Skocz do zawartości

Mihau_

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8 809
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Mihau_

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Automat Rzadka
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

2,6tys.

Reputacja

  1. Wiem, że powyżej budżetu ale warto dołożyć. Będziesz miał już "wszystkomajacego" gravela, esker 2.0 (jak w sumie wszystko za takie pieniądze) jest zbudowany z użyciem kompromisów. https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-romet-aspre-2-pd40772/?v_Id=223325
  2. Od kiedy? Wymiary jak męska S, rower dla dziecka
  3. I w czym masz więc problem? Firma jest oficjalnym dystrybutorem rowerów premium kosztujących po kilkadziesiąt tysięcy....czego ci więcej trzeba żeby udowodnić jej faktyczne istnienie? 😂😂😂 To już nie mój problem... choć jest w tym coś ciekawego. Ziemi z kosmosu pewnie nie widziałeś więc jest płaska, pagani zonda na ulicy nie widziałeś więc nie istnieje, wojna na Ukrainie to też ściema
  4. Rower damski więc rozmiar mniejszy + rama nie jest kowadłem jak w unibike
  5. 38t to jazda ponad 41-42 kmh z kadencją 90rpm, a przypominam, że to cross z wyprostowaną pozycją a nie szosa No wiadomo, 11s shimano to taka egzotyka, że nie ma na rynku części😁 @smw44199 serio to napisałeś o rowerze na powietrznym widelcu i kołach fulcum, ważącym 12,5 kg porównując go z unibike na sprężynie i 14,9 na wadze?
  6. Dawaj od nadbiegach 😁😁😁
  7. A czym to się od crossa różni? Dzieciaka masz z tyłu więc i tak nie ma amortyzacji. Nawet ja go mogłem polecać tylko to jest najmniej najgorsze rozwiązanie (jeśli ktoś chce gravela a nie ma kasy) a nie obiektywnie dobre. Idź do decathlona i obejrzyj, na żywo totalnie inaczej się prezentuje niż na zdjęciach.
  8. Dlaczego fotelik miałby eliminować gravela? Pomijając oczywiście fakt, że za taką kasę żadnego sensownego nie kupisz. Wydaje mi się, że najsensowniejszym co możesz zrobić w tym budżecie jest ogarnięcie sobie riverside 920 po zwrocie. Jest dobry napęd, jest powietrzny widelec https://www.decathlon.pl/p/mp/riverside/second-life-rower-trekkingowy-riverside-920-stan-dobry/_/R-p-cdbba0a6-d898-426e-9389-28dd4b9144cf
  9. Na to czy koła się scentrują wpływa masa zmiennych, nie tylko waga kierownika Na to czy koła się scentrują wpływa masa zmiennych, nie tylko waga kierownika
  10. Nie pisz, głupot. Ogólnie najsensowniej przy takim użytkowaniu wypadnie rower crossowy. Pytanie tylko czy potrzebujesz amortyzacji. Jeśli nie, bo w sumie na asfalt nie jest potrzebna to zainteresowałbym się trekiem dual sport.
  11. Znajomy z wybitnie szerokim łbem bardzo długo jeździł w sh+ i sobie bardzo chwalił, ostatnio przesiadł się na abusa aventor
  12. Co konkretnie wyjdzie lepiej? Podstawą jest frameset...na czym chcesz to składać?
  13. No to ja bym może jakiegoś roweru z pełnego, stalowego odlewu poszukał. Wszystko pęka bez względu na napis na ramie czy materiał, alu też pęka. Firmy sprzedające (nie wszystkie) rowery nie mają "fabryk ram karbonowych" tylko korzystają z ograniczonej liczby podwykonawców. Zrobienie karbonowej ramy to w dużej mierze praca ludzkich rąk więc część pęknięć może wynikać z błędu w produkcji a część z winy użytkownika. Na plus, że karbon stosunkowo łatwo i tanio naprawić a nawet jeśli sam coś rozwalisz to nie oszukujmy się, ramy w tych rowerach to poziom przeciętnego chińczyka za 1500 więc nie ma tragedii. BTW zacząłbym od podania wzrostu, przekroku i opisania tego jak masz zamiar ten rower użytkować, po czym jeździć i w jakich proporcjach, skupić się na szybkich a intensywnych jazdach czy załadować sakwy i zniknąć w lesie na kilka dni. To są podstawy a rower trzeba dobrać do swoich potrzeb bo jeśli jak napisałeś to trzeba temat przemyśleć dogłębnie przed zakupem a nie kierować się ceną czy ilością koronek na kasecie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...