Skocz do zawartości

luker7

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    148
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika luker7

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Dedicated Rzadka

Ostatnio zdobyte

9

Reputacja

  1. ten suport co masz wystepuje tylko pod mufe 41
  2. standard Shimano 86.5x41 Ale głowy nie daje bo nie mam revolta. Wnioskuje po tym co montują. W nowych szosach na pewno jest mufa pod shimano.
  3. https://mtb.shimano.com/pl/stories/determine-chain-length
  4. Skorzystam z okazji i zapytam: Dlaczego jest taka duża różnica w cenie pomiędzy amorkami(xc) w zależności od długości osi przelotowej 100/110 ?
  5. https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-xc-rockrider-500s-29-karbonowa-i-aluminiowa-rama/_/R-p-325050 tego rozważałeś?
  6. O super. Nie pomyślałem nawet, żeby szukać odpowiedzi na youtube. Dzięki.
  7. I wysyłają je paczkomatem ? Nic się nie stanie oponie tak zwiniętej?
  8. Chciałbym sprzedać opony z drutem i pytanie jak poprawnie zapakować w karton do wysyłki tak, żeby odbiorca nie miał zastrzeżeń? Zmieszczą się takie opony (29''2x25) wogóle do paczkomatu?
  9. Dzięki za propozycje ale wpadłem na pomysł że wezmę te MZ 926 i je przerobie. Albo dam tam podkładki i nakrętki albo inne śruby.
  10. Są jakieś platformy w stylu Candy Pro (bez śrub , metalowych pinów), duża platforma ale na maszynach?
  11. Pozwolę sobie odgrzebać temat bo nie znalazłem tego na forum. Chodzi o korby Shimano. Czy do ramy z piastą 148mm, nie lepiej montować korby z linią 55mm zamiast 52 ? Jednak w nowych rowerach z Boostem 148 przeważnie montują korby z linią 52 ,a zębatki 34T są blisko ramy . Jakbym zmienił na 55mm to mogą być problemy z najlżejszym przełożeniem ?
  12. Zalecana jest inna długość osi czyli czeka cię wymiana suportu albo jak zostanie stary, to przybliżysz zębatki w strone ramy.
  13. Do tych korb zaleca się stosować suporty innej długości. jak zostanie stary suport zmienisz linie łańcucha . Wydaję mi się, że łańcuch 10s będzie pracował na korbie 9s bez większych problemów. Ja przerobiłem temat w odwrotną stronę i działa. Blaty tych korb wyglądają łudząco podobnie więc może warto przymierzyć tańszy blat i wymienić tylko zębatki. Jest taka szansa bo nowsze grupy napędów pozycjonowane niżej czerpały z grupy wyżej. Ja np. zastąpiłem aluminiowy blat w starej korbie m590 na blat stalowy korby mt300. Jednak tą kompatybilność znalazłem w datasheet korby mt300.
  14. Wymień kierownice na lepszą jeśli masz fabryczną. Z dużym prawdopodobieństwem masz za szeroką. Dla mnie zmiana kierownicy z 42cm na 39.5cm było najlepszym ulepszeniem roweru. Poprawiłem aerodynamikę , i pewność w składaniu się do zakrętu na zjazdach. Są filmiki jak dobrać szerokość kierki.
  15. Dziękuję Krzysztofie za sygnalizowanie problemów w rowerach z pełnym zawieszaniem. Widzę że, producenci ram mają duże tolerancje spasowania części byle wy wyprodukować taniej/więcej. A ty się później męczysz z serwisowaniem bo przez słabe spasowanie łożyska w zawieszeniu szybciej padają .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...