Skocz do zawartości

IP68

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    177
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Toruń

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika IP68

Znachor

Znachor (6/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedzi. Co sądzicie o tym: https://www.cannondalebikes.pl/rowery/gorskie/sport/trail/trail-6 Pytanie tylko, czy faktycznie cena promocyjna jest osiągalna?
  2. Czołem. Syn mi wyrósł z komunijnego Unibike Shadowa (rozmiar 18, obecny wzrost 183 z tendencją w górę) i zamierzam mu wymienić rower. Dojeżdża nim do szkoły, na boisko, po zakupy, zdarzają się wycieczki po lesie, w wakacje jakieś sakwy na weekend. Dobór klasy roweru uważam za optymalny. Chciałbym Was natomiast prosić o poradę w zakresie zakupu nowego roweru. W budżecie 3500 mieści się Unibike Fusion, ale może jest coś innego godnego uwagi? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
  3. To ja tak może offtopowo, ale czy 22 bary to nie przegięcie przy myciu roweru? Myję rower wodą z węża pod ciśnieniem około 4 bary i szczotką, a potem suszę powierzem z kompresora pod ciśnieniem 2 bary. Nigdy nie napotkałem brudu, który wymuszałby zastosowanie wyższego ciśnienia. Co do pedałów to mam Rockbros K203-BK (tworzywo) używane od 2 lat i nowe Dartmoor Stream Pro (aluminium). Opinia moja jest na korzyść tych pierwszych, po pierwsze piny to standardowe śruby, idziesz do sklepu z nierdzewką i kupujesz solidną garść za 5 zł, przy czym nigdy tego nie potrzebowałem robić. Tu drobna uwaga, po zakupie piny wymagały dokręcenia. Po drugie w Dartmoorach piny są dokręcone fabrycznie bardzo solidnie, ale z kolei 4 sztuki z boku pedałów są niewymienne (niech ktoś poprawi, jeśli się mylę). Po trzecie tworzywo jest mniej śliskie niż aluminium i powiedziałbym, że niewiele, ale czuję, że Rockbrosy jednak tak z 5 procent lepiej trzymają but. O odporności się nie wypowiem, bo jeżdżę po lasach nizinnych, żadnych hop czy długich tras z górki. Komplet Rockbrosów jest około 50 g lżejszy. Acha, i napis Rockbros szybko się ściera
  4. Dzięki za odpowiedź. Lubię mieć pasek i czasem na pasku multitoola, więc oba modele z Decathlonu średnio mi pasują, poza tym rzeczywiście można je wypróbować. Najlepiej ze wszystkich jeździ mi się w UTP Helikonu, ale nie dość że droższe od Humvee, to nie są przystosowane do jazdy i dość szybko się przecierają w kroku. Po ostatniej podwyżce do 299 zł trochę się najeżyłem. Pasują mi też kieszenie cargo, więc rozejrze się jeszcze za jakimiś lekkimi i niezbyt luźnymi spodniami narciarskimi.
  5. Czołem, jakiego producenta możecie polecić jeśli chodzi o luźną odzież rowerową do lasu i w góry? Mam długie i krótkie humvee, ale te pierwsze już raczej długo nie pociągną. Używam jeszcze kilku innych ciuchów Endury i nie dam złego słowa powiedzieć, ale chciałbym się rozejrzeć trochę szerzej. Czy inne firmy mają tego typu linię w swojej ofercie? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  6. Problem w tym, że jej nie znam. Obręcze są w używanym rowerze, który zamierzam kupić i zastanawiam się na ile mogę zejść w dół z szerokością opon.
  7. Szanowni! Czy na obręcze Syncros TR2.0 dedykowane do opon 27.5+ będą pasowały opony mniej plusowe jak na przykład 2.1? Z góry dziękuję za odpowiedź
  8. Niekoniecznie będziemy jechać asfaltami, a wręcz ich unikać. Mamy trzyletnie doświadczenie w Puszczy Bydgoskiej, lasach gostynińsko-włocławskich i Brodnickim Parku Krajobrazowym, damy radę. Za Julinek dzięki, pewnie się tam zatrzymamy. Wracając do tematu, szukam miejsca w Płocku, gdzie mógłbym zostawić auto na tydzień. Sprawdzałem parkingi strzeżone, ale są trochę przydrogie. Taniej niż na nich zostawiałem auto na parkingu lotniskowym.
  9. Cześć, planuję wypad z 11-to letnim synem na trasie jak w temacie. Chcemy objechać wokół Kampinos i spędzić kilka dni w Warszawie. Sęk w tym, że potrzebuję miejsca w Płocku, gdzie mógłbym zostawić samochód na około tydzień. Nie musi być od razu nie wiadomo co, bardziej chodzi o miejsce w miarę bezpieczne i takie z którego auto nie zostanie odholowane. Na Warmshowers już próbowałem, niestety bez odzewu. Ma ktoś jakieś sugestie? Z góry dzięki za pomysły
  10. Czołem, chciałbym kupić komplet siodełko, owijka, noski do starej kolarzówki. Najlepiej w jednym kolorze skóry. Brooks by się nadawał, jednak zastanawiam się nad tym czy jest na rynku producent nieco bardziej ekonomicznych produktów? Z góry dziękuję za odpowiedź
  11. Dzięki, napisałem do nich. Szkoda że Galeria nie działa na ich stronie, bo chętnie rzuciłbym okiem na to, co oferują. Rower to nic szczególnego, wczesne lata 80-te żaden wysoki model.
  12. Czołem, ubiegłego lata kupiłem starego szosowego Peugeota. Okazało się, że nie mam absolutnie czasu się nim zająć i dlatego poszukuję serwisu lub osoby, która podjęłaby się rzetelnej renowacji. Nie musi być lokalnie, rower mogę spakować i wysłać gdziekolwiek. Czy możecie polecić kogoś? Najchętniej takiego, który może pochwalić się jakimś portfolio. Z góry dziękuję
  13. To jest to lepsze, drugie nie ma 4 zębów. Dzięki za porady. Już wiem jak sobie poradzić.
  14. Cześć. Muszę wymienić kółka w przerzutce Simplex (Peugeot, 10 zembów). Niestety o ile obecne kółka pasują kształtem, to dziś stosuje się w osi śruby M5, ja zaś muszę mieć M6. Macie jakiś pomysł? Mi przychodzą do głowy dwa: 1. Rozwiercenie tulei w osi kółka. 2. Rozwiercenie miejsca osadzania tulei i zastosowanie tulejek ze starych kółek. Problem w tym, że potrzebne byłyby kółka, których ścianki powyższych elementów byłyby na tyle grube, by dały się rozwiercić. Widział ktoś takie? Jestem otwarty także na inne pomysły
  15. Dzięki, artykuł super. Kupiłem ten rower i już wisi na stojaku. Niekompatybilność że współczesnymi standardami potraktuję jako wyzwanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...