Skocz do zawartości

panpromek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Jarosław
  • Skąd
    Socho

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika panpromek

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

37

Reputacja

  1. Dzień dobry. Przedmiotem sprzedaży jest jeden z moich rowerów złożony 3 lata temu na bazie stalowej ramy Nordest Britango. Rama o progresywnej geometrii. Rozmiar M/L dla osób o wzroście 175 - 185 cm. Rower w specyfikacji jak poniżej: Rama Nordest Britango, rozmiar M/L, stalowa. Amortyzator Rock Shox Revelation RL, 130mm, 29” 27.5+ Kierownica Ritchey Comp Trail 10D Mostek PRO LT 31.8, 60 mm, 0 stopni Gripy ESI piankowe Sztyca „dropper” ONE Up, 31.6 mm, 180 mm skoku, manetka ONE Up Siodło Specialized Bridge Sport 155 mm Napęd: przerzutka tył Shimano SLX M7000 Manetka Saint 10 sp kaseta Sunrace 10 sp 11-48 łańcuch Shimanto XT korba Shimano SLX M7100 DM, zębatka AluGear oval 24z Hamulce: przód Magura MT 5 tył Magura MT 4 klamki Magura HC rotory Magura HC 180 mm Koła: obręcze Race Face AR27 - szerokość wewnętrzna 27 mm szprychy Sapim cieniowane, nyple alu piasty DT Swiss 350 Classic 28 otworów opony MAXXIS Forekaster i Ikon 29x2.35”, tubeless Piasty są w standardzie 100/142 ale z adapterami BOOST 110/148. Rower jest w stanie technicznym bardzo dobrym. Wizualnie również. Odbiór tylko osobisty. Zapraszam do Sochaczewa. Jazda próbna wskazana Większość części użyta do budowy roweru była nowa. Jeżdżę nim sporadycznie. Mój główny rower to szutrowiec. Strava pokazuje przebieg około 1500 km. Dla osób zdecydowanych mogę dostarczyć rower na terenie Warszawy lub Mińska Mazowieckiego. Link do ogłoszenia Dla forumowiczów cena specjalna 5200 PLN
  2. Pomierzyłem Środek suportu - środek górnej rury --> 400 mm Środek suportu - koniec górnej rury --> 460 mm Górna rura rzeczywista długość --> 575 mm Górna rura wirtualna długość poziomo - 595 mm Mostek 85 mm, sztyca z offsetem -20mm Może rzeczywiście L-ka byłaby "akuratniejsza" zważywszy na większy "reach", możliwość skrócenia mostka do 60 mm i być może sztyca bez offsetu (chyba większość myk-myków nie ma offsetu). Itr Mógłbyś swoją L-kę pomierzyć podobnie jak powyższe cztery wymiary? Dzięki. PS. Pewno znacie, ale wrzucę link do ciekawej strony, gdzie można porównać geometrię różnych ram --> link
  3. Myślę, że 125 mm w zupełności wystarczy. Jeżdżę dość "turystycznie", bo i warunków do hardkoru nie ma
  4. Dość przewrotnie napisałeś Patrząc na suche cyfry, to M powinna być ok. Długość górnej rury 10 mm więcej niż moim obecnym rowerze. Mam wątpliwości co do podsiodłowej. Aktualnie jest to 460 mm, sztyca 400mm z offsetem 20mm. Przy 420 mm W Krampusie (M) obawiam się, że te 400 mm sztycy będzie na styk. Zważywszy na to, że docelowo będę chciał wsadzić myk-myka, to sprawa się bardziej komplikuje.
  5. Serwus! Pytanie kieruję do właścicieli Surly w szczególności modelu Krampus. Zastanawiam się nad wyborem rozmiaru ramy. Rowery MTB zawsze miałem 17-18". Generalnie preferuję ramę ciut mniejszą niż wychodzi to z różnych tabelek czy poradników. W Krampusie jest spora różnica między rozmiarem M a L w długości górnej rury i podsiodłówki. Skłaniam się w kierunku M. Mam 179 cm wzrostu, noga wewnętrznie 83 cm. Będę wdzięczny za wszelkie rady.
  6. Dzięki za link. Dokładnie czegoś takiego szukam! PS. Sprawdziłem geometrię modelu Big Bro. Jest aż nazbyt klasyczna Dla rozmiaru M kąt główki to 70 stopni. Fajnie by było gdyby to było bliżej 68. Inną sprawą jest to, jak zmieni się geometria tej ramy po włożeniu widelca 100 mm skoku. Domyślam się, że HT się jeszcze bardziej "wypłaszczy" i powinno być ok. Tak czy inaczej Brothers Cycles to ciekawa propozycja godna uwagi
  7. Serwus. Bardzo fajny ten Krampus! Nieśmiało zapytam gdzie kolega znalazł tą zacną ramę i w jakiej cenie ? Szukam czegoś podobnego, "klasyka" z hakami QR i nie koniecznie z progresywną geometrią. Ktoś rzuci jakimś pomysłem ? Mój typ to kona unit, ale znalezienie takiej ramy jest obecnie trudne.
  8. Spróbuj Panaracerów gravelkingów. Kupiłem w merlincycles.com wersję 2019 700x35C. Jestem zachwycony! Zadziwiło mnie, jak niewiele im brakuje w dzielności terenowej do Gravelkingów SK 43C, a jak dużą przewagę mają nad tymi ostatnimi na asfalcie! Dle mnie to taka idealna opona "road plus" Do gravela mam dwa komplety kół. Na szosę i w teren. Charakter takiego roweru diametralnie się zmienia w zależności od tego, co do niego założymy. Posiadam również karbonową szosówkę i HT 29er. Obu praktycznie nie używam. Gravel daje mi najwięcej frajdy
  9. Nie będę Ci proponował dogorywających opon Tylna jest już mocno starta i w kilku miejscach są wyraźne ślady mikro przecięć, z których wydobywa się mleko.
  10. Dwa komplety kół to dobry pomysł. Też coś takiego planuję. Jeśli ma być terenowo to poszukaj czegoś z wyraźnym bieżnikiem i szerokością 40+ (mam na myśli 700C). Dodzieram właśnie komplet gravelkingów SK 43c. Przejechały ładnych kilka tyś km. W zasadzie dają radę w każdych warunkach, ale na dość luźnym podłożu, potrafią sprawić psikusa. Jako drugi komplet wezmę coś z WTB np. Resolute 700x42C. Co do opon "szosowych" do gravela - upatrzyłem gravelkingi zwykłe 700x35C. Są one w wersji TLC a na tym bardzo mi zależy. Myślicie, że różnica w toczeniu takiego gravelkinga 35C w stosunku do typowo szosowej opony 28C będzie mocno odczuwalna ? Stawiam przede wszystkim na komfort, prędkość jest mniej istotna. Aczkolwiek czasami chciałbym zrobić jakąś dłuższą trasę szosową bez większego zmęczenia i z sensowną średnią prędkością.
  11. Polecam gravelkingi SK. Są szybkie w każdych warunkach. Mam praktycznie nowe opony w rozmiarze 700x35c z brązowym bokiem. Chętnie oddam.
  12. Ile waży sama obręcz z tego zestawu ? Piasty wyglądają na wyjątkowo lekkie, ale to właśnie masa na dużym promieniu (obręcz + opona) robi robotę lub nie. Ciekawi mnie Twój problem z uszczelnieniem gorilla tape. W ubiegłym roku ujeżdżałem koła uszczelnione właśnie tą taśmą i zero problemów. Wszystkie "firmowe", które zakładałem wcześniej były po prostu za sztywne i źle układały się na obręczy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...