Skocz do zawartości

JackFrost

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    209
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    DB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika JackFrost

Znachor

Znachor (6/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

204

Reputacja

  1. Efekt jakby guma była stara natomiast tak krótki okres może sugerować, że coś mogło pójść nie tak z mieszanką w fabryce więc pewnie będą mocno się tematem interesować.
  2. Mam u siebie kombinacje Mezcal+Bardzo, kupione w 2020 i nie ma żadnych pęknięć. Dokupiłem teraz na tył Agarro w wersji ebikowej bo była tańsza i zobaczymy czy będą podobne objawy. Prawdopodobnie w tym roku jeszcze dojeżdżę Mezcal i wymiana nastąpi dopiero w 2024. Na fotkach ta wada wygląda jakby mieszanka była wadliwa i guma po prostu sparciała że starości.
  3. Mezcal powoli umiera więc wyprzedzająco kupiona Agarro + pomiar do łańcucha.
  4. @Molekpl Jak chcesz to mogę Ci sprzedać fabryczną oś Maxle stealth 15x110 ze swojej Reby A9. Nie używam jej od roku.
  5. Czy warto to się sam przekonasz i nikt za ciebie nie odpowie. Jednemu to pasuje, inny woli dętki. Przejedziesz się kilka razy na mleku to ocenisz czy pasuje czy nie, łatwo i czysto wtedy wrócisz do dętki, gdyby coś było nie tak. Ja wybrałem mleko aby zlikwidować niepotrzebny element, który może się uszkodzić, do tego jazda na mniejszym ciśnieniu po lesie polepszyła mi trakcje oraz odczucia w tyłku. Jeździłem na fabrycznych Ikonach 2.25 (dramat te opony) z ciśnieniem 2.1/2.2 a następnie 1.8 - różnica kolosalna w komforcie. Aktualnie na Vittoriach mogę schodzić bez problemu jeszcze niżej. Większość uszczelniaczy jest na lateksie więc obręcz i opona to jest bardzo słaba impreza do czyszczenia po roku czasu. Ja zalewam raz na rozpoczęcie sezonu i czyszczę na koniec lub jak mi się nie chce, na kolejną wiosnę przed nowym sezonem. Nie chce mi się z tym babrać więc nie poświęcam temu jakiejś szczególnej uwagi, aktualnie to lekkie czyszczenia, wykąpanie opon w wannie, zalanie nowego mleka i tyle. Wentyle z doświadczenia najlepiej dobrać tak, aby miały prostokątną stopkę która się wpasuje w kształt obręczy jeżeli, ktoś lubi często odkręcać/dokręcać szczelnie pompkę do wentyla. Wtedy zmniejsza się ryzyko, że wentyl zacznie się kręcić wokół własnej osi w obręczy, np. przy próbie odkręcenia/przykręcenia zaworu presta. Ikony 2.2 uszczelniłem na obręczach, które nie były tubeless, używają taśmy grizzly oraz taśmy z castoramy. Aktualnie mam fabryczną taśmę DT w nowych kołach i drugi sezon jest wszystko z nią w porządku. Mleka wlewasz tyle ile zaleca producent lub więcej jeśli nie jesteś maniakiem wagi. Ja u siebie wlewam 100-150ml, zależy jak mi się odmierzy. Zapasowej dętki nie wożę, mam jakieś łatki i pompkę CO2.
  6. Również mam wersję pudełkową i gdybym miał kupować jeszcze raz to zrobiłbym na nowo pełne smarowanie + olej z zakresu serwisowego 200h. Po full serwisie w tym roku, praca jest zauważalnie lepsza niż z pudełka. Olej uzupełniony zgodnie z manualem + dużo smaru PM600 tak jak przewiduje serwisówka.
  7. Nie wiem czy przegięcie czy nie, ja swój myje zawsze na myjce samochodowej, w sumie to nie wiem jakiej wielkości jest tam ciśnienie. Nie żal mi skierować dysze w jakieś zakamarki przy łożyskach. Wszystko mam w swoim rozbieralne więc mogę ponownie rozkręcić i nasmarować jeżeli pojawi się jakiś niepożądany dźwięk lub opór. To tylko rower a nie pies.
  8. 3 rok już mija z XLC M12, rok temu je rozkręciłem dla zabawy ale w środku brudno nie było, napchałem więcej shimano gease i śmigają nadal. Zestawy serwisowe dostępne, lekka i wytrzymała konstrukcja.
  9. To albo prawie 50% cła antydumpingowego albo jeśli chińczyk ogarnięty to wysyła już z magazynu w EU i nic nie zapłacisz.
  10. Wjechał Troy Lee A3 - inna planeta w porównaniu do podstawowego Bontragera Quantum w którym śmigałem. W zestawie zapięcie magnetyczne, dwie wyściółki, zapasowe uszczelki przeciwpotowe o różnej grubości na czoło, naklejane rzepy do wyściółki, zrywalne śrubki do daszka oraz różne naklejki, pewnie aby zakleić tego paskudnego żółtego mipsa z tyłu kasku. Po przymiarce jest przyjemnie wygodnie na łbie. Za tydzień będzie chrzczone na rowerze.
  11. Do paczek o wartości około 300-400zł nic nie naliczają.
  12. Kurier się wyrobił i dostarczył na weekend kapcie, zobaczymy jak się będą układać na mojej koślawej stopie. W pierwszej kolejności wersja Canvas na lato:
  13. Dociągnięcie a nie przekręcenie.
  14. Zamiast kupować tani klucz bez papieru potwierdzającego jego kalibracje, po prostu dociągnij kluczem kasetę. Tego nie trzeba nie wiadomo jako dokręcać z przedłużką, ręka z kluczem wystarczy. Lockring kliknie 3-4 razy i wystarczy. A jeśli jednak chcesz kupić to kup coś co jest kluczem i ma sens: https://allegro.pl/listing?string=Proxxon 23350 Albo podjedź do przyzwoitego warsztatu rowerowego/moto/samochód aby Ci dokręcili porządnym, kalibrowanym kluczem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...