Skocz do zawartości

Mihau_

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8 912
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Mihau_

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Automat Rzadka
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

2,6tys.

Reputacja

  1. Sensa spoko, kross spoko, rondo dramat Scott za 7200-7400 ma osprzęt jak np. romet https://bikeever.pl/produkt/rower-romet-aspre-2-gravel-2024/
  2. Po prostu wybór między napędem 2x a 1x. Na asfalcie, z uwagi na ciaśniej zestopniowaną kasetę lepiej sprawdzi się 2x, łatwiej dobrać idealne przełożenie. 1x jest spoko na targanie w ciężkim terenie. Dochodzi też kwestia sposobu zmiany biegów w shimano i sram, w shimano masz dwie dźwignie, góra/dół a w sram robisz to jedną, lekko naciśniesz zrzuca, mocniej wychylisz wrzuca. Dla mnie np. sposób zmiany biegów w mechanicznym sram jest nieakceptowalny
  3. Nikt tu nie myśli o typowym rowerze crossowym. https://strefasportu.pl/pl/p/Rower-CUBE-Nulane-Pro-fireorange-black-roz.-50/20112 Na co dzień jeżdżę samochodem po mieście ale dwa razy w roku jadę na wakacje więc kupię sobie passata kombi w dieslu 😎
  4. 1. Dobra rama kosztuje więcej niż wynosi twój budżet. 2. Ceny osprzętu szosowego/gravelowego w detalu są tak wysokie, że jakiekolwiek wymiany są nieopłacalne
  5. Aspre tak, kross nie. Pozycja to jest akurat jak w szosie więc może szosa? Do jazdy po mieście gravel nie jest optymalnym wyborem, o wiele lepiej sprawdzi się rower z prostą kierownicą, jest bardziej zwrotny a ułożenie dłoni pozwala na szybsze i skuteczniejsze hamowanie
  6. W dużym skrócie. Jeśli przewidujesz, że większość twoich tras będzie asfaltem/gładkim szutrem/ujeżdżonymi ścieżkami to lepiej sprawdzi się 2x, z uwagi na ciaśniej zestopniowaną kasetę będziesz mógł dobrać bardziej efektywne przełożenie. 1x będzie lepszym wyborem na tyranie w terenie rodem z mtb, krótkie zjazdy i podjazdy, taplanie się w błocie, ogólnie w miejscach gdzie jest dużo szarpania i szybko potrzebujesz poruszać się między ciężkimi a lekkimi przełożeniami. https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-giulia-gravel-pro-carbon-grx-2x12/
  7. Dobrą masz robotę😁
  8. I jak to się ma do która ma karbonową ramę a najtańszego grx'a? Canyon spoko (pomijając, że niedostępny) jeśli miałoby być alu ale przy takim budżecie wolałbym jednak poszukać czegoś karbonowego.
  9. Z czasem przyzwyczaiłem się do wszechobecnych plam i zacieków na rowerze, też się przyzwyczaisz😁 To już kwestia czy będziesz musiał dokonywać zmian, jeśli tak będzie taniej. i 30 dni na zwrot używanego roweru
  10. https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-920-sram-nx/_/R-p-352473
  11. Nie istnieje żaden "standard". Nie ma standardu projektowania ram, nie ma standardu rozmiarówki, nie ma standardu nazewnictwa, liczą się fizyczne wymiary ramy i to z jaką filozofią producent podszedł do geometrii. Jak już napisałem wcześniej, odpowiednia dla ciebie będzie L'ka z poziomą 550 (o ile oczywiście się na yayach nie zawiesisz) .535 poziomej w M połączone z mostkiem 80 tworzy rozmiar dla człowieka <170cm Zmierz przekrok tej M-ki, odnieś do swojego przekroku i wymiarów rozmiaru L, jeśli będziesz miał zapas to wymień A jeśli okaże się, że na L miałbyś się jednak zawiesić to ten oddaj i poszukaj innego modelu
  12. Szosa to rower do treningu a nie okazjonalnych przejażdżek niedzielnego rowerzysty, poszukaj raczej jakiegoś crossa
  13. Nie wiem czy spełnia wymaganie minimalistycznego ale od kilku lat mam zamontowane "bontrager xxx" kupione u braci żółtych i uważam, że są świetne. Tym bardziej, że płaciłem za nie po 35 plnów a ważą 17g
  14. @Rafał87 ale ja mam ten stojak z lidla, nie zauważyłem "wad" które opisujesz, nic mi się nie buja, nic mi nigdy nie pękło
  15. Z tych trzech marina bo jest najtańszy a różnice nie są warte dopłacenia tysiaka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...