1. Karbon nie ma sensu, rower będzie jeszcze bardziej szorstki. Już był wątek o lekkich kołach do trail/enduro, ale nie będe go tutaj przytaczał bo jego poziom był poniżej dna. Generalnie, nie tędy droga, mity o masie resorowanej wsadź pod poduszkę. Będziesz mocniej jeździć to będziesz myślał czy dać cushcore czy nie a nie liczył gramy na kołach
2. Nie dawaj tego na żaden serwis Canyona bo ci gwarancje na ramę zabiorą, to jest modyfikacja na własną odpowiedzialność, a gwarancję na to warto mieć, bo suport lubi sobie powiedzieć sory ziomek, dzisiaj nie mój dzień. Jesli chodzi o wykonanie tego moda, jest to tak samo trudne jak przewrócenie flipchipa na drugą stronę, trochę odwagi do tego roweru, to nie prom kosmiczny, na yt jest pełno filmów co gdzie i jak odkręcić.
4. Niczym nie oklejaj, powód gwarancji, wytłumaczony wyżej, jedynie może być folia ochronna bezbarwna.
5. Jeśli wydaje ci się, że masz za którtki rower, możesz dać kiere z gięciem 7 stopni do tyłu zamiast seryjnej która ma 8. Może byc to np Renthal, wznios jaki bym proponował to 30mm. Ale daj znać jaki masz wzrost to będe wiedział czy masz widzimisię z tym rozmiarem czy faktycznie jest cos na rzeczy.
Kwesta sterów, kup to:
https://www.ebay.com/itm/185742806185?norover=1&mkevt=1&mkrid=711-169407-669907-5&mkcid=2&itemid=185742806185&targetid=295222477649&device=c&mktype=pla&googleloc=9067397&poi=&campaignid=21085585828&mkgroupid=160701794538&rlsatarget=pla-295222477649&abcId=&merchantid=5085189047&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwsaqzBhDdARIsAK2gqndU0IFndS5gZ4V-qf4N7ltDqI59ZMBJFvXL8iFZ50XxRznBBR7Xdw0aArmZEALw_wcB
Rozwiązuje to problem luzujących się sterów i trzasków z okolicy główki ramy. Co do montażu (bo jest to lekkie rzeźbienie) to mogę wytłumaczyć jak będzie potrzeba, w skrócie z tych sterów użyjesz tylko top cupa.