Skocz do zawartości

Ricardo_Elo

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Ricardo !
  • Skąd
    Mazowsze

Osiągnięcia użytkownika Ricardo_Elo

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Ok, nie wyłapałem, że chodzi Ci o tą różnicę, która faktycznie jest. Ciekawostką jest też to, że katalog fizyczny (jestem w jego posiadaniu), w formie książeczki, nie podaje geometrii ram, tylko suche oznaczenia S, M, L, ew. XL, dla poszczególnych modeli, nawet bez wartości w calach. Nie zmienia to faktu, że do roweru najlepiej jest się przymierzyć, jeśli ma się taką możliwość
  2. Nie ma bajzlu, tylko inną geometrię ram do B7 włącznie i inną od B8. Jak to wygląda od B8 wkleiłem w moim temacie. Widzisz, też mam 183, mierzyłem tegoroczny B9 na ramie 19" i jest dla mnie za duża. Torba wyraźnie opierała mi się na ramie i miałem za bardzo wyciągniętą pozycję. Dla mnie osobiście rama 17" z rurą podsiodłową 440 mm (max 460). Natomiast 470, tak jak to jest w przypadku 19" jest dla mnie zwyczajnie za duża. Polecam przymierzyć się do roweru i sprawdzić samemu.
  3. W piątek będę się przymierzał do tego Haja i prawdopodobnie na niego się ostatecznie zdecyduję. Jeśli tak będzie, a jesteś zainteresowany kupnem Krossa, to możemy się umówić tak, że porozmawiam ze sprzedawcą, czy zgodzi się na przekazanie naszych ustaleń na Ciebie. Jeśli tak, to szczegóły dogracie już między sobą.
  4. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że to najtańszy karbon, który szału nie robi. Natomiast w tym przedziale cenowym wszystko sprowadza się tak naprawdę do wyboru pomiędzy dżumą, a cholerą. Bo albo będzie to tani karbon na mocno przeciętnym osprzęcie, albo niezła, ale aluminiowa rama, na przyzwoitych komponentach. Co do piast formula, to cenna informacja, dzięki. Do tej pory miałem z nimi do czynienia tylko na szosie i powiem szczerze, że nie narzekam, ale faktem jest, że tam jeździ się jednak w innych warunkach, niż te z którymi Wy się mierzycie. A jak wypadają hamulce w jednej i drugiej propozycji? Są porównywalne? Będą się podobnie sprawować w zimowych warunkach pod 75 kg szczurem? Tylna przerzutka, niezależnie czy to XT, czy SLX będzie pewnie chodzić podobnie na manetkach deore?
  5. Widzisz, tak to jest, jak się kopiuje tekst ze strony na pałę. Jak już zobaczyłem co tu się zadziało, to sam się zagotowałem i próbowałem wyedytować posta i usunąć formatowanie ze skopiowanego tekstu, niestety bezskutecznie. Też nie miałem kogo "reklamować", ehh... Ewentualnie prośba do Administratora o zamknięcie tematu. Założę nowy poprawiony, tak jak się należy. A wracając do tematu. Nie specjalnie chcę czekać na jakieś inne przeceny, ponieważ jest duże prawdopodobieństwo, że fundusze, które wysupłałem na rower z czasem pójdą na co innego. To tegoroczny Kross B9 nie jest (już) wart tych 4400 zł? Bo za tyle mogę go wyrwać. Z kolei Haibike 4200 zł.
  6. Czołem wszystkim! Co w pierwszej kolejności robi statystyczny świeżak na każdym, jednym forum w Internecie? Zakłada nowy temat Skoro i ja wpisałem się w ten trend, chciałem się Was poradzić - który z rowerów wymienionych w temacie na pierwszy 29er? Można powiedzieć, że na co dzień jeżdżę na szosie, jednak czasem przydałaby się jakaś odskocznia od asfaltu, stąd pomysł z rowerem w teren. Mam co prawda Giant'a Bouldera z 2008 roku na kołach 26", którym jeżdżę po banany do biedry, ale przydałoby się coś, czym będę mógł zapuścić się dalej w las, coś nowego, na lepszym osprzęcie (o to akurat nie trudno), żeby można było skoczyć do Puszczy Kampinoskiej, w górki, czy nawet na "jakiś maraton". Jako, że budżet z gumy nie jest, wybór padł na te dwa modele. Na moje nie wprawne oko wydaje się, że są do siebie dość zbliżone. Co o nich sądzicie? Który lepszy? Który gorszy? Starcie tytanów, jakiego to forum nie widziało - czas zacząć Haibike Greed 9.40 2016 Specyfikacja: Rama UD Carbon Widelec Rock Shox Recon Silver, manetka Poploc, zawieszenie: powietrzne, tłumienie: olejowe, skok: 100mm Przerzutka tylna SHIMANO Deore XT RD-M781 Przerzutka przednia SHIMANO Deore 610 Liczba biegów 20 Manetki SHIMANO Deore SL-M610 (2x10) Mechanizm korbowy SHIMANO Deore FC-M 627 38-24 T Wkład suportu Shimano Press Fit SM-BB71 Hamulce p/t TEKTRO Auriga , tarczowe hydrauliczne , tarcza 180mm / 160 mm Dźwignia hamulca TEKTRO Auriga Kaseta/wolnobieg SRAM PG 1020-10 (11-36) Łańcuch FSA CN-910N Opony p/t SCHWALBE Racing Ralph 29 x 2.25" Obręcze RYDE DISC 19 Piasty p/t FORMULA DC 51 / DHT 142 Szprychy czarne, 2 mm Stery FSA No. 57, A-Head, 1 1/8'' Kierownica Haibike Top-Flatbar, oversize, kierownica prosta 720mm Wspornik kierownicy Haibike Alu, superlight Chwyty/owijka XLC SPORT Siodło SELLE ITALIA X1 Geometria ramy: W grę wchodzi rama 45 cm (17,5"). Kross Level B9 2017 Specyfikacja: Rama T784 Carbon Amortyzator tylny brak Widelec RockShox Recon Silver RL Air (skok 100mm, QR15, stożkowa rura sterowa, blokada) Przerzutka tylna Shimano SLX RD-M7000 SGS Shadow Przerzutka przednia Shimano Deore FD-M617 Liczba biegów 20 Manetki Shimano Deore SL-M610 2x10 Mechanizm korbowy Shimano Deore FC-M617 38/24T Wkład suportu Shimano Press Fit BB-MT500 Hamulce p/t Shimano BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 180mm)/Shimano BR-M395 (tarczowy, hydrauliczny, tarcza 160mm) Dźwignia hamulca Shimano BL-M396 (hydrauliczne) Kaseta/wolnobieg Shimano Deore CS-HG50-10 11-36T Łańcuch Shimano CN-HG54 Opony p/t Schwalbe Rapid Rob 29"x2.1" Obręcze WTB STP i19 29" Tubeless Ready Piasty p/t Shimano Deore HB-M618 15x100mm/Shimano Deore FH-M618 10x142mm Szprychy czarne, nierdzewne Stery FSA Orbit C-40 zintegrowane Kierownica Kross Sport Components (aluminium, 720mm, 31.8mm) Wspornik kierownicy Kross Racing Components (aluminium, S - 60mm, M - 70mm, L - 80mm, XL - 90mm, wznios -17°) Chwyty/owijka Silikonowe Kross Siodło Kross VL-1489 Wspornik siodła Kross Sport Components (aluminium, S/M - 350mm, L/XL -400mm, 27.2mm) Geometria ramy: W grę wchodzi rama 44 cm (M - 17") Moje subiektywne spostrzeżenia (wady), dotyczące raczej elementów użytkowych: Kross: brak prowadzenia linek wewnątrz ramy (mamy 2017 rok!!!) brak blokady skoku amortyzatora z manetki na kierownicy. rama mniejsza o 1 cm od Haja (z kolei 19" jest dla mnie za duża) Haibike: brak mocowania drugiego koszyka na rurze podsiodłowej (poważnie, nie daje mi to spokoju), przedziwne prowadzenie linki przedniej przerzutki, zbyt niskie mocowanie bidonu Różnica w cenie to 200 zł - droższy jest Kross.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...