Skocz do zawartości

Zuchu

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Zuchu

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

30

Reputacja

  1. Kupiłem Elitewheels ENT 2.0 na stożku 50mm za 1470zł, już z wysyłką, która wlicza opłaty celne. Dzięki za pomoc
  2. Jeśli chodzi o stożki 30mm to takie mam obecnie i nie chcę mniejszych ze względów estetycznych. Znalazłem dwie oferty, jedna na koła karbonowe - CSC 45x28mm, a druga na aluminiowe - Vision Trimax 30 SC Disc. Mam trochę obawy co do karbonu z chin za takie pieniądze ale widzę, że wiele ludzi poleca.
  3. Piasta przednia waży 138g, a tylna 268g, obręcze 2x490g + szprychy 4,3g jedna, a potrzebuję łącznie 56, więc suma całego zestawu waży 1626,8g (nie liczę nypli bo nie mam pojęcia ile ważą). Koszt całego projektu by wyniósł około jednego tysiąca, gdzie najtańsze koła jakie znalazłem to https://lemonbike.eu/produkt/dt-swiss-rr521-straightpull-2/#configuration w cenie 1,9k. Nie chcę wydawać 4k na koła karbonowe, nie ścigam się i nie zamierzam.
  4. Cześć wszystkim. Posiadam koła seryjne z roweru Polygon Strattos S8D, które ważą 2,5kg. Koła te posiadają piasty Novatec D792SB-CL-X12 oraz D791SB-CL-12. Chciałbym kupić nowe obręcze i szprychy i zanieść koła do serwisu w celu zaplecenia. Znalazłem takie obręcze z DTSwiss RR 511. Zależy mi na stożku 30mm+. Dodatkowo chciałbym kupić szprychy Sapim CX-RAY J-Bend tylko totalnie nie wiem o jakiej długości. Czy moglibyście mi pomóc jak wyliczyć długość szprych lub polecić dobry serwis gdzie złożą mi koła i dobiorą szprychy (okolice Białegostoku/Warszawy).
  5. Korbę zmieniłem na GRX FC-RX600, kaseta Deore CS-M4100 11-42T, kierownica Zipp Service Course 70 XPLR, suport BB-RS501 i dorzuciłem chińską sztycę karbonowa z Toseek'a.
  6. Kupiłem eskera 5.0 2024, wymieniłem w nim korbe, kasete i kierownicę. Bardzo wygodna pozycja, wczoraj pokręciłem 45km. Opony WTB 45mm na asfalcie naprawdę świetne. Dotychczas jeździłem na mtb oraz szosie karbonowej, która jest 2,5 razy droższa od tego eskera. Nie spodziewałem się, że ten rower będzie tak wygodny. Ustawiłem go jedynie pod siebie
  7. Felt Breed znajdziesz tutaj taniej - link. 5500zł za Felta to moim zdaniem bardzo dobra cena. Wysyłka z europejskiego magazynu, jedyny problem to to, że rower przychodzi w pudełku i nie jest całkowicie złożony. Oczywiście możesz go zanieść do serwisu gdzie Ci go złożą i wyregulują za opłatą. Dużo ludzi z peppera kupiło ten model, tutaj link do wątku i zdjęć roweru od nowych użytkowników - link Plus Felta to nowy GRX 2x12. Na korzyść Kross'a przemawiają obręcze dtswiss 500.
  8. Źle się wyraziłem. Chodziło mi o to czy grx400 obsłuży 11rz kasetę o zakresie 11-42 (Shimano Deore CS-M5100). Tak, napęd 2x. Chcę zrobić mullet w Eskerze 5.0 gen 2.
  9. Wracam z szybkim pytaniem. Czy klamkomanetki GRX400 obsłużą kasetę 11-42? Czytałem, że uciąg linki jest taki sam jak w przypadku grup wyżej ale potrzebuję potwierdzenia. Widziałem też adapter do haka przerzutki z firmy wolf-tooth, podobno sprawdza to egzamin. Czy ktoś posiada takie modyfikacje?
  10. Nie jeździłem nigdy na napędzie 2x10 więc nie mam porównania do Ultegry 2x11, wcześniej miałem szosę z napędem Claris 2x8. Co do samego roweru to cena eskera 5.0 trochę spadła i różnica wynosi tysiąc złotych.
  11. Tak jak @Ullses01 wspomniał chodzi o drugą generację na rok 2024. Rama w 2.0, 5.0 i 6.0 jest taka sama. Korbę FSA od razu bym wymienił na GRX600, również opony pójdą na sprzedaż. Tak, byłem w sklepie stacjonarnym i mierzyłem zarówno Kross Esker 5.0, Unibike Geos i Polygon Path X5. Zarówno Kross i Polygon były bardzo wygodne. Na geosie czułem się jakbym prowadził Tribana z 2016 roku, Ursusa c-330 lub starego fiata. Ten rower nie jest w żaden sposób żwawy... skręcanie tym to męka.
  12. Cześć, przymierzam się do zakupu gravela. Wpadł mi w oko Kross Esker 5.0 w kolorze mango, osprzęt to najniższy GRX + korba FSA (napęd 2x10). Zastanawiam się czy warto dopłacić 800zł do wyższej wersji GRX'a gdzie jest już napęd 2x11. Mam szosę na ultegrze 2x11 i bardzo rzadko korzystam z najniższego przełożenia, nie wiem czy sugerować się tym, czy wziąć ten, który bardziej podoba mi się kolorystycznie.
  13. Dzięki, właśnie o to mi chodziło, żeby górny chwyt był bardziej komfortowy. Nie ścigam się więc "aero" dla mnie to sprawa drugorzędna. Ciekawa ta kierownica od Bontragera, a do tego wewnętrzne prowadzenie linek będzie dobrze wyglądać z w moim Polygonie
  14. Cześć, Obecnie posiadam w swojej szosie kierownicę o szerokości 420mm, jestem osobą dość szeroką w barkach i przy pomiarach wyszło mi, że potrzebuję szerszej kierownicy. Szukam ergonomicznej kierownicy z aluminium - za dużo się naoglądałem połamanych kierownic karbonowych. Oto co znalazłem: https://allegro.pl/oferta/kierownica-szosowa-pro-plt-compact-ergo-44cm-31-8-13755788738 https://allegro.pl/oferta/kierownica-ritchey-comp-streem-internal-44cm-31-8mm-14067129565 https://www.tradeinn.com/bikeinn/pl/vision-trimax-aero-di2-aluminium-125-mm-upuszczać-chelatowany-mangan/137479210/p?_gl=1*163k5go*_up*MQ..&gclid=Cj0KCQjw8pKxBhD_ARIsAPrG45kwUEGqNsUL5IfPnjZmGme9bPKVQFgjJoHSYabt4AqyorNS2hSVfAsaAohgEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Czy ktoś może użytkował którąś z tych kierownic? Ewentualnie możecie polecić coś do 400zł?
  15. Zastanawiam się nad zmianą kół w mojej szosie i jestem ciekaw czy lżejsze koła zmniejszą opory toczenia. Obecnie moje koła Entity ważą 2263g (piasty novatec- NT-D791SB oraz Novatec NT-D792), a koła DTSwiss 1667g. Wymieniłem już opony z Schwalbe One TLE 28cc na Conti GP5000 28cc. Nie jestem lekką osobą, moja obecna waga to 96kg, lecz konsekwentnie spada w dół. Średnia z jaką jeżdżę oscyluje w granicy 28,5km/h - dystans powyżej 100km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...