Skocz do zawartości

oldboy83

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika oldboy83

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. @Caporeira Uchwyt w Gacironie jak dla mnie trzyma dobrze, na nierównościach nic się nie przestawia ani lampka nie miga, światła jest mnóstwo - wystarczy do jazdy w górach. Jeśli chodzi o wersję limitowaną, którą zakupiłem (~360 zł) na alledrogo - przyszła do mnie wersja zwykła. Napisałem do Gacirona jaka jest różnica i czy na pewno jest to oryginał, odpisali mi tak: Sprzedawca odpisał tak: Także lampkę polecam ale nie nastawiajcie się, że dostaniecie wersję limitowaną. Jeśli chodzi o nieoślepianie innych to na bardziej ruchliwych drogach opuszczam lampkę bardziej pod koło. Przy oświetlonych korzystam z dwóch pierwszych trybów.
  2. Ja również polecam Garicona, sam kupiłem tydzień temu wersję 1800. Genialna lampka ma wszystko o czym pisałeś plus zapas mocy.
  3. Tak na tył, kosztowało 69zł. Testowałem tryb "ultra low" w który lampka przechodzi sama jak kończy się akumulator i skończyłem po 1:40h bo nie wiem czy ma zabezpieczenie przed głębokim rozładowaniem. Teraz testuje ile wytrzyma przy miganiu, rano będę wiedział czy wytrzyma te 15h inaczej ją zwracam i celuje w Cateye Rapid x2, który również ma to czego potrzebuje. Podróba Walle'go jest ekstra ale jak wspominałem wcześniej, jeżdżę głównie po nocach poza miastem. Kilka dni po zakupie wracałem w deszczu w środku nocy ponad półtorej godziny i zorientowałem się, że od jakiegoś czasu lampka z tyłu nie świeci. Mijało mnie trochę pędzących aut bo luz na drodze, przestraszyłem się i zacząłem więcej myśleć o bezpieczeństwie . Po włączeniu działała parę minut i znowu. Była to wina startowych baterii, nawet je zważyłem - 1/3 wagi Energizera. Po wymianie na nówki firmowe jest ok ale niesmak pozostał i obawa, brak komfortu psychicznego, pewności ile czasu lampce zostało do wymiany baterii. Dlatego szukałem czegoś z powiadomieniem o konieczności naładowania. Awaryjny ultra low przy końcu akumulatora to dodatkowe kilkadziesiąt minut światła. Lampkę wyciągam i mogę ładować przed każdą jazdą ( do pełna niecałe 2h). Cena jest u mnie sprawą drugorzędną, liczy się komfort psychiczny.
  4. Po naładowaniu lampki do pełna zmierzyłem czas świecenia w trybie stałym najwyższym. Wg. producenta powinna świecić ~2:30h, wg. zegarka świciła ~1:50h. Dla mnie najważniejszy jest tryb migający i o ile będzie świeciła chociaż 15h (z deklarowanych 20h) będę zadowolony.
  5. Dostałem odpowiedź. Dla zainteresowanych lampką - jest nierozbieralna więc czyścimy te 2 otwory sprężonym powietrzem, a woda podczas deszczu nie powinna się dostać do środka. Zobaczymy
  6. Eyen Augon 100 doszedł wczoraj. Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne. Fajnie mocowanie umożliwia ściągnięcie lampki do ładowania bez zdejmowania uchwytu z gumką ze sztycy. Port ładowania głęboko osadzony i dobrze zabezpieczony. Na zdjęciach poniżej Augon i Prox Gemma (wariacja Proxa na temat modelu Mactronic Walle). Nie widać ogromu światła na zdjęciach ale jeśli lampka Walle ma około 20lm to jestem w stanie uwierzyć, że Eyen ma prawie 100lm. Tryby dobrze dobrane, czasy ze specyfikacji wyjdą jak ją rozładuje. A teraz ciekawostka - otwory za którymi jest dioda i odbłyśnik. Jak doczyścić diodę czy odbłyśnik jak podczas jazdy dostaną się tam jakieś brudy? To samo dot. IPX4 czy jak dioda będzie miała styczność z wodą nie będzie to problemem? Napisałem do producenta, zobaczymy co odpisze.
  7. Chciałem jak najprostszy i wziąłem Sigma Pure 1 ATS. Teraz jak więcej jeżdżę brakuje mi w nim średniej prędkości i podświetlenia. Jak kupowałem, szukałem informacji o podświetleniu i na stronach nie było wprost napisane czy jest/nie ma, tylko na MediaExp... znalazłem info, że podświetlenie jest (kłamcy ). Myślałem, że w liczniku za 100zł to norma, jednak nie. Przeniosłem go koło gripu/manetki z przeciwnej do Gacirona strony kierownicy i łączy się poprawnie.
  8. Przesyłka doszła. Zamówiłem z allegro wersję niby limitowaną bo tylko takie były i okazało się, że wersja Limited była sprzedawana na początku produkcji. Niby nic ale zacząłem się zastanawiać czy kupiłem oryginał i napisałem do producenta. Napiszę kilka słów o samej lampce. Montaż prosty, mocno trzyma, ciężko wyciągnąć lampkę z uchwytu. Sama lampka ma super dobrane tryby. Dobrze doświetla boki, przez co jadąc przez las czuje się komfortowo. Odcięcia to chyba nie posiada. W lesie to jest dla mnie plus, na asfalcie wrzucam 200lm. Szkoda, że trzeba przeklikać wszystkie tryby ( które są w pętli) aby obniżyć jasność. Pilot działa jak trzeba. Kilka godzin już pojeździłem i nadal nie rozładowałem. Ogólnie jestem zadowolony, nic lepszego w ręku nie miałem. Teraz chciałbym kupić dobrą lampkę na tył, najlepiej ładowaną przez USB. Mam podróbkę Walle'go i zmieniłbym na coś nowocześniejszego. Czy może ktoś polecić lampkę na sztycę, która nada się do jazdy w środku nocy poza terenami miejskimi/oświetlonymi? Zależy mi aby spełniała poniższe warunki. - widoczność z dużej odległości - ładowanie USB - czas działania min. 6 godzin migania w jakimś mocnym trybie - powiadomienie o stanie baterii - wejście w niższy tryb przy niskim stanie naładowania - cena ~100zł
  9. Już czekam na przesyłkę z lampką. Dzięki za pomoc!
  10. Ostatnie pytanie bo nigdzie nie mogę znaleźć instrukcji do Gacirona. Jest powiadomienie o stanie rozładowania baterii? Np. za pomocą kilku mignięć diody w przycisku czy coś podobnego?
  11. Dzięki za odpowiedź! Czy ten Gaciron ma odcięcie, a jeśli nie to czy da się go ustawić żeby nie oślepiał i dobrze oświetlał szosę? Zastanawiam nad Gacironem V9D-1600, nie wiem czy warto dopłacać ~90zł do wersji 1800.
  12. Cześć! Jestem nowy na forum chociaż przeglądam je od dawna. Mam pytanie odnośnie oświetlenia. Do tej pory używam Prox Aero F III (całkiem niezła na asfalt ma lipne odcięcie, ale jest, konstrukcja jak lampka Rackbrosa 400lm), a na bezludziu lub w terenie odpalam dodatkowo latarkę Zanflare F1 (maksymalnie w trybie 590lm). Zastanawiam się nad wymianą zestawu na coś innego do 500zł. Proxa wymieniłbym głównie dlatego, że nie ma informacji o stanie naładowania akumulatora i mniej więcej w połowie czasu świecenia spada jasność, plusem tu jest jednoczesne świecenie i ładowanie z powerbanka. Zanflare'a mógłbym ostatecznie zostawić do doświetlania ale gdyby było coś 2w1 co zastąpiłoby mi cały zestaw byłoby ekstra, koniecznie z jakimś odcięciem. Czy jest sens to zmieniać? Czy Fenix BC25R zamiast mojego Proxa to dobry pomysł? Albo zamiast mojego setu BC35R? Coś co świeciłoby przez min. 3 godz. w trybie 500-600 lm, w średnim 300-400 lm przez 5-6 godzin?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...