Z oznaczeniami sprężyn to oni mieli bajzel.
A co do kompatybilności może być różnie, z tego co pamiętam:
Rozstawy koron i lag na 90% będą takie same (zarówno dla 66 i 888)
Golenie:
-2005 te same w 66 jak i w 888, mocowanie is
-2006 inne dla 66 i 888. różnica w wysokości (lub długości) 66 niższe. (z względu na wysokość różniący się booster "M" od 888, w 888 wchodzi troszkę większa opona) rozstaw ten sam nadal jak się nie mylę. mocowanie pm
Lagi między wersjami się różnią na 100%
Wersje sprężynowe maja grubsze lagi i na dole miały segery trzymające tłumiki z sprężynami typu: RC, VF, VF2, RC2X, RCV, RV, VF2LT
Powietrzne mają cieńsze lagi i nie mają wycięcia pod segera (wszystko trzymały komory powietrzne) : SL1, SL2, ATA, ETA
Nie wiem jak z modelami RV ETA, Light i inne wynalazki typu katridz i tłumienie shaft.
Nie wiem jak z gwintami pod korek i długościami lag
Inne korony maja modele 2005 2006, 2005 są wyższe, ale rozstaw raczej ten sam.