Skocz do zawartości

marcusling

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    395
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Zachodniopomorskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika marcusling

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Dedicated Rzadka

Ostatnio zdobyte

88

Reputacja

  1. Sprawdziłem oringiem i przy zablokowanej Rebie skok wynosi nie więcej niż 2 cm. Wystarczy wcisnąć mocniej kierownice przy postoju rękami lub podczas jazdy taki maksymalny skok na wybojach przy ręcznej blokadzie ma miejsce.
  2. Rozumiem - tak nigdy nie sprawdzałem. Przy najbliższej okazji sprawdzę i napisze ile wyszło.
  3. Mam blokadę na goleni w Rebie. Po zablokowaniu oczywiście nie jest zablokowany na super sztywno ale jak w przytoczonym temacie przy mocnym uderzeniu koła w podłoże blokada puszcza ale jeśli chcesz konkretnie ile w cm to nie odpowiem - nigdy nie zwracałem uwagi. Poza tym zależy od nierówności na drodze - w co wpadnie koło, szybkości jazdy, masie rowerzysty itd. Ale podczas podjazdu a wtedy jedynie blokuje - właściwie nie przypominam sobie aby blokada puszczała bo jadę wolno i powoli czyli delikatnie dla amortyzatora. Czasem zapomnę odblokować na prostej, już po podjeździe kiedy jadę znacznie szybciej i faktycznie jak koło na cos trafi to cos tam puszcza - ale nie potrafię być precyzyjny w swoim opisie jeśli tego byś oczekiwał.
  4. Ja mam i Rebe i Sida w dwóch rowerach. Pewnie, ze Sid lepiej pracuje - to się czuje ale przykładowo w ogóle by mi się nie chciało zamieniać tej Reby na Sida mimo lepszej pracy. Ale to kwestia indywidualna. Cena jest fajna taniej nie kupisz - jak chcesz wymieniać to kupuj.
  5. Rower to nie zalane auto, chyba można umyć i trochę taniej sprzedać. Śmierdzieć nie będzie. Co złego z zabłoconą gumowa opona?
  6. Zależy od potrzeb i do jakiego roweru ogólnie. W sensie jak obecny amor jest i tak znacznie gorszy to pewnie. Ale jak masz np. Rebe to trudno powiedzieć. A jaki masz rower tzn rama czy reszta osprzętu, że chcesz sida ogólnie?
  7. @tobo Odpowiedź jest w pierwszym poście tego wątku. Zwiększenie zasięgu. Poza tym nie dałbym rady znosić/wnosić 35 kg po krętych schodach do piwnicy.
  8. Używałem ale usuwa również wszystko inne. Czarne nyple na obręczy od razu stały się srebrne, mało tego puściła mi potem jedna szprycha podczas jazdy bez żadnego uderzenia czy cokolwiek takiego bo poluzował się ten "oczyszczony nypel". Facet, któremu potem oddałem to koło do ponownego założenia szprychy zwrócił mi na to uwagę widząc ten srebrny nypel. Zresztą wymienił kilka innych srebrnych bo były tez inne umyte tym środkiem. Farba na czarnej przerzutce srama również trochę zeszła. Od tego momentu nie używam tych silnikowych środków.
  9. @tobo Może mógłbyś polecić jakiś dobry środek do czyszczenia napędu i do tarcz oddzielnie? Tłumacze w czym rzecz - jakieś dwa lata temu kupiłem w decathlonie najtańszy decathlonowski spray do napędu i brake cleaner - dobrych kilka sztuk. Ostatnio mi się wszystko skończyło wiec wybrałem się do decathlonu ale oczywiście nie mogłem już dostać tego co dwa lata temu - był tylko eko-roslinno i nie chce się już brzydko wyrażać jaki nowy cleaner. Kupiłem - pryskam - wszystko się klei i lepi na palcach, sztucznie perfumowany, zostawia tłuste ślady na obręczach i gdziekolwiek bo oprócz tego, ze leci na napęd to leci jakoś nie punktowo pod dużym ciśnieniem jak poprzednie spraye ale jak mgła ledwo co i na boki. Na tarcze nie pryskałem bo byłem tym dziadostwem mocno przerażony. Brudu i tłuszczu na napędzie raczej dobrze to nie umyło. Zależy mi by dostać to co oferowali kilka lat temu a nie perfumowane, eko gej.wskie czy nie wiadomo co tam jeszcze dziadostwo. Nie mogę stosować rozpuszczalników, benzyn bo myje rower na trawie a ta po takich ostrych środkach mocno marnieje. Na wielu stronach sklepów rowerowych widzę decatlono- podobne środki i czuje, ze to może być cos podobnego co kupiłem w decathlonie. Może dasz linka jak wiesz czy w dalszym ciągu jest dostępny dobry normalny spray do napedu i oddzielnie srodek do tarcz tez w sprayu tak jak to było kilka lat temu i w decathlonie i we wszystkich innych sklepach. Będę wdzięczny.
  10. To kup nowy jak ten: https://www.canyon.com/pl-pl/rowery-gorskie/rowery-trailowe/neuron/al/neuron-5/3165.html?dwvar_3165_pv_rahmenfarbe=WH%2FBK
  11. Czyli najlepiej nowego z 2024 lub co najwyżej 2023 w doskonałym stanie bo wszystko zostanie sprawdzone. A przykładowo jak ktokolwiek miałby sprzedać ewentualnie Epica na karbonie, którego cena zaczynała się od 24 tys w 2023 bodajże po roku do 6,5 tys.? Może lepiej napisz po prostu, żeby ktoś ci kupił taki rower i wysłał w prezencie - choć i tak dokładnie sprawdzisz czy stan jest bardzo dobry.
  12. Ok, już mam dosyć. Poddaje się. Dobrego hamowania życzę.
  13. Oczywiście wkładam jak zdejmuje koło i przewożę rower. A co ma wspólnego jedno z drugim? Spacer to spacer a to wkładka zabezpieczająca przed przypadkowym naciśnięciu klamki jak nie ma koła czyli tarczy pomiędzy klockami.
  14. Jak w montowni nie wyjmą klocków to nie włożą tego spacera bo on idealnie pasuje się w zacisku hamulcowym bez klocków i tarczy.
  15. @Krypto.Szosowiec No pewnie mogło tak być jak np. wymieniono płyn bez ruszania starych zużytych klocków a potem za jakiś czas próbowano wymienić zużyte klocki na nowe. To wówczas nie można wsunąć tłoczków bo jest za dużo płynu. Ale jakby odkręcić wlot/wylot płynu hamulcowego przy klamce i wówczas spróbować to chyba powinny się wsunąć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...