Skocz do zawartości

Tyx

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    BB

Osiągnięcia użytkownika Tyx

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

5

Reputacja

  1. A żona zrobiła kilka rundek?
  2. Mam dwa elektryki. 80Nm i 95Nm. Na podjazdach 95Nm jedzie w zasadzie jak po płaskim, 80Nm jedzie słabiej, w efekcie na górkę wjeżdżam wolniej i bardziej zmęczona. A lubię wjechać szybciej i mniej zmęczona.😊 Nie mam siły w nogach. Natomiast lubię mieć zapas mocy. Góry mam na codzień.
  3. @leotdipl Tak, wymienialismy myśli wmoim wątku o Kellys 30p. Zupelnie w ślepo i bez wrazeń z jazdy Focusem, obstawiam, że eMka Cristy będzie rozmiarowo akurat. Zwłaszcza przy pozostałych warunkach. A może po prostu kupić 2 rowery? Np kosztem klasy osprzętu? Budżet trzeba trochę naciągnąć, ale wspólna jazda nie ma ceny:) Opisz wrażenia z jazd próbnych.
  4. Mam swoje własne odczucia. 80 vs 95 Nm. Różnica bardzo duża. Mam na myśli długie podjazdy.
  5. Rada, aby zrobić przejażdżkę na rowerze jest bardzo słuszna. Ja zaliczyłam wiele jazd i okazało się, że tylko Kellys słuchał mnie naprawdę. Nawet ramy teoretycznie najwygodniejsze czyli lowstep (Focus) okazywały się źle dobrane. Kellys okazał się też najbardziej zwrotnym i najlżejszym zawodnikiem. Paradoksalnie ma to znaczenie przy wsiadaniu - bez problemu mogę go pochylić jak klasyczny rower i robić niższy przekrok przy wsiadaniu. Inne rowery mnie przy tej czynności "porywały" i żeby chronić się przed utratą równowagi zawsze szukałam krawężnika, że wsiadać nieco z góry. Siodelko w Kellysie mnie zadziwia, jak ruszam, to wydaje sie niewygodne, po kilku km zapominam o nim. Jak wracam z wycieczki 30km, nic nie boli. W poprzednim rowerze bylo na odwrót - na początku mega wygodnie, miękko itp, po kilku km zaczynalam się wiercic, po powrocie... dwa dni dochodziłam do siebie. Rama ewidentnie za duża - mimo "najmniejszego" rozmiaru. Największym problemem w Twoim zestawieniu może okazać się Wasza różnica wzrostu. 10Nm różnicy.... robi różnicę. Tryb auto robi jeszcze większą. Kolor magic green jest do zakochania:) Jedźcie na jazdy próbne!
  6. Ze źrodel internetowych wynika, że jest produkowany w Japonii.
  7. Szach-mat! Rozpracowałeś mnie🙃 - tak fotografuję. Na rowerze prawie wylącznie smartfonem. Twój kadr był w oryginale, jednak kompletnie nie umiałam sobie poradzić ze zmniejszeniem fotki do postu. Chciałam też pokazać inne foto, na którym widać ten magic green zamienajacy się w niebieski, poległam na zmniejszaniu. Dałam sobie spokój.🤭 Przejechałam 120km. Tryb auto stał sie moim ulubionym:) Super naturalne wrażenia z jazdy. Długie podjazdy w trybie high to czysta przyjemność. Jakby po płaskim czlowiek jechał😍 W moim egzemplarzu mam opony 29", na tyle grube, że pięknie tłumią szutry i drogi gruntowe. Siodełko - nie jestem przekonana..., zastanawiam się czy próbować z innym siodelkiem czy od razu pójść w sztycę amortyzowaną pantografem? Dużo jeżdżę po szutrach, polnych drogach, a i asfalt często wyboisty... Rower zwrotny i sporo lżejszy od poprzednika. Przerzutki działają płynnie i pewnie. Udało mi się podłączyć komoot. To działa, wyraźne strzałki i odległości. Próbowałam w mieście. W lesie raczej nie będzie to działać. Instrukcja, a raczej pewnie tłumaczenie jest słabe. Nawigację udało mi się uruchomić metodą prób i błędów, instrukcja prowadziła na manowce. Ładowarka działa jakoś inaczej niż wynika z instrukcji, nie wiem czy to znowu wina tłumaczenia, czy ładowarka działa inaczej niż powinna? Zgłaszałam sprzedawcy, jak pojadę na pierwszy przegląd, wezmę ładowarkę ze sobą. Brakuje choćby najprostrzego mocowania na bagażniku. Pedałki plastikowe tandetne, ale zadziwiająco dobrze trzymają się trampek. Pewnie to będzie pierwsza część, którą wymienię.
  8. Mój ci on😁
  9. Totem Cieszyn
  10. Jestem świeżo po testach obu tych silników. Krotko i zdecydowanie: Panasonic!
  11. W sklepie stacjonarnym mam taniej.
  12. Dzięki za odzew. Niestety nie jest tak różowo, podane przez Ciebie linki to rowery na większych ramach😔. Rozważam też ewentualnie Verve +3 gen 2 ze stajni treka. Kellys ma większą baterię, wyższy moment obrotowy. Trek całkiem niski przekrok.
  13. Jak ten rower się sprawuje? Myślę nad zakupem.
  14. Poszukuję e-bike na małej ramie, dodatkowo z dużym momentem obrotowym. Jeździć będę po szutrowych i rowerowych ścieżkach, polnych drogach i drogach w terenie górskim/podgórskim. Czy taki Kellys w cenie 10tys jest OK? https://kellysbike.com/pl/tour-c991/e-cristy-30-p-magic-green-725wh-p74532 - jakieś słabe punkty? Na start widzę pedały do wymiany, ale to jest szczegół... Pewnie chciałabym dołożyć amortyzowany wspornik siodła - tutaj będzie to możliwe. Te "krystyny"😁 ze stajni Kellysa występują w różnych wariantach z różnym osprzętem (zależne od daty produkcji). Mnie chodzi o dokładnie taką konfigurację jak w linku powyżej. Rozważałam Ecobike LX300, niestety tam rama jest jednak zbyt duża - wspornik siodła wsadzony w całości w rurę podsiodłową, a ja ledwo dotykam podłoża. Ecobike nie produkuje rozmiaru S (15'). Na elektryku jeżdżę od 3 lat i ...męczę się na zbyt dużej ramie od Meridy (m-bike)🙃
  15. Finalnie reanimowałam stary rower:) Nowy Kellys Pheebe 30 nieosiągalny nigdzie wokół, ponoć ma być produkowany 17 sierpnia. W praktyce miałabym go we wrześniu. Zamiast jeździć, czekałabym Naprawa trochę kosztowała, bo cały napęd został wymieniony, ale mam nadzieję, że teraz przez dłuższy czas nic się "nie posypie".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...