Skocz do zawartości

JWO

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 267
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana JWO w dniu 20 Marca

Użytkownicy przyznają JWO punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Badenia-Wirtembergia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika JWO

Weteran

Weteran (12/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Reaktywny
  • Bardzo popularny Rzadka

Ostatnio zdobyte

931

Reputacja

  1. @chudzinki OK. Chcesz zrobic miejsce na myk-myka? Jak samo wykrecenie srub nie pomaga, to obawiam sie ze bedzie ciezko. A ile tego miejsca jest?
  2. A moglbys jasniej? Masz insert na bidon zintegrowany z rama?
  3. Nie chce wzniecać znów gownoburzy, ale to nie prawda. Gravel to uterenowiona szosa! Ale ciagle bardziej szosa niż treking, cross czy mtb. Służy do jazdy po gravelu, a nie po singlach. Szeroka klasę zrobił z tego marketing. Prosta kierownica, amortyzator, zaraz będzie gravel full. Ja to w zasadzie mam dwa gravele, jeden classic, a drugi mtb enduro 🤪😆
  4. Nie chodzilo o zwiekszenie obwodu
  5. Przekroj opony to nie dokladnie kolo. A jakby nawet, to obrecz nie jest w srednicy tego kola
  6. @sivesgaard jak bys doprecyzowal 'szybkie' to byloby latwiej ocenic Twoja kondycje i doradzic co dalej.
  7. Z serii niepotrzebnych gadzetow, zakupilem GoPro10 . Nie wiem czy to pod rower podchodzi, bo jutro zabieram na narty , ale glowny cel to 'DH'
  8. Bez młota nie robota przywal gumowym młotkiem żeby doszło. Nie wiem jak jest w octalinku, ale plastikowa jest zwykle do preload. Potem blokujeez metalowa. Tylko one powinny działać w innych kierunkach. PS. To chyba nie tak. W octalinku oś jest częścią suportu.
  9. Ramie (lewe) korby jest dobrze zamocowane? Na zdejciu widac spora szczelina wiedzy ramieniem i suportem.
  10. Najpierw ochlon . Jezdzisz od wrzesnia i chcesz inwestowac w trzeci rower? Zaloz do gravela bardziej szosowe opony, wyjedz na szose i zobacz jak to wyglada. Zrob kilka tras szybkich i kilka dlugich. Zobaczysz jaka masz kondycje. Jazda w grupie wymaga troche kondycji. Jak dasz rade 100km ze srednia 30km/h, to mozesz powalczyc. Karbonowa rama na pewno pomoze, ale nie licz na jakies skokowe postepy. Na poczatku bedziesz jezdzil tak jak na swoim gravelu. Na karbonie postepy beda szybsze. Jak nie masz kasy to elektryczna grupa to fanaberia.
  11. Zmierzyłem, Odszczekuje Mój ma 131. Pamiętałem ze miałem problemy z wymiarem bagażnika. Kupiłem właśnie 130cm. sorry za zamieszanie.
  12. Sprawdz ten parametr. Mtb enduro będzie dużo za długie. Mój ma 151cm. Na szczęście zauważyłem to przed kupnem. Oczywiście okazało się ze tak długie rowery mieszczą tylko najdroższe modele 😭
  13. @spidelli Już od prawie dwóch lat, mieszkam na obrzeżach Szwarzwaldu. Dlatego porzuciłem szosę, na rzecz mtb enduro. Teraz mam zawsże, albo pod górkę, albo z górki. Zero płaskiego. Kilkusetkilometrową trasy jak w Szanghaju, to już historia.
  14. Zawsze na elektryku mozna wylaczyc wspomaganie, jak chce sie troche dopakowac Tylko to nie jest takie proste, bo latwiej na doladowaniu. Tez mam elektryka (nie wiem po co ) i zona czasami zaczela go uzywac. Ale po kilku jazdach zobaczyla ze traci kondycje. Dodatkowo jest jej zimno, kiedy ja 'zieje jak pies' . Wrocila do analoga .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...