Skocz do zawartości

RowerowyMaciej

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    214
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika RowerowyMaciej

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

25

Reputacja

  1. Decathlon oferuje: https://www.decathlon.pl/p/napoj-izotoniczny-w-proszku-iso-o-neutralnym-smaku-650-g/_/R-p-304230?mc=8518584&utm_campaign=productpage&utm_medium=share&utm_source=mobileapp Może przetestuję.
  2. Hej, pozwólcie, że odświeżę temat. Przez lata używałem Isostar w tabletkach, bo było to najwygodniejsze na wyprawach. Woda ze sklepu, tabletka do bidonu i gotowe. Chciałbym jednak coś maksymalnie neutralnego: bez smaku, zapachu i cukru. Polecicie coś? pozdrower!
  3. Hej! Piasta: Shimano DH-3D32-NT Obręcz: DT Swiss 545d RTE0XXDPS32S021135 Kalkulacja 1: https://kstoerz.com/freespoke/?link=1&rim=555&hub=527&n=32&xL=3&xR=3 Kalkulacja 2: z DT Swiss załączona. Różnica między lewą, a prawą stroną wynosi 0.7mm. Kupić na obie 290mm czy 290mm na lewą i 291mm na prawą stronę jak sugeruje DT Swiss? Pozdrower!
  4. Czy jeśli zastosuję obręcz o 1-2mm szerszą lub węższą to będzie to miało realny wpływ na jazdę? Dziękuję
  5. Zdaje się, że łączenie pinami wygląda tak: https://www.bikeforums.net/22732917-post14.html Nie widzę śladów zgrzewania.
  6. To jest ta obręczy tyle, że czarna: https://www.trekbikes.com/us/en_US/equipment/cycling-components/bike-rims-accessories/bike-rims/bontrager-connection-700c-32-hole-disc-rim/p/41212/?colorCode=greylight Łączenie: pinned. Nie wygląda na pękniętą, górne krawędzie są przesunięte.
  7. Miejsce łączenia się rozjechało. Chyba więc nie ma innej drogi niż wymiana… Na chwilę zanim przyjedzie obręcz można na tym po względnym naciągnięciu lekko dojeżdżać do pracy 3 km po DDR?
  8. Hej! Czy z takiej ósemki da się wyjść czy lepiej kupić nową obręcz i się nie bawić? Dziękuję
  9. Hej, w gravelu chcę zamontować dynamo w piaście 6V/3W coby być zgodnym z niemiecką normą StVZO. Są dwie możliwości: Wymiana piasty, szprych, zaplątanie i zostaje sama obręcz. Nie mam pewności czy to się opłaca... Aktualnie mam takie koła: WTB SX19, 32/32h, quick release sealed hubs, 700cx19, tarcza na 6 śrub. Pasowałoby mi DH-3D32-QR (https://bike.shimano.com/pl-PL/product/component/shimano/DH-3D32-QR.html). Chyba, że coś innego jeszcze jest na rynku? Zakup gotowego koła, ale te z ww. dynamo występują (chyba wyłącznie) z mocowaniem na śrubę. Są dostępne konwertery na oś QR. Czy zadziałają z piastą z dynamem? Zależy mi na QR, a nie nakrętkach. Proszę o podpowiedź;)
  10. Mocowanie na sztyce, na pasek od SKS mam jakieś 10 lat. Trzyma się jak przyklejone, polecam.
  11. Hej, Tubus Fly spełnia kryteria wagowe. Mam i polecam. Jak chcesz mocować plecak czy torbę? I czy nie prościej mała sakwa 15l?
  12. Dziękuję za Wasze odpowiedzi! Wniosek dla mnie: silnik montowany centralnie z czujnikiem nacisku wydaje się być najlepszym rozwiązaniem. Jak bateria padnie nie będzie źródłem dodatkowych oporów. Zmienia natomiast linie łańcucha. Podobnie jednak linie łańcucha zmienia silnik w tylnym kole, w końcu trzeba rozgiąć widełki. Przynajmniej tak to rozumiem:) Co do dystansu i dolegliwości - kwestia stroju, ustawienia kierownicy, rodzaju siodełka itd. Wypracowane latami. Za 3 tygodnie w planach 180 km w 15-16 godzin. Po co? Żeby przełamywać własne ograniczenia i zrobić coś, o czym większość nawet nie pomyśli.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...