Skocz do zawartości

MmmanciO

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika MmmanciO

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. A jak toś pisze takie rzeczy to ma zły tok myślenia. To tak jak ja bym napisał, że skoro u mnie w Giant Trance nie ma blokady dampera i amora to Scott ma gówniane zawieszenie, bo oni mają blokady TwinLock i potrzebują blokady tu i tu i to we wszystkich modelach górskich po za Gambler'em i Voltage'm. A prawda jest taka że jest to uwarunkowane od kilku rzeczy: - kinetyka zawieszenia ramy - rodzaj użytego zawieszenia - przeznaczenia - własnych preferencji (czyli to o czym pisze cały czas "szewka") Jeden ma jeden rower do wszystkiego i chce mieć. Jeden ma 5 rowerów i nie musi mieć, a trzeci wywali manetkę bo razem z linką i pancerzem waży 112,8 gram .
  2. No to teraz takie pytanko. Skoro tłumik jest nie rozbieralny i znajduje się w nim olej (bo z tego co wiem regulacja prędkości powrotu jest oparta o zmianę prędkości przepływu oleju, między komorami w tłumiku), a więc musi być szczelnie zamknięty (żeby ten olej się nie wydostał)..... to jak ma się tam dostać? A 12-15 ml to nawet nie pół kieliszka, które raczej mu nie zaszkodzi, ponieważ podczas pracy rozpłynie się po ściankach. Chyba że się mylę, ja w każdym bądź razie nie zaobserwowałem nic niepokojącego, a też na początku miałem obawy. Raz po raz rozbierałem amor po jeździe i wszystko było ok.
  3. Prawda jest niestety taka że piszesz głupoty . Wszystkie powietrzne. Wszystkie te amortyzatory nie występują w tzw. wersji "COIL"... co prawda nie jestem pewien Raidon'a. Uszczelki kurzowe jak w każdym inny amortyzatorze podlegają wymianie po jakimś czasie Kto Ci takich bajek na opowiadał? Jak jakiś idiota myśli, że wystarczy raz na jakiś czas amor wyczyścić przecierając go szmatką i psiknąć cudownym Brunox'em, a od dłuższego czasu jak uwalony po uszy w błocie wraca Happy z traski, kierując się na myjnie samoobsługową, wrzuca zeta i wali pełnym ciśnieniem z bliska po całym rowerze. Takiego zabiegu żaden amor nie wytrzyma i stąd bierze się błoto w amorze. Takich pacjentów widziałem już wielu. Kolejna sprawa jak się leje olej w golenie dolne to tak jak napisałem 12-15 ml, ale warunek jest taki że jak nie ma pianek, albo filców u góry, to trzeba je zamontować. Łot cała filozofia.
  4. Waga to 1970/80 gramów przy goleniach 34mm, sztywną osią która nie jest wykonana z badziewnego aluminium jak w RS, oraz rozbudowanym tłumikiem i możliwością zmiany skoku od 100 - 160mm, czyli coś czego w przereklamowanej Rbie nie doświadczysz. Wyprzedzając Twoje pytanie: "Czy jeździłem na Rebie?" Tak, i nie rozumiem zachwytu tym amortyzatorem. Po za niską wagą niczym się nie różni od Raidon'a, czy Epikon'a do których wystarczy wstawić gąbki 10mm od RS za 6.20 PLN i wlać po 12-15 ml oleju w golenie by dorównały pracą Rebie. Sztywność - porównywalna. Serwis - Suntour'a możesz przeserwisować na kolanie. Miałem Raidon'a 2014 130 mm skoku, jeździłem na Rebie i Sektor'że, miałem Revelation RC3 150mm skoku (żadne revelation), miałem okazje przejechać się na Fox'ssie 34 z tłumikiem GRIP2, a obecnie posiadam Aurona 2019 (150 mm skoku w chwili obecnej) i niestety Suntour jak na razie, za każdą wydaną złotówkę oferuje najwięcej. Jakość do ceny jest nieporównywalnie lepsza od RS a już nie mówiąc o Fox'ssie ;P a do tego koszty serwisu i długie ich interwały
  5. Witam Tak, dokładnie. obręcze TR po za nieco inną konstrukcją zamków / kołnierzy, mają też minimalnie szerszy profil, by podczas pompowania lepiej uszczelnić zestaw. Też miałem ten problem, nie mogłem nic sensownego o tych obręczach znaleźć, dla tego postanowiłem kontynuować temat . Więc jak się sprawują? Jak ze sztywnością koła? Czy jesteś już coś w stanie powiedzieć na temat jakości, bo podobno Dartmoor'y mają mega kiepskie malowanie? I takie jeszcze jedno pytanie ode mnie: Czy opona mocno poszła na boki? Pytam bo posiadam u siebie opony 2.4 Continental'a i o ile na 19mm (szer. wew.) jest sporo luzu po obu stronach, to nie wiem czy, przy tak szerokiej obręczy (9mm / 1cm różnicy jak by nie patrzeć) opona się nie rozejdzie tak że będzie trzeć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...