Skocz do zawartości

Daniel85

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Daniel85

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

5

Reputacja

  1. Witam, ostatnio doszły: -kokpit Deda (mostek 110mm) plus kierownica Deda rhm02 oraz koła FR QUATTRO LG. Finalnie masa roweru to 8.09kg i na tym poprzestaje. Miały być nieco lżejsze kółka w granicy 1500g ale ostatecznie padło na te. Rower jezdzi bardzo dobrze i uważam, że niezle wygląda. Sztyca dobrze tłumi a i na siodełko też nie narzekam (myślę że to kwestia dobrej wkładki w spodenkach). pozdrawiam
  2. Piękna. Jeśli można spytać: to Emonda S4??? Widać, że fabryczne Bontragery zastąpione przez DT Swiss plus inne opony. Czy w planach jeszcze jakieś zmiany, czy zostaje w takiej specyfikacji, no i oczywiście jak wraženia z jazdy??? Szerokości
  3. Ceny poczatkowej już dokładnie nie pamiętam, ale chyba to było coś koło 2200zł. Zaznaczam że jest to model 2015 a ja go kupiłem pod koniec 2017roku więc myślę że po dwóch latach nie stanowił on już dla sprzedawcy takiej wartości. Ze zdemontowanym Clarisem, kołami AT-750, oponami, owijką, i zaciskami do kół pewnie jakiś pożytek zrobił. Generalnie na pełnej 105 powiedział 3800zł a na Ultegrze 4300. Dopiero później zacząłem jeszcze negocjować te białe pancerze, zmianę owijki i tytanowe zaciski. Nastawieniem się już że do 4500 dobiję, ale ostało się na 4300zł. Wszystko oczywiście nowe, wyjęte z opakowania ;-) Jest to pełna grupa. Pedałka oczywiście plastikowe platformy. Pierwsze 200km zrobione w sportowych adidasach ;-) ale SPD już zamówione.
  4. Dzięki Mariano77 za zainteresowanie. Przez słabą jakość zdjęcia kolory nie są wyraziste, paski na ramie w rzeczywistości są mocno czerwone. Co do bieli....mi się podoba. Opony za chwilę się przybrudzą i już tak biało nie będzie Wiem, że Tiagra by wystarczyła, ale być może za rok czy dwa złapię jeszcze większego bakcyla i nie chcę pluć sobie w brodę że nie poszedłem trochę wyżej lub dokupować wyższą grupę po czasie. Myślę że biegaczom amatorom buty za 600zł też poprawiają sam komfort treningów i samopoczucie. Pozdrawiam
  5. Za rower zapłaciłem 4300zł. Koszyki używane wylicytowałem za 110zł, dwa bidony 50zł, Sigma 160zł. Sztyca profesjonalnie pomalowana proszkowo za 0,5 wiadomo czego ;-) Wiem że większość z was postuka się w głowe "jak można było za Treka 1.1 zapłacić tyle" no ale jednak osprzęt trochę kosztował plus droższe koła, opony, wymiana pancerzy i owijki.
  6. Witam. Mam na imię Daniel. Właśnie zaczynam przygodę z szosą. Przedstawiam wam mój rower. TREK 1.1 rozm. 56L. Mój wzrost to 186cm oraz 80kg. wagi. Jest to mój pierwszy rower szosowy. Jestem totalnym amatorem, nie ścigam się na żadnych zawodach. Rower ma mi służyć do rekreacyjnej jazdy i odkrywania nowych ciekawych miejsc. Mieszkam na Mazowszu, ale planuję tez częste wypady w Góry Świętokrzyskie. Zanim dokonałem zakupu dużo czasu spędziłem w necie czytając różne fora i oglądając ogłoszenia. Budżet jaki sobie założyłem wynosił 4000tys. Rower miał być nowy. Osprzęt to min. Tiagra lub 105. Szeroką ofertę z czasem zawęziłem do kilku modeli min. Meridy Scultury 300/400, CAAD8/10, Fuji Roubax 1.5, Canyon Endurace AL. Pewnego dnia wybrałem się do lokalnego przedstawiciela marki Trek i Specialized. Wśród wielu drogich Emond czy Tarmaców stała moja przyszła maszyna, najniższy model Treka (ciężki i na słabym osprzęcie Claris) ale za to miał piękną ramę która od samego początku wpadła mi w oko. Chwila namysłu, szybka przymiarka i zacząłem negocjować ze sprzedawcą opcję przełożenia osprzętu na 105 oraz kół pod 11rz. Wieczorem szybko jeszcze przeanalizowałem swój budżet i pomyślałem czy nie pójść z tym osprzętem jeszcze wyżej. 500zł dopłaty do 105 i zapadła decyzja: zakładamy Ultegrę plus parę drobnych zmian. W stosunku do fabrycznej specyfikacji nastąpiły następujące zmiany: -Shimano Claris zastąpiła Ultegra 6800 -założone koła Bontrager TLR( po 24płaskie szprychy na koło) -ciężkie opony T1 zamieniłem na zwijane R2 - do tego tytanowe zaciski, owijka Specialized Roubax oraz białe pancerze Jagwire. Powyższe zmiany doprowadziły do obniżenia wagi z 9.91 do 8.62kg co uważam za bardzo dobry wynik jak na alu rower. Rowerem zrobiłem dopiero 200km. Jestem jak na razie mega zadowolony. Pozycja jest wygodna, rower tnie powietrze, a osprzęt pracuje świetnie. Ostatnio zakupiłem koszyki carbonowe Bontrager xxx, bidony Treka, licznik Sigma 16.16STS. Sztyca została pomalowana na biało, a mostek powędrował o jedną podkładkę niżej. W planach: pedały spd LooK S-Track, mostek 110 lub 120mm w kolorze białym( Ritchey wcs lub Deda Zero), myślę również nad wymianą siodełka na jakiegoś Fizika, Prologo, San Marco itp bo obecne jest ciężkie( zważone na wadze kuchennej pokazało 315g.) Na koniec mam do Was kilka pytań: -co sądzicie o rowerze???? tylko proszę o szczere opinie - jakie polecacie siodełka o wadze poniżej 200gr. -czy ktoś orientuje się ile mogą ważyc moje koła BONTRAGER TLR( nie są to żadne Race)? Podobno są dość pancerne ale może z czasem zamienię na coś lżejszego typu FR3, Vision Trimax, Novatec Jetfly lub DT Swiss R21. Nie interesują mnie wysokie stożki bo na carbon mnie nie stać, a aluminiowy stożek 50mm będzie tak samo ciężki jak moje obecne. DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA ZAINTERESOWANIE MOIM BAAARDZO DŁUGIM POSTEM. NIEDŁUGO WRZUCĘ JAKIEŚ FOTKI Z PLENERU. DO ZOBACZENIA GDZIEŚ NA TRASIE. POZDRAWIAM DANIEL
  7. Daniel85

    Trek 1.1 upgrade

    doszedł kokpit Deda (mostek 110mm), koła Fulcrum Racing Quattro LG sztyca carbonowa Canyon VCLS plus siodełko (carbon z Ali Expres) Obecna waga to 8.09kg. i na tym poprzestaje. Miały być FR3 lub coś o podobnej wadze ale wygląd tez musi być. Uważam ze na tych wygląda super a i jezdzi zdecydowanie lepiej niż na fabrycznych Bontragerach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...