Skocz do zawartości

ExtraThicc

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Poznań

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika ExtraThicc

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

6

Reputacja

  1. Właśnie też o tych myślę. Jak ci się sprawdzają? Bo jednak obręcze z serii XR wydają się dość wrażliwe i o ile na oponie 29x2.2 to pewnie ciężko będzie je uszkodzić to na 1.5 wydaje się to już dość prawdopodobne. Bo obecne ST są pancerne + opony się świetnie układają, tubeless jest bezproblemowy wiec jedyne co bym chciał zmienić to ich masę
  2. Hunt znam przeglądałem ich ofertę i wygląda ciekawie, nie licząc tych piast noname. Poza tym, koła które wrzuciłeś mają średnicę 17-19 i to jedyny powód dlaczego są lżejsze, a szukam czegoś co ma ~23mm.
  3. Cześć, planuje wymienić swoje ociężałe WTB ST i23 na coś lżejszego. Na razie ułożyłem sobie dwa zestawy, oba na piastach DT 350. 1. WTB KOM Light i23, szprychy DT Competition race, waga wychodzi jakieś 1622g 2. DT Swiss RR481, CX Ray, coś koło 1675g Obie mają podobną szerokość, różni je profil 20 vs 25mm, ma to jakieś znaczenie czy po prostu brać lżejszy zestaw?
  4. To jak już jesteśmy przy Black Friday i 650b, może ktoś się natknął na sensowne koła w tym rozmiarze i cenie do 1000zł?
  5. Są tublessready, miałem nie TLC tak ustawiane przez kilka miesięcy i nic się nie działo. Później zmieniłem na wersję TLC bo chciałem wersje 35c i nie zauważyłem różnicy w trzymaniu ciśnienia. Z resztą sam Panaracer tak twierdzi https://www.youtube.com/watch?v=SkXahcORWjk
  6. Apex ma dziury i za dużo niepotrzebnych kompromisów. Ciekawe jakie korby? Bo do czasu GRX nie było żadnej taniej (do wykorzystania w rowerze za <5000) gravelowej korby na zintegrowaną oś, jeżeli były podziel się jakimś przykładem. Poza FSA Omega za ~100euro + suport za 25, nie przypominam sobie żadnego zestawu. Nie będę szybszy bo 50 zębów szosowej korby będzie bezużyteczne na 2" balonie, chyba że jeździsz z kadencją 40.
  7. Subiektywnego? Po prostu w tym przedziale cenowym nie ma korb z zintegrowaną osią i danym przełożeniu, gdzie tu subiektywizm. Pomysł kompletnie z pupy to ładowanie się w szosową korbę do gravela, ale ok.
  8. Co z tego, że ładują korby na kwadrat? W cenie do 5000 dostaniesz albo szosową/przełajową korbę albo gravelową 46-30 na kwadrat i tyczy się to wszystkich producentów, a z dwojga złego lepiej w tę stronę. Sam miałem uprzedzenia co do tej korby i liczyłem na jej rychłą śmierć i zastąpienie jej czymś lepszym, ale jakość nie chce się poddać Feral pomimo jednego blatu i tak jest cięższy o ponad kilogram od Jari 1.1, a jedyna jego przewaga to 3mm większy prześwit na opony.
  9. ExtraThicc

    [2019] Shimano GRX

    BTW, korba FC-RX600-11 powinna być sparowana z przerzutką FD-RX800 czy FD-RX400?
  10. ExtraThicc

    [2019] Shimano GRX

    Będzie, samo Shimano tak twierdzi https://gravel.shimano.com/en/components/mechanical-10-speed/
  11. ExtraThicc

    [2019] Shimano GRX

    @MikeDozer może źle to sformułowałem, chodziło mi o to, że przednie przerzutki oraz wszystkie korby GRX są przesunięte o te 2,5mm. Może jakimś sposobem te 2,5mm znajdą się w granicy regulacji przerzutki i wtedy konieczność jej wymiany odpadnie Bo tylna przerzutka to sumie Ultegra RX z nową nazwą.
  12. ExtraThicc

    [2019] Shimano GRX

    Przesunięcie linii łańcucha dotyczy całej grupy, a nie tylko tej jednej korby/przerzutki.
  13. Cześć, chodziło o 6 śrub, ale już nie aktualne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...