Skocz do zawartości

arkadiusz85

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Tarnów

Osiągnięcia użytkownika arkadiusz85

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Te mają dość spory zakres naciskania i przez to reguluję siłę hamowania. Może faktycznie się jeszcze wstrzymam z kupnem nowych klamek. Albo się złamią, albo dotrą
  2. Są nowiutkie. Przejechałem na nich 10km. Klamki są tak ustawione, że przy średniej sile nacisku rower hamuje i klamki nie dotykają kierownicy. Przy większej silne nacisku na klamki rower hamował by mocniej (czasami może się przydać ), ale mam wrażenie że je złamie. Są zrobione chyba z plastiku. Nie wygląda to nawet na aluminium oblane plastikiem. Stąd wziął się mój pomysł na wymianę samych klamek.
  3. Chcę wymienić tylko klamki. Te wydaje mi się, że przy mocniejszym naciśnięciu się złamią. Jak dla mnie są plastikowe i są moim zdaniem najsłabszą częścią mojego nowego roweru. Mógłbyś wytłumaczyć laikowi to zdanie?
  4. Witam! Jestem posiadaczem hamulców Tektro HD-M285. Jest dla mnie nie jasne, czy jestem w stanie wymienić tylko dźwignie hamulców (lewa, prawa) na kierownicy, nie wymieniając zacisków hamulcowych (przód, tył). Jakie warunki techniczne nowych dźwigni hamulcowych muszą być spełnione, aby "pasowały" do tych zacisków hamulcowych? Nie wiem czy używam dobrej nomenklatury, ale poprzez dźwignie hamulcową rozumiem cały zestaw do hamowania przykręcony do kierownicy. Poprzez zacisk hamulcowy rozumiem urządzenie przykręcone przy przednim i tylnym kole, które zaciska klocki hamulcowe na tarczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...