaseta się zużyła to ponad 10 tyś. Po przedniej zębatce jeśli jest od nowości też pewnie 8-10 tyś. Sprzedawca w opisie trochę mija się z prawdą, dobrze że nie napisał jeszcze że rower nie wymaga wkładu własnego i jeszcze to nieszczęśliwe prowadzenie linki przerzutki bez pancerza pod ramą.
  13. Ten Boreas to fajny wybór, jedynie działanie klamkomanetek w Sram-ie jest bardzo nieintuicyjne i dodatkowo klamka hamulca jest sztywna i działa tylko przód tył, w porównaniu do Shimano w którym klamkomanetka składa się w każdym kierunku i przy upadku jest mniejsza możliwość jej połamania, dodatkowo takie klamki Shimano można regulować przód tył i lewo prawo przez pokręcenie śrubkami. Nie wiem jak microshift działa ale może kolega kajdo2 coś opowie na ten temat.
  14. To już Twój problem czy śmiesz twierdzić czy nie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...