Skocz do zawartości

olo850

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    220
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika olo850

Znachor

Znachor (6/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

66

Reputacja

  1. Kupisz nową i wymienią Ci w serwisie lub wymienisz na gwarancji w pozytywnym scenariuszu. Sądzisz że bateria jest przyspawana do ramy, gdzie widzisz problem? On jest niewymienna w tym sensie że nie zrobisz tego na szlaku w 5 min, a nie w sensie że jest to całkiem niemożliwe. Dodatkowo - nie wiem co musiałbyś robić żeby bateria padła od złego przechowywania przez zimę. Przed domem pod chmurką stoi auto elektryczne, żyje mimo 10 lat na karku. Turbo comp alloy bywały w dobrych cenach w sklepie speca w częstochowie, znajdziesz w necie. Przedzwoń i zapytaj o cenę, wiosną ubiegłego roku mieli chyba najlepsze ceny w PL. Jeżeli rzeczywiście będzie nowy model, za granicą pewnie będą dużo większe przeceny. Bateria jest zupełnie wystarczająca, nie wiem co jeździsz ale amor w tym rowerze żeby dogonił ramę jest w mojej ocenie do wymiany.
  2. Jakie są te pokonywane trasy, bez tej informacji możemy wyciągać szklane kule. Trasy leśne to może być droga pożarowa w lesie (kup gravela) albo Jeleniowskie Ściezki w świętokrzyskim (kup rower enduro, z przesłanych w typie Focus jam).
  3. Schwalbe za 60 PLN będzie ok. Sprawdź czy skala odczytu pasuje.
  4. Wygląda na za wysokie ciśnienie. Masz elektroniczny manometr? Bo większość przy pompkach to może służyć tylko do orientacyjnego sprawdzenia.
  5. Cena katalogowa Treka oderwana od rzeczywistości i trudno go polecić. Szukaj na zagranicznych stronach, Treki często są po dużych przecenach, w ubiegłym roku kupiłem Emonde na 105 Di2 za jakieś 60% polskiej ceny katalogowej. Ja w każdym przypadku dorzuciłbym do napędu 11s lub 12s, Tiagra za chwilę odejdzie na zasłużoną emeryturę. Kierunek w mojej ocenie słuszny, ale jeżeli nigdy nie miałeś roweru szosowego to na Twoim miejscu wypożyczyłbym gdzieś rower na dzień/dwa, sprawdził przy takiej jeździe jak planujesz oraz w takim terenie jak planujesz i wtedy podejmował decyzję. Wypożycz cokolwiek z podobnej kategorii, niekoniecznie konkretnie te rowery.
  6. W mojej ocenie będzie dobra. Ja mam Emonde rocznikowo 2023 ale to chyba to samo co piszesz - mam 187 cm, długie nogi 88 cm i jest ok. 60 w mojej ocenie będzie za duża, nie ma co wierzyć kalkulatorowi Treka w tym zakresie. Aha i jeszcze kwestia sztycy - z tego co pamiętam to jest dużo zapasu.
  7. Nie jeździłem na Vee Tire ale każda opona enduro zachowuje się podobnie. Nie masz innego wyjścia jak przetestować w którym miejscu dla Ciebie leży kompromis. Nic nie napisałeś o terenie ani o tym co rozumiesz przez rozsądne pieniądze. Ja polecam Assegaia na przód i DHR II na tył, o ile rower jest jeżdżony w górach a nie w Kampinosie.
  8. Może jakiś budżet? Spodziewane przeznaczenie? Plus podobnych wątków jest multum. Nie wiem jakich odpowiedzi się spodziewasz na tak sformułowany wątek - niby zawęziłeś do 3 modeli ale nie odrzucasz innych. Na pewno nie brałbym 4C, to jest ciężki kloc pod wyprawy a nie gravel.
  9. Czy nie sądzisz że gdyby ktoś kto to czyta przetestował tą egzotyczną kombinację i miał filmik itp. to już by się z Tobą podzielił? Ja uważam że nie, zachęć go jeszcze jednym ponowieniem pytania.
  10. Nie jest to nic poważnego.
  11. Przy takich założeniach jechałbym w okolice Siennej/Czarnej Góry/Rychlebów, mam tylko małe wątpliwości co do "braku ekstremalnych zjazdów". Będziesz miał w okolicy dużo celów rowerowych, zarówno naturalne szlaki jak i bikeparki, do połączenia z włóczeniem się po górach. Plus nie będzie tam miliona ludzi - ale jak jest rozpatrywane Zakopane to nie wiem czy jest to zaleta. Nie wiem co rozumiesz przez "ekstremalne zjazdy" - na naturalnych bywa mocno "enduro", zapewne da się ułożyć łagodniejsze pętle. Co do Podhala - jest tam sens zabierać rowery, kilka miejscówek zaraz koło Zakopanego plus niedaleko Nowy Targ, można pojechać otwartymi dolinami po polskiej i słowackiej stronie Tatr (nudne szlaki ale widokowo ładne). Natomiast sam pomysł wybrania się do Zakopanego latem jest naprawdę niemądry, wspieram Twoją perswazję
  12. Teraz nowe technologie są w ataku, może ktoś sprawdza działanie chałupniczo opracowanego modelu językowego? Najpierw go szkolił w ramach MTB, teraz szosa. Za rok kolejna ewolucja będzie dotyczyła EMTB, tam dopiero rozwinie skrzydła z uwagi na ilość potencjalnych opcji.
  13. Nie ma czego się obawiać, jeżeli zajdzie skrajny scenariusz to alu pewnie też się podda. Nie za bardzo też rozumiem sens takiego zakupu u Ciebie - masz już dwa alu gravel i kupisz trzeciego? Ja bym przy aktualnych cenach karbonowych graveli i zadkładanym budżecie nawet nie spojrzał na alu. Popatrz na peppera, był ostatnio Topstone Carbon w dobrej cenie.
  14. Widzę że jesteś oporny w temacie przyjmowania porad. Tłumacząc wprost - Twoja oszczędność podatkowa zostanie zjedzona przez dyskonto którego będzie oczekiwał nabywca za to, że kupuje rower z drugiej ręki. Dodatkowo sytuacja rynkowa daje rozliczne możliwości zakupu w promocyjnych cenach. Ale nie chcemy Cię zniechęcać, kup Treka, Specialized, cokolwiek ze znaną powszechnie marką. Będę wdzięczny za przedstawienie wyników opisywanej transakcji, zyskami nie musisz się dzielić.
  15. Kupuj Pinarello, zawsze znajdziesz chętnego i zniżka będzie duża kwotowo. Najlepiej z kołami Lightweight.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...