Skocz do zawartości

feliz009

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Skąd
    Kraków

Ostatnie wizyty

377 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika feliz009

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Witam, popsułem śrubę regulującą położenie zamykacza. Zjechałem łeb śruby do regulacji (imbus 4) i pewnie przekręciłem poza dozwolony zakres. Czy ktoś wie jak obsługiwać ten regulator położenia? Czy moja ośka nadaje się już tylko do wymiany? jak kupię nowa to nie chcialbym jej od razu popsuc...znowu 😕 film z problemem: https://photos.app.goo.gl/yfXpbqVX6swKEwPd8 Instrukcja foxa nie tlumaczy dokladnie co jak i kiedy krecic 😕 w kazdym razie moja sruba regulujaca kreci sie juz tylko cwierc obrotu w kazda strone i czuc lekki opor. "1. Note which direction the axle lever needs to turn to achieve proper orientation. 2. Open the axle lever in the fork. 3. While holding the QR lever open and stationary so it cannot rotate, use a 4 mm hex wrench in the center of the end of the axle to adjust the lever position. With the 4 mm adjuster set properly, you should start to feel tension in the axle when the QR lever is 90 degrees before full closure in the vertical position"
  2. Rower przelatany w każda stronę. Jest Ok. Jedne co zmieniłem to długość kierownicy. Mam 170 i 800mm było za szeroko. Przesunąłem manetki bliżej środka i jest git. Oblatalem Szczyrk(osobiście nie przepadam), Wisłe, Kluszkowce i krakowskie miejscówki.
  3. Niedawno Las Wolski tez. Ogolnie ok. Duzo lepiej na wiekszym nachyleniu niz moj poprzedni Nerd. Ale z raz mi sie zdazylo jakby przednie kolo chcialo uciec w bok, jakby sie uslizgnelo. Nie wiem czy to kwestia rozmiaru ramy, czy za bardzo do przodu sie przechylilem, czy tego ze jezdze jeszcze na detkach....niedlugo zalewam mlekiem. Wybieram sie tez do BB na ET i do Szczyrku ale to dopiero w polowie czerwca. Pozdro!
  4. Troche mocniej Tyniec...ale nie te wielkie hopy tylko ta sciezka z gory rownolegle do hop. tam jest pare gapow i dropow. Jest bardzo git Dzis jade posmigac po Swieradowie na weekend.
  5. Tak. Kupiłem S. Początkowo trochę innne odczucia niż na wcześniejszym dłuższym reach ale szybko się przyzwyczaiłem. Dobrze mi się jedzi. Ale sezon na dobre dopiero się zacznie 😉
  6. Hej, tez znalazlem ta sztuke w goride. dziekuje za przeszukanie dostepnosci. Planuje wlasnie przymierzyc sie do Mki w Goride i Ski w innym sklepie. Sek w tym ze w zadnym z nich nie ma za bardzo gdzie sie przejechac gora dol w okolicy obu sklepow... Masz jakis pomysl jak sprawdzic czy Ska lub Mke cos by dyskwalifikowalo z gory?
  7. Hmm, jeszcze raz sie przymierze do tej Ski.
  8. Hej, juz nie rosne Jesli chodzi o sztyce to na M jestem w stanie zrobic wszystkie te rzeczy, tyle ze to jest Mka z innym skokiemi troche i dluzszym reachem (to jest wersja AL 130 2) . Obok mierze Ske w wersji AL 150 1; gdzie reach jest 10mm krotszy niz tamtej wersji. Tak naprawdę niestety nie widze nigdzie dostepnej sztuki 150 1 M zeby sie przymierzyc. Ska wydaje sie ok, ale nie mam opcji pojezdzic w terenie. Ske mozna chyba wydluzyc mostkiem nieznacznie bo tam juz jest mostek 45mm(choc NS tego nie poleca) plus wysunac siodelko na sztycy maks do tylu. Co masz na mysli ze bedzie bardziej nerwowy jesli za krotki? bedzie bardziej reagowal na skrecanie kierownicy? btw...tam jest dosyc dluga kierownia - 800mm.
  9. Hej Sokole. Jaki wziąłeś rozmiar? Jestem na pograniczu S i M. Mam 170cm. Podobno NS w tym przypadku nakłania do mniejszego rozmiaru. Samemu ciężko mi określić cxy S nie jest za mała. Mierzyłem się do S i M. Na M jestem wyciągnięty do przodu a w S jestem bardziej wyprostowany. 430 vs 455 reach
  10. Powiedzmy max 15 k Co do artykułu to dość lakoniczny .. fakt. Niestety za granica tez znalazł się jeden dużo szerszy artykuł gdzie bardziej zgłębiają temat tylnego zawieszenia. Natomiast pociesza mnie fakt ze jest tez trochę głosów na plus. Myśle ze na opinie ma spory wpływ to na czym jeździło się do tej pory. Ogólnie rzecz biorąc to waham się miedzy DEFINE a lepsza trailowka na dobrym zawieszeniu i dobrej kinematyce. Np. Devinci Django
  11. Czesc, przymierzam sie do przesiadki z trailowki - NS Nerd Lite na NS Define AL 150 1. Celem sa bike parki, ET, Zawoja, Szczyrk - trasy czerwone. Raczej trasy flow plus lekkie hopy i dropy i stoliki. Macie doswiadczenie z tym rowerem? mieszane mam odczucia jak czytam testy na necie w stylu: https://magazynbike.pl/2020/12/07/trendy-2021-trail-ns-bikes-define-al-150-2/ Z drugiej strony sa tez gdzieniegdzie pozytywne opinie.
  12. U mnie zaczelo cieknac z przodu, gdzie nie rozpychalem tloczkow. Myslalem ze to ta automatyczna regulacja o ktorej piszesz. Ale widze ze nadal sie pojawia sie wyciek co jakis czas jak rower stoi w schowku. Rower stoi tam pionowo zaczepiony kolem za hak do sciany. Kolo przednie u gory. Chyba klamka jest minimalnie nizej niz zacisk w tej pozycji. To moze byc nieszczelnosc ukladu? rower zawsze tak trzymalem przed odpowietrzaniem i nie bylo takich wyciekow przy srubach zbiorniczka (nie odkrecalem ich - nic z nimi nie ruszalem).
  13. Jak odpowietrzylem - nic sie nie zmienilo w kwestii glebokosci wciskania klamki. Jak wyczyscilem tloczki - tzn wcisnalem na 0 w zacisk i wypchnalem je az do granicy 4mm (imbus sluzyl jako blokada przed wypadnieciem tloczkow zupelnie z zacisku). Zrobilem to kilkukrotnie po czyszczeniu zeby rozruszac tloczki. - to wtedy poczulem roznice na glebokosci wciskania klamki. Mysle ze wowczas plyn wedrowal z zacisku (przy wpychaniu tloczkow w zacisk) do zbiorniczka w klamce, a potem z klamki do zacisku gdy wciskalem klamke kilkukrotnie aby wysunac tloczki jak wyzej. Ostatania operacja bylo wepchniecie tloczkow do zacisku, zamontowanie kola z tarcza, zamontowanie klockow i wcisniecie kilkukrotne klamki tak aby zaciski scisnely klocki z tarcza. Po tej operacji miejsca miedzy klockami a tarcza jest niewiele i ciezko wycentrowac zacisk, ale glebokosc wciskania klamki jest rownoczesnie poprawna - taka jak od nowosci. Na razie zostawiam to tak jak jest. Zamowilem zestaw naprawczy do zacisku - komplet tloczkow i uszczelek - moze wezme sie za wymiana. Ktos moze wymienial kiedys tloczki na nowe? oprocz rozebrania calego zacisku i wylania plynu ze zbiorniczkow jest cos jeszcze na co trzeba zwrocic uwage wczesniej?
  14. Czy glebokie lapanie klamki moze tez byc spowodowane zapieczeniem sie ktoregos tloczka? klocki nie wygladaja na super zuzyte, maja wiecej niz 3mm. W przednim kole nie resetowalem i nie czyscilem tloczkow jeszcze. Jak z tylu zresetowalem i wyczyscilem tloczki to glebokosc wciskania klamki bardzo sie poprawila. Tyle ze klocki sa dosyc blisko tarczy i ciezko wycentrowac 😕 Nie rozumiem czemu tak sie stalo, tarcza przy wykreceniu i zamontowaniu nie mogla az tak sie skrzywic zeby caly czas ocierac. Tak jakby tloczki po resetowaniu maja krotszy ruch roboczy przy wciskaniu i wyciskaniu klamka. Zacisk wyglada w srodku tak:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...