Skocz do zawartości

odyniec

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika odyniec

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Podbijam, udało się rozwiązać temat inaczej niż poprzez podkładki?
  2. Witam, mój wzrost 182 cm, 75 kg. Jestem na kupnie swojego docelowego roweru szosowego. 2-gi sezon jeżdżę na kupionym jako używany Centurion Hyperdrive (ze szwajcarskiej wypożyczalni), wkręciłem się, noga trochę podaję, kilka KOMów na Stravie wpadło. Budżet którego nie chciałbym mocno nagiąć to około 18 tys. zł. Jeżdżę w woj. łódzkim, przewyższenia około 60-70 m/100 km, szukam szybkiego roweru, ale chciałbym, żeby w razie potrzeby poradził sobie także w górach. Zastanawiam się nad Merida Scultura 8000, TCR Advanced 0, Van Rysel FCR, Orbea Orca Aero M30LTD + dokupienie kół karbonowych. Najbliżej mi do Meridy. Czy Waszym zdaniem to dobry trop? A może jest jeszcze jakaś lepsza opcja w określonym budżecie? Uważacie, że warto dokończyć sezon na obecnym sprzęcie, a zakupu dokonać zimą, czy im szybciej tym lepiej, bo ceny nawet mimo ewentualnych promocji raczej nie będą finalnie niższe? Z góry dzięki za odpowiedzi.
  3. Korby nie dokręciłem idealnie do pionu, ale chyba masz rację, spróbuje ok. 0,3-0,5 cm wyżej na jeździe testowej. Sam rozmiar roweru uważasz za dobrze dobrany? W przyszłości (po lepszym rozciągnięciu się) co mogę jeszcze zrobić z tą ramą żeby zejść z pozycji fitness do trochę niższej? Usunięcie tej jednej podkładki z dołu i większy negatyw mostka?
  4. Witam, jak w temacie, po kilkunastu tys. km na trekkingu zakupiłem pierwszy, raczej budżetowy rower szosowy. Obecny czas traktuję jako naukę, chciałbym nauczyć się jak najwięcej przed zakupem, kolejnego, myślę, że już docelowego roweru (myślę że za 2-3 lata po potwierdzeniu "bakcyla"). Wzrost 183 cm, przekrok 91 cm i dosyć długie ręce. Sprzedawca doradził rower rozmiar 58 (mostek 110 mm). Stojąc nad górą rurą w butach spd-sl mam jakieś 8 cm luzu między rurą a kroczem. Pierwsze 500 km za mną, jednak czułem że moja pozycja jest zbyt wyprostowana (czułem się trochę jak dalej na trekkingu). Wczoraj zmieniłem mostek na negatyw i przerzuciłem na górę dwie podkładki (jeszcze jedna w zapasie na dole), opuściłem również o około 1,5 cm siodło, gdyż zdaje się, że za bardzo "sięgałem" do pedałów. Obecna pozycja przedstawia się jak na zdjęciach. Czy to dobra baza wyjściowa do ewentualnych drobnych korekt już "w boju" (niestety wczoraj brak czasu, a dzisiaj aura i ciężko od razu sprawdzić w terenie)? Ręce trochę za bardzo wyprostowane, ale to kwestia chwytu bardziej na hamulec niż klamkę, gdyż bałem się, że "pojadę" na ścianę Czy rozmiar trafiony? Prośba o opinię o rozmiarze i aktualnej pozycji.
  5. Właśnie łańcuch przeskakuje przy mocniejszym naciśnięciu pedałów. Poza tym przerzutka od pozycji nr 4 przeskakuje o 1 więcej niż powinna. Tzn ustawiając 4 na przerzutce mam 5 na kasecie itd. W zakresie 1-4 jest dobrze. Możliwe, że po szlifowaniu te 2 zębatki (4 i 5) są węższe i przez to nie można ustawić właściwe przerzutki w całym jej zakresie? Co najlepiej kupić na zamianę - jakaś rozsądna propozycja cena do jakości?
  6. Zębatki numer 4 i 5 była szlifowana i mam wielki problem z właściwym wyregulowaniem przerzutki.
  7. Witam, wielka prośba o ocenę stanu zębatki tylnej (zdjęcia). Proszę również o propozycję jaki model zębatki kupić zamiast tej widocznej na zdjęciach do tego napędu. Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
  8. Skłaniam się ku kasecie HG-51. Czy wybierając opcję 11-28 będę musiał regulować przerzutkę? Właściwie to przy nowym łańcuchu i tak będę musiał
  9. A zębatki tylnej przerzutki wymienić, czy sobie darować? Wcześniej jako niedoświadczony cyklista, goniąc za prędkością nie znałem tematu kadencji i jeździłem praktycznie tylko 3x7-8. Obecnie głównie 2x6, rzadziej 2x4-5 i 2x7-8. Także 3-ciego przełożenia i tak właściwie ostatnio nie używam
  10. Cześć, bardzo proszę o ocenę stanu zębatek. Niestety przegapiłem zmianę łańcucha. Rower ma 5 lat, przejechane około 3500 km. Łańcuch (HG40) wyciągnięty o 3%. Czy wystarczy jego wymiana, czy przy tym stanie zębatek nowy będzie przeskakiwał. Nie chce przesadnie inwestować bo w planach mam jakąś szosówkę. Choć z drugiej strony obecny rower chcę zachować w jako takim stanie, aby móc komfortowo poruszać się nim do pracy (codziennie 2x 7km). Planowaną szosówką objeżdżałbym dłuższe treningi. Cd Cd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...