Skocz do zawartości

olo850

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    208
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika olo850

Znachor

Znachor (6/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

62

Reputacja

  1. Nie ma czego się obawiać, jeżeli zajdzie skrajny scenariusz to alu pewnie też się podda. Nie za bardzo też rozumiem sens takiego zakupu u Ciebie - masz już dwa alu gravel i kupisz trzeciego? Ja bym przy aktualnych cenach karbonowych graveli i zadkładanym budżecie nawet nie spojrzał na alu. Popatrz na peppera, był ostatnio Topstone Carbon w dobrej cenie.
  2. Widzę że jesteś oporny w temacie przyjmowania porad. Tłumacząc wprost - Twoja oszczędność podatkowa zostanie zjedzona przez dyskonto którego będzie oczekiwał nabywca za to, że kupuje rower z drugiej ręki. Dodatkowo sytuacja rynkowa daje rozliczne możliwości zakupu w promocyjnych cenach. Ale nie chcemy Cię zniechęcać, kup Treka, Specialized, cokolwiek ze znaną powszechnie marką. Będę wdzięczny za przedstawienie wyników opisywanej transakcji, zyskami nie musisz się dzielić.
  3. Kupuj Pinarello, zawsze znajdziesz chętnego i zniżka będzie duża kwotowo. Najlepiej z kołami Lightweight.
  4. Nie ma takiej możliwości. Różnica jest zbyt mała żeby w amatorskiej jeździe o podjechaniu lub nie decydowała długość ramienia korby. Jeżeli teren jest typowo górski i nie jesteś mistrzem jazdy w dół w trakcie której musisz mocno dokręcać, to zamontuj 28.
  5. Wszystko jest ok, jak skręcisz będzie działać.
  6. Trochę przesadzacie, tutaj bagażnik rzeczywiście jest wąski, ale ja z bagażnikiem Thule (nie pamiętam szerokości belek, ale nie te najszersze) i uchwytami Thule nie miałem problemów z czterema rowerami, z czego tylko jeden był dziecięcy, dwie szosy, jeden mtb. Auto nie było jakieś wielkie - Ford Kuga. Trochę trzeba się zastanowić przy wkładaniu, ale do zrobienia, przy czym wkładanie na środkowe miejsca na dachu to zadanie dla kogoś wysokiego albo kombinacje ze stołkami itp. Moim zdaniem większa układanka jest przy czterech na haku. @hepos mogę Ci sprawdzić jakie to belki, mam jeszcze w garażu.
  7. @KSikorski widzę że mamy podobne doświadczenia. Też kiedyś przeciągnąłem wąwozem przewróconą przyczepkę (nachylenie było na tyle duże że kilka metrów zestaw jechał), syn zadowolony wisiał na szelkach. Zawsze dziwnie patrzyłem na ludzi, którym nie przeszkadza że dziecko macha bezwładną głową przez X kilometrów (po zaśnięciu). Rozumiem zawieźć dziecko 2km w mieście w foteliku, ale nie dłuższe eskapady.
  8. 60-80% leśnych ścieżek i fotelik to męczenie dziecka, amortyzator nic nie zmienia. Poszukaj używanej/nowej przyczepki.
  9. Na bikefitting idzie się przed zakupem roweru po to żeby kupić właściwy rower. Jaki masz rozmiar tego Marina? Może niewłaściwy i stąd brak wygody - powinieneś mieć XL. Trudno też Ci doradzić co to będzie "wygodny" rower - dla każdego powyższe oznacza co innego. Po to powinieneś zrobić fitting przed zakupem. Nie rozumiem przedmówcy @Serbi odnośnie szybkiego zużycia osprzętu - 12.000 km w trzy lata. Łańcuch do zmiany po dwóch latach. To gdzie to wielkie i szybkie zużycie?
  10. Rose to ten sam model sprzedaży co Canyon. Nie wiem dlaczego rozróżniasz. Odnośnie pytań - kup rower który bardziej Ci się podoba, żadnego rzeczowego pytanie nie zadałeś które pozwalałoby jakoś Ci doradzić. Ja brałbym Rose.
  11. olo850

    [rama] norco sight framset

    Nie próbowałeś zadzwonić do dystrybutora? Nie wiem co Ci się wydaje dziwne/prowadzi do wniosku o błędzie - oczywiste że w Ameryce Północnej oferta kanadyjskiej marki jest o wiele szersza niż w Polsce.
  12. Jeżeli rozważasz te konkretne dwa rowery i różnica wynosi 600 PLN, bierz nowy. Nie warto kierować się marką. Obejrzyj starannie tabelkę z geometrią żeby sprawdzić jak aktualny triban będzie miał się do nowego roweru. Natomiast jeżeli miałbym wydać 3000 PLN na szosę na obręczowych hamulcach, to rower z carbonowy używany powinien być realnie do kupienia. Mówię o cenie transakcyjnej a nie ofertach z kosmosu na olx na zasadzie 10 lat temu kosztował 20k katalogowo więc teraz wielka okazja za 10k.
  13. Dawaj tracka jak masz, fajny pomysł.
  14. Na logikę jak weźmiesz mniejszą ramę to ona ma dwa wymiary mniejsze - stack oraz reach (przy szosie należałoby policzyć całościowo rama, mostek, kierownica). Rozrysuj sobie na kartce rower i zastanów się jak układa się ciało w trakcie jazdy. Masz multum materiałów odnośnie fittingu/dobierania rozmiaru ramy dostępnych z poziomu google, uwierz to się nie uda.
  15. Nie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...