Witam wszystkich,
mam pytanie odnośnie zestawu do konwersji roweru na elektryczny. Silnik centralny Bafang.
Chcę przerobić mój rower (https://www.rowerystylowe.pl/p-12167/rower-na-pasku-cortina-mozzo-pro-alfine-11) na rower z napędem elektrycznym, potrzebuję takiego zabiegu dla dojazdów do pracy. Na razie dystans to około 10km w jedną stronę, nie za dużo. Planuję jednak się przeprowadzić i do pracy wyjdzie mi około 30 km w jedną stronę, a z racji tej że posiadam tylko jedno auto to żona będzie je użytkować, ja i tak wolę jeździć jednośladami
Problem polega na tym że jest to rower z napędem Gates Carbon Drive, który jest super, ale może być problematyczny przy konwersji. Wiem że są do tych silników adaptery do własnych zębatek, nie wiem natomiast jak to się sprawdzi przy moim napędzie.
Zębatki tylna i przednia muszą być w linii prostej a nie wiem jak bardzo silnik będzie odstawać od ramy.
Stąd moje pytanie, czy ktoś z was tutaj obecnych posiada może w swoim rowerze silnik Bafang? Może by mi doradził jak dobrać odpowiednio osprzęt do takiej konwersji.
W ostateczności jeżeli nie będzie możliwe przerobienie mojego roweru to zakupię sobie drugi, z tradycyjnym napędem łańcuchowym, niemniej jednak uwielbiam mój obecny rower i nie chciałbym go "zdradzać" z innym hehehe.
Z góry dzięki za wszelkie porady i pozdrawiam!