Skocz do zawartości

Tyfon79

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 252
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

7 326 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Tyfon79

Weteran

Weteran (12/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

747

Reputacja

  1. Nie, nie mają prawa się rozkręcać i nie kupuj tego typu kitu. To nie rama i zawias marki z d..py.
  2. Przede wszystkim nie rób z siebie idioty jak tu ci radzą jakieś dziwne ludki, że nic nie ogarniasz. Kupiłeś fulla do konkretnego zastosowania i twoim psim obowiązkiem jest kontrola nad tym rowerem zwłaszcza w początkowej fazie użytkowania. To dotyczy również zawieszenia. Jak by mi ktoś wyskoczył z tekstem, że nic się nie zna to poradził bym mu inny rower i wywalił za drzwi. Zwyczajnie kupiłeś rower, użytkujesz jak trzeba, kontrolowałeś śruby i to z tym markerem super sprawa i jak widać d..pa blada. Nic cię więcej w temacie tłumaczenia nie musi obchodzić. Będzie lipa jak ktoś ogarnięty połapał by się, że jeżdziłeś na odkręconej śrubie i jak sam piszesz przytarło ramę albo co gorsza część gwintu jest uszkodzona. Trzeba ogarnąć gwinty i faktycznie dobry klej i solidne dokręcenie. Nic się nie bój bo te śruby mają byś fest mocno dokręcone i jak nie masz lipnych kluczy to nic się nie stanie. A tak przy okazji bo to istotne gdzie ten rower został kupiony? Wysyłka typu CR czy stacjonarka?
  3. @szsz Romet to pchła przy Deca tyle chciałem napisać skoro pytasz czy od nich zakup to dobry pomysł. Przy tych tańszych wyrobach patrz na wyposażenie i jak Romet ma lepiej to go kup.
  4. Deca z racji pochodzenia, polityki jest dziś jednym z nielicznych, którzy sami mogą sobie wyklepać jakąkolwiek ramę dowolnej jakości. Romet tego nie robi tylko jak wiele nawet top marek zleca podwykonawcom. Nic w tym złego tylko trzeba być tego świadomym a wielu nie jest.
  5. @XYZPV nie ogarniam z czym masz problem z tym wyciszeniem? Tam tylko kable mogą się plątać co było w nie jednym analogu a dziś jest nagminne w wielu elektrykach również. Tyle. Skreślać z tego powodu rower jest co najmniej dziwne tym bardziej, że nikt z agarniętych ludzi nie wspomina o tym. Sam i o tym tu pisałem byłem uprzedzony do Dartmoorów ale te ostatnie modele im solidnie wyszły po każdym względem. Osłonki na chainstaya z tego co kojarzę bo to widać u tych co kupili były w braku na samym początku. @vapeuz jak Ty coś tam chcesz poskakać to chcesz od Darta nie ten model co trzeba. Przecież na tej samej ramie masz wersję z 160 mm skoku. Poniżej budżetu da się wyrwać z topką uginaczy Fox'a w tym X2-ką. Co do linek jest ujowo i tyle ci powinno wystarczyć. Ludzie ogarnięci co sporo śmigają w perwszej kolejności na ten syf narzekają. Radzą sobie bo są ogarnięci, ktoś im często serwisuje, robią to sami, ... mają sporo czasu. Jak masz opcję bez to po licho pakować się w kłopoty? Bo jakiś ekspert napisze, że taka moda i coraz więcej tego montują?
  6. Przyjacielu jest pewna grupa ludzi w tej dyscyplinie, że choćby góry srały to będą się brzydzić czegokolwiek właśnie typu Dartmoor. Faktycznie tanie ich produkty są skierowane do specyficznej grupy, bardziej zabawowe gdzie ludzie mają gdzieś czy jest osłona tu i tam, czy spawy są super czy nie. Te droższe mają pewne drobne wady albo już osłony mają ale jak to tak kupić darta jak wokół mnie same Canyony, Treki, ... Rama to owszem ważna sprawa ale w sensie wykonania czy jest ok pospawane i tyle bo jak to mnie osobiście wali. Ważne jak pracuje zawias czy jest sztywno, łożyska i tak dalej w sensie całokształtu serwisowego. Co komu po pięknie wykonanej ramie jak pracuje to na podstawowych uginaczach i całej reszcie. Pasuje ci to bierz bo na pewno nie jest to mina. Z innych cały czas naganiam bo coś tam jeszcze zostało w CR na Ghosty Riot w śmiesznej kasie za 9 tys. Masz super 4 zawias bardzo dobre wykonanie i prawie kompletną resztę. Lekki minus to waga ale obecnie w analogach położyli na to lagę i chyba za kilka lat bedą na równi z lekkimi elektrykami
  7. Zapodał Ci dobry rower za taka samą kasę to mało? Kilka osób i ja też mamy podobne zdanie. Też mało? Słuchaj gościa bo to topka merytorycznych wypowiedzi w tematach szosowo-gravelowych. Łykasz bzdury o tłumieniu ale to nie jest takie proste jak się wydaje. Mam już rowery baardzo długo i ogólnie też stal lubię ale kwestia spawania, naprawiania jest tak durna, że aż szkoda komentować przy takim budżecie. No ale ja nie rzucam rowerami, nie przygniatam w garażu czy innej szopie ani nie mam w zwyczaju się autem po nich przejechać. Ogólnie chcesz kupić takie trochę paści zamiast czegoś już dobrego. To się kłóci z logiką tego typu zakupów bo przecież sam piszesz, że chcesz kasę wydać rozsądnie. Tym bardziej na całoroczny rower. Nikt ci nie sugeruje zwiększenia budżetu x 2. Tak na serio ten Kross nie ma żadnych atutów poza jechaniem na tej mitycznej właściwości stali z której i tak nic miał nie będziesz a już wagę na minus odczujesz w tego typu rowerze. Chciał byś stal z dobrymi klamotami to trzeba by dużo więcej dać kasy niestety.
  8. @F1F1 mi się z tego typem amorem rowery nigdy nie podobały więc wizualnie odpada ale technicznie jest to dobra oferta tym bardziej jak Cię kręci.
  9. Jedni T-Type uwielbiają i nigdy więcej linki a drudzy nie cierpią. Jest zbyt dużo rozbieżności więc moim zdaniem samemu trzeba do swojej jazdy wyrobić sobie opinię. No ale ciężko dziś szukać za tyle siana czegoś bez elektryki wiec jak jest w zestawie to się bierze i tyle. Nie spasuje to wypad i tyle a nie by to było kryterium wyboru. To tylko część szpeja a liczy się cała reszta.
  10. Ty jesteś tatą i sam wiesz co jeżdzicie i chcecie dalej robić. W ubiegłym tyg na Podhalu widziałem smyka kolo domu bawiącego się na elektrycznym motocrossie. Takie tam po kretowinach, zagłębieniach i tak dalej. To nadal ma być dla dzieciaka zabawa a nie cholera wie co by urwać tylną przerzutkę bo jest nisko. Dziś ma 9 lat a za chwilę 10 a tu już dzieciaki są zabierane na flołowe trasy i uczą się pompowania na fullu i tak dalej. Jest siłowo ale przecież nie trzeba robić jakiś dużych kilometrów. Taki Marin ma już geo raczej na spokojne drydnanie pod górę bo tak się na nich jeżdzi a w dół masa nawet pomoże a nie zaszkodzi. Pamiętaj, że jak kupisz fulla to jest to inwestycja przyszłościowa a nie na już. Nawet dorosły potrzebuje trochę czasu by nauczyć się jazdy i dobrze czuć rower. Innymi słowy bardziej kupujesz na kolejny rok i dalej z 2-3 do przodu.
  11. Jasne, że jest tylko musisz celować nie w rower na płaskie i zmarszczki jak ten Woom tylko coś co na góry ma odpowiedniejszą geo i całą resztę. Szkoda kasy na HT jak się mieszka w takiej okolicy. W 6-7 tys spokojnie idzie dostać jakiegoś Dartmoora, Marina Rift Zone albo CR masz w miarę sensownego Ghosta Riot. Na wyborze pod wzrost się nie znam więc tutaj nie pomogę.
  12. @pecio bardzo cienkie oponki będą więc interesuje mnie tylko podjazd i to ten bliżej Namestova. Cokolwiek innego czyli jakiś szlak terenowy to inny rower i warun bo ja już wiem z dawnych lat jaki tam czasem gnój robili po wycinkach.
  13. Spoko, tam już znam dalej teren doskonale. Dzięki.
  14. Ani nie dużo ani tyle nie ważą. Masz CR Anthemy Gianta w fajnej kasie, Ghosta Lectora w plastiku na Sidach, GX, X01 za 12 tys z wagą 13 kg. Teraz są takie promocje bo wypychają stare sztuki, że wystarczy poszukać okazji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...