Skocz do zawartości

XC100S

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    839
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Łódź

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika XC100S

Wymiatacz

Wymiatacz (10/13)

  • Automat Rzadka
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

159

Reputacja

  1. Ja mam 2,5 tyś kilometrów i mam problem z czujnikiem momentu, nacisku. Jak lekko pedałuje jest okay, jak mocno jest okay a jak tak średnio to są mikro szarpnięcia. Silniki Shimano wychodzi że to szrot, jednorazówki. Niech napisze ten co ma wysoki przebieg na Shimano. Tylko przy jeździe w terenie a nie po asfalcie bez deszczu.
  2. Np na Pepper jest pełno rowerów które będą w Twoim zasięgu. Poczytaj komentarze, nie które są pomocne. A może „polski” rower Cię zainteresuje https://www.pepper.pl/promocje/rower-elekteyczny-e-bike-tosa-mate-ramy-m-l-973948
  3. W rowerze tylko klamki hamulcowe są do wymiany i w późniejszym czasie może widelec. Nie wiadomom jest ten silnik. Ja np sprzedaje dwa swoje rowery które są na silnikach Shimano bo boję się że przy pewnym przebiegu będą do wymiany. Nowy rower wybrałem z Boschem. Może ktoś się wypowie o tym silniku
  4. Tu jest pokazane jak wygląda serwis akurat Boscha. Wieczorkiem każdy znajdzie godzinkę żeby to zrobić. Raz dwa i jeździmy
  5. Tak pisze AI
  6. Tu jest silnik w kole i czujnik kadencji i czujnik MOMENTU w suporcie. RIVERSIDE Rower Elektryczny Trekkingowy Riverside 520 E Niska Rama 6499.00zł Mam taki z brzegiem 8 tyś kilometrów
  7. W czasie jazdy musicie zmieniać biegi przerzutką, nie jeździjcie na jednym biegu korzystając tylko z trybów wspomagania. Dojeżdżając redukujcie do 3 czy 2, w górę kasety. Musicie utrzymywać kadencję, obroty nogami muszą cały czas być. Inaczej jeżdżąc na wysokich biegach, dół kasety, zużyjecie bardzo szybko łańcuch i za chwilę kasetę.
  8. To jest koło z bębenkiem i kasetą. Sprawia mniej kłopotu, jest wytrzymałe i daje możliwość różnej konfiguracji. To podstawa normalnego roweru.
  9. Mam jeszcze jeden rower z silnikiem w tylnym kole i jeździ teraz w taką paskudną pogodę. Riverside 500 e z Decathlon. Moc na kole około 45 Nm powoduje że silnik jeszcze nie „kopie” a już jedzie i pod każdą średnią górkę podjedzie. Ceny takiego rozwiązania między 4 a 5 tysięcy. Silnik centralny od około 8 tyś PLN. Wasz wybór. To jest bezkonkurencyjny wybór dla Was, zastanówcie się https://www.bike-discount.de/en/radon-zr-team-hybrid-6.0-500-1
  10. https://sprint-rowery.pl/rower-elektryczny-unibike-optima-2024 https://sprint-rowery.pl/rower-elektryczny-marin-stinson-e-2025 https://sprint-rowery.pl/rower-elektryczny-trek-dual-sport-2-stagger-2023 https://sprint-rowery.pl/rower-elektryczny-marin-sausalito-e1-st-2024 Rowerów jest w brud i tylko w sumie spamiętajcie o jednej zasadzie. Przy silniku centralnym, a lepiej tylko taki brać pod uwagę, w tylnym kole ma być bębenek na którym jest kaseta. Musicie wykluczyć sytuację gdy piasta tylnego koła jest na wolnobieg. Pisze o tym bo szukacie roweru tylko w Polsce i możecie jednak trafić na takie pechowe rozwiązanie. Jak pojedziecie do sklepu z ostatnich propozycji to na bank coś wybierzecie. W Częstochowie chyba jest Fabryka Rowerów, tam też jest duży wybór. Tu jeszcze, mimo silnika w kole, fajny rower i tani niczym chińczyk a jednak normalny https://www.centrumrowerowe.pl/rower-elektryczny-cannondale-mavaro-neo-sl-2-pd42775/?v_Id=230890
  11. Myślałem że ma być niska rama bo łatwiej wsiąść na rower. Myślę że przy jeździe górskiej taka rama jest nie wskazana ale u Was przyda się. Cube z linku jest za 1700 euro i nie przekroczy 8000 PLN. Jeżeli nic nie potraficie zrobić samemu przy rowerze to lepiej kupcie stacjonarnie. Tutaj kolega z YT „Taba” ma do sprzedania chiński rower po swoich testach. Dużo taniej wychodzi tylko tam tylne koło trzeba wymienić i Oni by to zrobili bo mają też serwis https://m.olx.pl/d/oferta/stylowy-rower-elektryczny-z-silnikiem-ananda-eleglide-c1-st-CID767-ID12SQbQ.html?reason=seller_listing|normal
  12. Cube Reaction Hybrid Pro 500 Easy Entry flashgrey'n'green Rower elektryczny Hardtail Kobiety | Zniżka na rower Rower E-MTB Lapierre Overvolt HT 7.6 High za 6831zł via KL Bikes | Pepper.pl Rower elektryczny trekkingowy Riverside E-ACTV 500 LF niska rama ROCKRIDER | Decathlon W Waszym przypadku ten Romet jest spoko ale zobaczcie jak inne w tej cenie mogą wyglądać. Ja mam też to T-TRONIK C TYPE Shimano E6100 - Phylion 417 - X5/X7 9sp - Rowery Bianchi i dałem za niego 5800 pln.
  13. Jeżeli musi być z polski to kupuj bo koncepcja dobra i użyte części słuszne. Natomiast tu na forum chyba jest temat że były problemy z baterią że przechodziła w hibernację i nie można było jej wybudzić. Poszukaj ... i podejmij decyzję.
  14. Przedstawiłem fakty techniczne a Ty … Nara znawco tematu
  15. Widzisz gdzie jest silnik w tych rowerach ??? Przy silniku w kole czym niższa moc w sensie Nm tym mniejszy problem. Rusza i jedzie „płynnie”. Czym więcej mocy zaczyna szarpać itp. Tu zawsze jest stosowany czujnik kadencji, obrotów. Tryby ograniczają tylko do jakiej prędkości ma wspomagać a wspomaga zawsze pełną swoją mocą. Drugie rozwiązanie przy silniku w kole to użycie w korbie obu czujników. Kadencji i momentu. Wtedy mamy jazdę prawie jak przy silniku centralnym. Silnik już nie daje pełnej mocy na każdym trybie i poprzez czujnik momentu, nacisku na pedały, dozuje moc od potrzeby. Lepszym rozwiązaniem jest silnik centralny bo ma wszystkie czujniki i jego siła jest przekazywana jeszcze poprzez przerzutkę na kasetę i dopiero na koło. Można być zadowolonym z tego co się ma ale trzeba też wiedzieć że jednak jest coś lepszego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...