Skocz do zawartości

Robur82

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    91
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Łowicz, Łódzkie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Robur82

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Telefon na kierownicy według mnie zalety Czytelna i porządna navi, wiadomo gdzie jedzie się, widać jednoczesnie kilka opcji tras, różne drogi do wyboru- nie do pobicia Mamy co z nim zrobić, zawsze pod ręką, nie wala się gdzieś po kieszeniach których w stroju rowerowym nie jest od dostatkiem, nie przeszkadza i nie promieniuje na jajka i inne części ciała Jaka jest dobra aplikacja na telefon pokazująca prędkość, przejechane dystanse? Ale ma więcej wad takie jak były wcześniej opisane W nowoczesnych aparatach pada stabilicacja, chyba że są jakieś uchwyty neutralizujące wstrząsy nagrzewa się moknie zużywa bateria, a co do powerbanka, kto to będzie woził ze sobą?
  2. Możesz podać markę i model kasku? Jestyem na etapie zakupu i chętnie sprawdzone rozwiązanie zaanektuje u siebie
  3. Gdzie w centralnej PL można porównać dużą ilość średniej klasy szos? W sensie, że jak trafi się promka w październku lub listopadzie, żeby nie zastanawiać się i nie analizować czy to jednak nadaje się
  4. Dle mnie nie jest to nowy temat, Dzięki kolego wolf24 za linka z promocyjnym TCR-em. Jako laik, nie znam się na kołach, ale domyślam się że jak teTCR macarbonowe giantowskie fele to one nie są jakieś rewelacyjne Przy takich danych technicznych jak na zdjęciu, co ten rowerem ma słabego z podzespołów? Chciałbym najlepiej gotowca porządnego i nic później na półkę nie kłaść z oryginalnych części, bo zmieniłem na coś lepszego, wolę odrazu dopłacić 1tys lub 2 tys do gotowego roweru.
  5. 182cm 83kg jazda po nizinach, starego treka emonda mam w rozmiarze 56, pewnie muszę brac taki sam rozmiar , nie mam porównania z innymi rozmiarami. Która marka i model mieszczący się w tym budżecie ma najlepiej skonfigurowany rowerek, żeby wiedzieć czego szukać na jesiennych promocjach. Myślę , że 105 DI2 wystarczą, dobre hydrauliczne hamulce, rama na niziny, przejażdżki popołudniowe po 30-40km, mam nadzieję że raz w tygodniu 100km. Zależy mi na porządnych kołach i wygodnym siedzeniu, ponoć nie ma co przepłacać za przerzutki, 105 są wystarczające, a w inne podzespoły lepiej lepsze dać. I teraz kupić coś na byle jakich kołach z resztą osprzętu z najwyższej półki i koła sobie wymienić? Jest coś takiego na rynku? Czy który już złożony rowerek ma porządne koła, a zarazem nie ma włożonych zbędnych innych drogich części podnoszących cenę?
  6. Jak ktoś malinki do fajnych promocji na Carbonowe szosy to poproszę Ne tylko podstawowe, ale te ze średniej półki za ponad 15 tys też chętnie
  7. Szaleństwo covidowe- ceny w $ poszły do góry, frachty morskie 5x do góry Następnie wojna ceny covidowe w $ jeszcze zostały x cena $4,8zł. Teraz ceny rowerów w $ spadły, frachty spadły, dolar po 3,9zł Więc to nie jest żadna superpromocja, spodziewam się , że cena na zachodnich rynkach przy obecnej sile złotówki jest zdecydowanie lepsza Fakt my mamy bardzo duży vat.
  8. Do kiedy ceny spadają? Do Black Friday, a później to już zaczynają pzygotowania do wiosny?
  9. siedzenie uciska w worek, w dolnym chwycie kiery wcale nie jeżdżę Przy 35-38km/h na gdzieś 3cim 4tym przełożeniu od końca przeskakuje lańcuch z zębatki na zębatkę. Ogólnie to nie mam porównania, kolega z którym jeżdże jest sporo niższy i ma inny rozmiar roweru, więc nie porównamy.
  10. Mam taki rowerek, Skoro wszyscy twierdzą, że koła i siodełko kupuje się dodatkowo, to jak kupie sobie jakieś drogie siodło do tego roweru i jakieś drogie koła załóżmy za 3-4 tys , to do następnego roweru bez problemu to przeniosę, czy trzeba zwrócić na coś uwagę, żeby jakiś standard zachować. Jestem kompletnym laikiem, kupiłem taki jak na zdjęciu w maju 23r za 4tys i tylko wsiadam i jeżdżę, a nie chce bez sensu wywalić pieniędzy na coś czego w przyszłości nie wykorzystam. Najbardziej zależy mi na wygodnym siedzeniu, co jeszcze byście zmienili w tym rowerze co później raczej na pewno w nowym rowerze wykorzystam. Jak już będe wiedział jaki ten nowy rower będzie, to pewnie coś w budżecie około 15tys, typu jak kolega wyżej napisał giant .Może gdzieś w centralnej Polsce są jakieś dni testowe różnych modeli szos, żeby sobie porównać? DDB17F85-7E1C-42AC-8EC8-FC9B9A329F3A.heic AE775E8E-45A3-4416-B940-A3FF88DE858A.heic
  11. teraz jeszcze pytanie za jakimi modelami ramy rozglądać się w poszczególnych markach to nie ma byc strikte wyczynowy sprzęt na zawody, ale z jajem dla siebie, żeby dało się w razie czego tę 100tkę zrobić, jakieś 4h wytrzymać na nim giant trek cube spec canyon i włoskie o których nie znam rozumiem, że kupować na osprzęcie takim jakim bedzie się jeździć, koła, pedały, siodło i tak będą wymieniane, czy jeszcze coś z reguły wymienia się po zakupie?
  12. na nagłowek używana szosa nie patrzcie, przypadkowo tak załączyło się, bo przez te tagi nie chciał mi ie post dodać, a nie będe doktoryzoał się w temacie dodawania postów na forum rowerowym pułap cenowy dotyczy nowego sprzętu
  13. Obecnie mam trak emonda sl5 chyba z roku 2018-2019,rama carbon 56, szimano 105, koła chyba zwykłe alu, siedzenie tez jakiś standard, docięta sztyca na poprzedniego własciciela ( teraz ktoś mnie oświecił, że ktoś mógł dociąć sobie sztyce. Ogólnie kolega jeżdący od lat, dał mi wytyczne, najważniejsze są koła i wygodne siedzenie z dziurą na wiadomo co, a reszta to bez znaczenia, czy to 105 czy jakaś elektronika. Moje wymiary, 182cm, 82kg Potrzeby- wygodna szosa na 40-50km dziennie, 1,5-2h przejażdżki po robocie przed wieczorkiem w płasko Polsce, może trafi się w przyszłości ze 2-3 razy w roku przejażdżka 100km w niedzielny poranek, ale raczej weekendowo mam inne zajawki, rower w tygodniu. Ogólnie nie lubię inwestować w stare sprzęty, gdzie inwestycja nie ma sensu, dlatego jak mam zmienia koła siedzenie w swoim treku, może heble tarcze jakby kiedy w góry pojechał, to wolę kupic juz gotowca który wszystko ma, Jakieś propozycje, za czym rozejrzeć się, na innej szosie niż emonda sl 5 nie jeździłem. Na jakims znaczku firmowym mi nie zależy, Treka kupiłem bo włoskie nazwy mi nic nie mówią, a to trafiłem w maju23 za 4koła. Wymagania- pełny karbon i rama dla 42-u latka który będzie starzał się zaiste koła- skoro to takie ważne zaiste siedzenie przerzutki elektroniczne, i precyzyjnie zmieniające przełożenia( w moim przy 36-38km/h potrafi mi sam przeskakiwac na trybach z tyłu i to denerwuje), ogólnie osprzęt żeby był bezobsługowy, albo możliwe najmniej potrzebował serwisu/regulacji dobra rama, żeby był sens kładzenia drogich kół isiedzenia Nie wiem na co jeszcze zwrócić uwagę. ~dobrej używki nie wykluczam
  14. Czy jest różnica w kaskach na szosę i zwykły treking? Ogólnie chće kupić coś na szosę, co proponujecie? 350-500zł, Jak będe w przyszłości chciał w okularach na muchy jeździć, zwracać na coś uwagę przy zakupie kasku? Mam daleko do dużych sklepów, najlepiej przez neta z wysyłką
  15. chcę nic nie montować, przerzucić jak latarkę z roweru do roweru i żeby pokazywał prędkość
×
×
  • Dodaj nową pozycję...