Skocz do zawartości

marvelo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3 168
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana marvelo w dniu 4 Września 2024

Użytkownicy przyznają marvelo punkty reputacji!

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Krasnystaw

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika marvelo

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Conversation Starter
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Bardzo popularny Rzadka

Ostatnio zdobyte

1,4tys.

Reputacja

  1. Albo nawet trzy blaty. Obecnie jest promocja na te rowery: Rower górski męski ATTABO ALPE 1.0 czerwony (ATB-ALP019-M1R) - Sportano.pl Napęd 3x7 (ale jest już kaseta, choć ja bym wolał 11-28 zamiast 12-28), hamulce V-brake (w tanim rowerze to moim zdaniem zaleta), całkiem ładnie pospawana rama i błyszczący lakier (chowane pancerze). Opony trochę toporne i raczej z nastawieniem na teren, ale biorąc pod uwagę okazyjną cenę za 500 zł można założyć nawet topowe Schwalbe Thunder Burt plus dętki tpu. Waga roweru spadnie o ponad kilogram i do takiej mieszanej jazdy świetnie się nada. Schwalbe Thunder Burt 29x2.10 zwijana / - Biostern Dętka Ride Now Light Gravel / MTB 45mm - Biostern
  2. Osoba inteligentna sama wyciągnie wnioski i uzyska potrzebne informacje, a przed Tobą nie zamierzam się tłumaczyć.
  3. Amsterdam's ban on scooters on cycle paths comes into force - DutchNews.nl
  4. Limit prędkości rowerów elektrycznych musi zostać zwiększony
  5. Widzisz? Taki z Ciebie legalista, a jak ktoś wymaga od Ciebie przestrzegania zasad (obowiązujących na forum) to się wykręcasz dysleksją i mówisz o "przywalaniu się" do ortografii. Ten dostawca jedzenia z Kolumbii powie, że on pomyka na elektryku, bo na chleb zarabia i normę musi wyrobić, a ktoś się do niego "przywala".
  6. Tu masz komplet za dobre pieniądze: Piasty MTB Formula Disc Center Lock 32otw. p+t - 13882363985 - Allegro
  7. Nie interesują mnie Twoje problemy życiowe, psychiczne czy zdrowotne. A jak jesteś taki przepisowy to tu masz zasady pisania na forum:
  8. Ten nowy jeszcze nie zamontowany. Ciągle coś ważniejszego na głowie.
  9. Ma tak samo gdzieś jak Ty zasady pisowni polskiej. Jak widać, ci niepiśmienni to nie tylko z Kolumbii. Chamownie? A co to? To takie miejsca dla chamów?
  10. Będzie grało ze sobą bez problemu.
  11. Marka i model roweru nie ma tu żadnego znaczenia. Nowe części mają być kompatybilne ze sobą i tyle. Oś suportu (pewnie to kwadrat) najlepiej dobrać po zmierzeniu starej (po zdjęciu korb). A łańcuch i kaseta dowolne z grup 8-rzędowych. Tylko nie kupuj badziewia Shimano HG40 (łańcuch), tylko HG71 albo KMC z serii X.
  12. Do kogo to piszesz, bo chyba nie do mnie? Nie. Najpierw były normalne rowery na drogach, wśród samochodów. Nikogo to nie dziwiło i nikomu nie przeszkadzało. Jak zaczynałem jeździć to tego "ścierwa" (czytaj DDR-ów) w Polsce jeszcze nie było. Dopiero potem zaczęto wypychać rowery z dróg na twory nie nadające się do jazdy nawet zwykłym rowerem z prędkością większą niż 15 km/h. Zwykłe rowery na drogi, rowery z "dopędem" elektrycznym tym bardziej na drogi, a że to spowolni ruch samochodów to tym lepiej. Podobno polscy kierowcy jeżdżą za szybko. Na DDR-y złamanego grosza bym nie dał. Za te pieniądze budować parkingi i poszerzać szosy o szeroki pas pobocza. Kropka. Prawo może się w każdej chwili zmienić. To zależy, kto będzie u władzy. Każde prawo będziesz równie chętnie przestrzegał? Dziś jesteś porządnym, cnotliwym obywatelem, a jutro możesz zastać przestępcą, czyniąc dokładnie to samo.
  13. Moim zdaniem szosa nie będzie dobrym wyborem na początek. O wiele lepszym rowerem na start będzie jakiś stary cross, najlepiej ze sztywnym widelcem. Bez problemu można tam założyć gładkie opony 28-32 mm, czyli praktycznie takie jak w szosówkach obecnie, a bonusem będzie więcej lekkich przełożeń (z czym w szosówkach jest gorzej, jeśli masz dużo stromych podjazdów). Za 1000 zł można kupić używany, sprawny rower. Właśnie stare, jeszcze stalowe crossy i trekkingi trafiają się w tym budżecie i wcale nie muszą wymagać wielkich nakładów finansowych. By opony były lepsze niż fabrycznie zakładane w takich rowerach nie trzeba od razu wydawać 300 zł/szt. Za około 80-100 zł/szt. też da się już kupić przyzwoite opony na początek.
  14. Równie dobrze na taki pojazd może wsiąść ktoś z powerem w nogach, doświadczeniem rowerowym, obyty z prędkością. I co wtedy powiesz? Wczoraj jechał przez miasto szosówką 50 km/h, dzisiaj jedzie rowerem z silnikiem, a jutro obładowany 20 kg sakwami na trekkingu w tym samym miejscu, bo akurat dobrze powiało. Masz z tym jakiś problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...