Skocz do zawartości

Kacpi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kacper

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Kacpi

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Potrzebuję sprawdzonej owijki do mojej szosy. Macie coś wypróbowanego? Myślałem nad: https://www.centrumrowerowe.pl/owijka-na-kierownice-easton-pinline-pd29271/?v_Id=171574 lub https://www.centrumrowerowe.pl/owijka-na-kierownice-fizik-tempo-microtex-classic-pd19488/?v_Id=128542
  2. Potrzebuję sprawdzonej dętki do mojej szosy. Fabryczne niestety są nieszczelne i uchodzi z nich powietrze. Zastanawiam się nad dętką TPU, ale opinie ma różne - jedni chwalą drudzy polecają standardową butylową. Byłym wdzięczny za pomoc w tej kwestii.
  3. a jakiego oleju używasz jeśli mogę wiedzieć?
  4. widzę że błąd kalibracji tego klucza jest jak mighty na poziomie 4% także oki. A czy w komplecie z nim są jakieś nasadki?
  5. @cervandes czyli sugerujesz nie szejkować łańcucha? Wyczyścić nadmiar fabrycznej oliwki, którą mam obecnie i systematycznie smarować łańcuch sprawdzonym olejem a nie woskiem?
  6. Hej planuje zakup klucza dynamometrycznego do mojego roweru. Na oku mam dwa klucze: https://www.centrumrowerowe.pl/klucz-dynamometryczny-eyen-precision-pd35180/ oraz https://www.sbike.pl/klucz-dynamometryczny-mighty-z-regulacja-2-24nm-o_15562.html?gclid=EAIaIQobChMIjL2itaeRhAMVh2BBAh1AFgYkEAQYASABEgI11vD_BwE Który z nich będzie lepszym wyborem? A może macie coś innego do polecenia - budżet 300zł.
  7. Już prostuję, generalnie jest to nowa szosa którą zakupiłem. Zrobiłem na niej przed zimą testowe 20-30km. Gdzieś wyczytałem w sieci, że lepiej się pozbyć fabrycznego mazidła z łańcucha i przesmarować go po swojemu. Dodatkowo po tej krótkiej trasie do łańcucha dolepiło się trochę piasku co tym bardziej determinuje mnie do porządku z tym tematem na nowy sezon. Wosk po przeczytaniu opinii zamówiłem sobie Squirta. Po przeczytaniu waszych wpisów wychodzi na to, że jednak nie powinienem ruszać fabrycznego smaru 🤷‍♂️
  8. Nie, dosłownie zrobiłem 20km na nim. Dziękuję za rzeczową pomoc, będę się bawił
  9. Hej, zakupiłem nowy rower i chciałem pozbyć się tego badziewnego smaru na napędzie i łańcuchu, a następnie pokryć go woskiem. Jaki środek albo metodę polecacie to zmycia tej oliwki? Jeśli ma to jakieś znaczenie to łańcuch jest z KMC. Wyszejkować go czy zabrać się za to inaczej?
  10. wykonaniem, samą jakością w tym wypadku carbonu np. i ewentualnymi reklamacjami (jak serwis podchodzi do sprawy)
  11. a czy superior to dobra marka? jest wart tych pieniążków?
  12. o kurde to nawet nie sądziłem że jest też taka wersja scultury, bardzo mi się podoba tyle ze widze same male rozmiarowki
  13. Sculture niby z tego co widzę mają po 7999 za model 400 i 6999 za model 300, pytanie ile z tego można urwać. 400 widzę że ma już karbonową sztyce też
  14. Niestety z Sensy nie ma już mojej rozmiarówki. W kwestii opon to nie planuje raczej pakować takich opon. Co do Scultury 400 to kosztuje więcej od Canyona, a oferuje mniej według mnie. Nie ma karbonowej sztycy i chyba ma gorsze koła? Ten giant chyba specke ma identyczną co rocznik 2023, a znalazłem contenda za 7200 nowego. chyba że z tej, tutaj mój rozmiar jest https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-giulia-g3-disc-ultegra-2023/
  15. Niekoniecznie chciałbym kupować używkę. Bardziej celuje w nowy rower. Na karbon niestety braknie budżetu stąd opcja Contend na alu ramie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...