Skocz do zawartości

ko17

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kraków

Ostatnie wizyty

586 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika ko17

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Zamykam temat problem rozwiązałem.....
  2. Coś ktoś pomoże w temacie ? Panowie wszystko nowe a płyn hamulcowy nie chce przejść.... w życiu takiego problemu ni miałem ,no szok.... dodam że na starym przewodzie jest podobnie , czyli co , coś w klamce ? brak już mam pomysłów....
  3. Witam . Kolejny dzień i kolejna porażka pomóżcie koledzy z tym niecodziennym problemem... spróbuje to krótko opisać , mam magura MT5 i klamka od tylnego hanpla no już ostatkiem sił sprawnościowych była (głównie otwory odpowietrzające) kupiłem MT4 z przewodem i zaciskiem problem z którym nie mogę sobie poradzić jest taki że nie mogę zalać przewodu płynem jak by był tam jakiś zator , wpuszczając samo powietrze przechodzi od klamki do zacisku z lekkim oporem ale przechodzi więc jest drożność a płyn nie chce.... Panowie co to może być , miał już ktoś podobny przypadek ? klamka nowa przewód i zacisk nowy , ja już nie mam pomysłów co może być , z góry dzięki za zainteresowanie i pomoc
  4. No to dowiedz się jak to z tym jest,bo od tego zależy czy ta bateria będzie się nadawała czy nie.... ja osobiście stojąc przed wyborem mid drive czy hub brałem wszystkie plusy i minusy i ostatecznie wybór padł na hub... minusy napędu centralnego mid drive - dużo ruchomych części w silniku przez co trzeba częściej serwisować/wymieniać zużyte zębatki , szybciej się zużywa napęd łańcuch/kaseta ,ja mając mid drive woził bym ze sobą zapasowy łańcuch bo lubią one pękać i bez łańcucha było by po ptokach.... z zalet-wspomaganie.... hub wady i zalety -wady- waga...zalety - bez awaryjność , nie ma się tam co psuć jedynie co, to po kilku tyś km łożyska się wymienia i tyle...
  5. Cześć a sterownik w tym bbshd jest do jakiego napięcia????
  6. piter614 nie ,nie rozkręcałem tłumika , ograniczyłem się tylko do wymiany oleju w tłumiku i w goleniach ,całe uszczelnienie jest w porządku więc na razie nie ma potrzeby zmieniać , i tak jak pisałem ze po złożeniu i założeniu amorka do bajka chciałem przywrócić poprzednie ustawienia i wtedy nagłos powiedziałem sam do siebie KUR.. M.Ć bo regulacja początku powrotu tłumienia po raz kolejny się nie obraca.... a stało to się banalnie ,po prostu jak miałem wszystko na wierzchu to ładnie wszystko wyczyściłem nałożyłem sram butter pokręciłem regulacjami początku i końca tłumienia powrotu [ wtedy się na bank musiało to stać ] i złożyłem wszystko do kupy i taki zonk na koniec roboty... tak w ogóle to się zastanawiam czy ta regulacja jest mi potrzebna , rebound działa bardzo ładnie , kompresja też i tak szczerze mówiąc więcej nie potrzebuje....
  7. Witam mam mały problem z moim amortyzatorem RS Boxxer R2C2 chodzi mi o jedną regulacje , Ci co znają ten amor wiedzą że u góry są dwie regulację tłumienia szybkiej i wolnej kompresji.Na dole jest regulacja początku i końca tłumienia powrotu i tu mam problem , juz po raz trzeci zacięła się regulacja początku tłumienia powrotu i ani w lewo ani w prawo nie idzie jej obrócić... druga regulacja ''rebound ''działa bez zarzutu kręci się w jedną stronę jak i w drugą gładko bez oporów , co możne być przyczyną tego ze ta regulacja się zacina? czy każdy boxxer R2C2 tak ma? dodam jeszcze ze tak się dzieje gdy obydwie regulacje są ustawione naprzeciw siebie czyli jedna np. 1 klik a druga na maxa....znowu muszę rozbierać amora ale za nim to zrobię wolę do was koledzy napisać moze coś doradzicie co jest tego przyczyną , dlaczego się zacina itd.... może ktoś z was miał ten sam problem z zacinającą się regulacją początku tłumienia powrotu i wie co za to zacinanie odpowiada.... pozdrawiam
  8. Możesz tak zrobić kolego Amarider ale jak masz gwint w porządku to nie widzę sensu,tam pod tą śrubką nie wydziela się podczas hamowania żadne ciśnienie i nic się nie będzie złego dziać....ja tak mam zrobione ,ale mam gwint w klamce zjechany i tą taśmą teflonową zwiększoną mam średnice śrubki że by ciasno wchodziła w port do odpowietrzania...
  9. Witam.Sprawa jest tego typu, mam damper FOX DHX 3.0 z 2005r takie do roweru kona oryginalnie wsadzali , potrzebował bym zrobić mu serwis i też chciał bym wymienić wszystkie o ringi na nowe,problem w tym że nie mogę znaleźć,tzn. są niby,po wpisaniu fox dhx 3.0 kit wyskakują mi do DHX VANYLLA R RC ale nie mam pojęcia czy będą kompatybilne z dhx 3.0. https://formicki-bike.pl/pl/p/FOX-Kit-Rebuild%2C-DHX%2C-VAN-R/5218 orientuję się ktoś czy te o ringi będą pasowały do tego dampera DHX 3.0 ? Wszelka pomoc ,wskazówki,namiary mile widziane
  10. ko17

    [Magura MT5] sprężynka klamki

    tak wiem że przy zakupie klamki jest w zestawie sprężynka,ale jeszcze nie upadłem na głowę ze by dla sprężynki kupować klamkę może jednak ktoś wie gdzie można by kupić taką sprężynkę....
  11. Witam,Panowie mam problem tego typu.Chodzi mi dokładnie o sprężynkę która znajduje się w klamce magura mt5 i odpowiada ona za to by klamka była '',jak by to powiedzieć'' sztywno , bo jak brak tej sprężynki to klamka na maksa się odchyla do przodu i lata , sorry nie umiem tego inaczej przedstawić.... ogólnie chodzi mi o to czy szanowni koledzy wiedzą gdzie taką sprężynkę mogę dostać? miałem taką jedną i już ją wykorzystałem a wczoraj pękła od drugiego hampla i jestem w proszku,puki co mam takie chwilowe rozwiązanie ,gumka recepturka..... szukam tej sprężynki i nie mogę za chiny znaleźć , podsyłam zdjęcie jak ta sprężynka wygląda może gdzieś taką któryś z kolegów widział gdzieś w sklepie,pozdrawiam.
  12. Od początku temat dotyczy rock shox boxxer, więc nie ma sensu pisać o innych
  13. To jest rock shox boxxer, jego się nie pompuje....dowiedziałem się ciekawiej rzeczy że sprężyna może być ,,ubita" i dla tego nie odbija amorka do końca, muszę dowiedzieć się ile ma nową sprężyna do boxxera cm i później zmierzyć swoją, gdzieś jeszcze czytałem o takim przypadku jak mój i koleś dał między sprężynę a kotek kilka podkładek i jak ręką odią pomogło tylko że zapewnie tyle mam ile miały podkładki o tyle zmniejszył się skok , ale nie o to tu chodzi,jak by dał sprężynę to by było ok i idąc tym tokiem to może być to... Będę miał wiedze na ten temat to ją tu opiszę...
  14. Witam odświeżam temat... kupiłem boxxera rc i mam ten sam problem co autor tematu , jak wiadomo boxxer rc czy tam r2c2 (bo dokładnie nie wiem jaki to model) ,ma 200mm skoku po ugięciu i zmierzeniu już 180mm a 2cm zostają w goleniach...bez problemu i nakładu siły jestem wstanie wyciągnąć lagi...wspomnę ze napisałem w tej sprawie do sprzedawcy i on powiedział ze to normalne ze to jest tak zwany ''martwy skok'' dla mnie to jest coś nie halo...szukając na temat tego ''martwego skoku'' nic nie znalazłem , rzekomo serwis zerowy był robiony parę miesięcy temu , czy miał podobny problem? co może być przyczyną tego ze nie prostuje się do końca?? w ''martwy skok'' nie chcę mi się wierzyć i pierwsze o czymś takim słyszę...
  15. pomogłeś dziękuję tak mam wszystko co na zdjęciu prócz oliwki jeszcze raz dzięki temat zamykam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...