Skocz do zawartości

JWO

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 491
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana JWO w dniu 20 Marca 2024

Użytkownicy przyznają JWO punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Badenia-Wirtembergia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika JWO

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Reaktywny
  • Bardzo popularny Rzadka

Ostatnio zdobyte

1,1tys.

Reputacja

  1. Tylko po co oklejac mtb? Krzaki, galezie i klika gleb w sezonie i tak podrapie taka folie. Ponad trzy lata mam karbonowe mtb, jest tam kilka rys zcy zadrapan, ale nie sa to jakies bardzo widoczne uszkodzenia. Rower zalicza kilka gleb w sezonie.
  2. Jechac srodkiem pasa, zeby nie bylo mozliwosci wpychac sie na trzeciego. Oczywiscie bedziesz narazony na trabienie i bluzgi, ale to lepsze niz potracenie.
  3. Mialem wczesniej takie, mniejsze, lzejsze i... duzo gorsze. Te sa ciezsze, ale bardziej sztywne i noga sie lepiej trzyma. Takze u mnie zmianan na plus.
  4. Chyba dojzewam do wymiany butow. Do tej pory jezdze w butach biegowych Asics. Jednak maja juz sporo lat, przebiegly kilka maratonow i teraz koncza zywot na platwormach z pinami. Obawiam sie ze zaraz bedzia dziury w podeszwac :D. - buty do jazdy grawitacyjnej na platformach z pinami, - raczej lekkie - nie musza byc do chodzenia (potrafie chodzic w SL-SPD ) - podeszwa twarda? Te ktore mam, sa miekkie i mi to jakos nie przeszkadza, ale jezeli twarde beda lepsze przy jezdzie grawitacyjnej, to wole twarde. - boa lub sznurowane - duzy numer - 47 Pedaly to zwykle platwormy z pinami:
  5. No i dalem sie namowic... Na razie do jednego roweru na probe. I tak zawor byl do wymiany bo daje sie odkrecic tylko kombinerkani.
  6. @Wojcio daj zanc jak to dziala. Zawory presty u mnie sie krzywia i coraz ciezej sie je odkreca . Tylko cena SCV to ponad 8 euro za sztuke. No i pompki kuplem za wczesnie
  7. A takie cos, zeby zycie latwiejsze bylo i backup, jakby to latwiejsze zycie nie dzialalo
  8. @girek 50+, bliżej 60- Praca biurowa, siedząca. 70% w biurze, 30% w delegacji.
  9. Dzisiaj mija rok (grudzien 2024), odkad zaczalem jezdzic rowerem do pracy w trybie 'bloto, deszcz, czy sloneczna spiekota' . Przez ostatnie 12 miesiecy do samochodem pojechalem pewnie nie wiecej jak 10 razy. I tylko wtedy kiedy bezposrednio po pracy samochod byl mi potrzebny. Dystans to tylko 8 km * 2. Dodatkowo w lecie wracalem przez las i lokalnego singla, wiec czasami bylo +10km. Najgorszy dzien to byla gololedz, gdzie rower zupelnie nie trzymal sie podloza. Drugim wyzwaniem jest temperatura. Do -5 jakos daje rade, ponizej tego jest 'silna wola' troche slabnie . Plusy to poprawa kondycji, nie jekas spektakularna. Ale minely wszelkie dolegliwosci zwiazane z SKS, bole plecow, lamanie w kosciach, przeziebienia i takie tam.
  10. W zasadzie to trzeba by zdiagnozowac gdzie lezy problem. W zasadzie jedyna informacja o problemie to bolace palce/nadgarstki. Zmiana hamulców na 'mocniejsze' niekoniecznie pomoze. Powiem ze nie mam duzego doswiadczenia z roznymi konfiguracjami. W gravelu mam GRX800, w fulu XT8120. Jezeli mowimy o tylnym hamulcu, to w obydwu zestawach zablokowanie kola nie wymaga zbyt duzego wysilku. Teraz teoretyzuje, ale obojetnie co mamy w rowerze, zablokowanie tylnego kola nie wymaga jakiejs wiekszej sily. I od tego bym zaczal. Czy na obecnych hamulcach da sie zablokowac kolo? Po zablokowaniu kola, sila hamulca nie ma juz znaczenia. Wtedy trzeba wlsnie poprawic technike. I ja ciagle stawialbym na nauke hamowania przednim. Nie na darmo tylny hamulec nazywamy spowalniaczem. Dopuki jezdzilem tylko po asfalcie, tylny hamulec mogl dla mnie nie istniec. Trzeba sie nauczyc hamowanie przodem, bez blokady kola. No i oczywiscie jest to latwiejsze przy wyzszch grupach, gdzie istnieje jakas modulacja sily, a nie dzialanie zero jedynkowe.
  11. Dokupilem drugi zestaw EBC gold. W sierpniu kosztowal 31euro, teraz 15 euro.
  12. @KNKS Moment sily M=F*r*sin. Im wieksze ramie, to mniejsza sila potrzebna dla tego samego momentu. Nigdy nie odkrecales kluczem nasadowym z rurka starych srub?
  13. Jeszcze hamowanie bardziej przodem niz tylem (70%/30%)
  14. Stawiam na stres i dociskanie klamki pomimo ze juz to nic nie wnosi do sily hamowania. Klamki jednopalcowe (jednopalczaste? ). Ja w elektryku mam chyba MT520 lub 420. Zona czasami zabiera na zjazdy jak jej nie chce sie pedalowac pod gore . Nie ma problemu z hamowaniem na singlach z przeszkodami.
  15. . Bliitz - 23075 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 21971 km (mtb, szosa + trenażer) [14086 km outdoor] bashey_pl - 12460 km (cross 3.3kkm, gravel 6.3kkm trenażer 2.6kkm) provayder - 10459 km (szosa, MTB) michalr - 10341 km (terenówka, mieszczuch) przecietny - 8000 km (mtb,grv) SpinOff - 7261 km (szosa, gravel, trenażer) Jacekddd - 6752 km (velomobil - rower poziomy) dfq - 6418 km (MTB, gravel, trenażer) szamysz83 6401 km (MTB, trochę chomik) bubulin - 6004 (mtb 26 carbon semi slick / mtb 27.5 full ciężki) smw44199 - 6004km (cross) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 5388 km Cross90 - 4734 km (Szosa-1734 km, MTB-1081 km, Cross-1261 km, Trenażer-658 km) Grochu86 - 4484km (gravel,szosa) Lextalionis - 4212 (gravel) wojtbike - 4059 km (cross) spidelli - 3654 km (szosa: 1542 gravel: 2080, MTB: 32, trenażer: 1524 - nie liczę do dystansu) CoolBreezeOne - 3450 km (MTB) JWO - 3266 km (MTB) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Revolta - 3186 km (MTB) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) Sansei6 - 2909 km (MTB) D!ckSteele 2779 szosa, 4221 trenażer thorcik - 2659 (mtb) Joker86 - 2600km( gravel , schwalbe Kojak) NerfMe - 1712 km (MTB) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...